کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”

جمعه 27 اسفند 1395
12:33
big master

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

 

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : احسان نمکی‌روش

با همه‌گیر شدن برنامه اینستاگرام، برای خیلی از بازاریابان و حتی کسانی که از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنند، این سوال پیش می‌آید که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی در روز وچه روزهایی در هفته است. در‌واقع همه می خواهند بدانند که برای بیشتر دیده شدن پست ها و درگیر کردن هرچه بیشتر مخاطبنشان، چه زمانی را برای آپلود پست‌هایشان انتخاب کنند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد:

۱.پتانسیل ساعات روز و روزهای هفته

این آیتم برای پست هایی در نظر گرفته می‌شود که با توجه به ماهیت محتوایی‌ای که دارند، برای ساعات و روزهای خاصی از هفته مناسبند. به عنوان مثال اگر پست مورد نظر شما تصویری از یک میز غذاست؛ اگر بعد از زمان ناهار(مثلا ساعت ۴) منتشر شود، مورد توجه واقع نمی‌شود و یا مثلا برای آخر هفته‌ها بهتر است از محتوایی سرگرم کننده و انرژیک استفاده شود.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام 2

۲.شناخت مخاطب (سن، قشر، جنسیت و…)

شناخت مخاطب هدف، شاید مهم‌ترین آیتم باشد. محتوای شما برای چه سنینی و چه قشری جذاب است؟ این افراد در چه ساعاتی از روز فرصت سر زدن به اکانت اینستاگرامشان را دارند؟

۳.تعداد پست ها در روز

آپلود کردن چند پست پشت سرهم در اینستاگرام هیچ موقع بازخورد خوبی در پی نداشته؛ زیرا مخاطب به پست‌های بعدی توجه کافی را ندارد و گاها دیدن چند پست پی‌در‌پی از یک پیج، مخاطب را عصبی می‌کند.

از طرفی برخلاف دیگر رسانه‌های اجتماعی، در اینستاگرام پست ها فقط یک بار در قسمت (home) نمایش داده می‌شوند و همین باعث می‌شود تا برای هر پست طول عمر میانگین ۴ ساعت در نظر گرفته شود.یعنی اگر در ساعت‌های اولیه بعد از آپلود شدن، پست شما توسط مخاطب دیده نشد، زیر پست‌های دیگران مدفون شده و امکان دیده شدن آن کم می شود. پس بهتر است برای گذاشتن چندین پست در یک روز، حداقل ۴ ساعت میان زمان آپلودشان، فاصله وجود داشته باشد.


بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام (قسمت دوم)

جمعه 27 اسفند 1395
12:21
big master

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی


 

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام (قسمت دوم)

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : احسان نمکی‌روش - ۱۳۹۵

با همه‌گیر شدن برنامه اینستاگرام، برای خیلی از بازاریابان و حتی کسانی که از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنند، این سوال پیش می‌آید که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی در روز و چه روزهایی در هفته است. در‌واقع همه می خواهند بدانند که برای بیشتر دیده شدن پست ها و درگیر کردن هرچه بیشتر مخاطبنشان، چه زمانی را برای آپلود پست‌هایشان انتخاب کنند. بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد.

اما  با توجه به رفتار مخاطبان اینستاگرام تاکنون و شرایطی که عموم کاربران این برنامه دارند، می توان محدوده زمانی‌ای را مشخص کرد که بدون درنظر گرفتن این عوامل بتوان دیده شدن پستتان را تا حد قابل قبولی تضمین کنید.

در قسمت اول مقاله بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام، عواملی را با تجاربی که از اکانت های مختلف داشتم و شناختی که از مخاطب ایرانی پیدا کرده بودم، برایتان آوردم و محدوده زمانی‌های مشخصی را به عنوان بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام عنوان کردم.

اما به تازگی صفحه اینستاگرامی را مدیریت می‌کنم که مخاطبان ایرانی در آن در اولویت نیستند. صفحه‌ای برای معرفی ایده‌ها و خلاقیت هایی که در هرجای دنیا شکل گرفته و با توجه به اینکه در آن از هشتگ‌های انگلیسی استفاده می‌کنم، از هر جایی ممکن است مخاطبانی داشته باشد.

به راحتی توانستم استایلی که مد نظرم بود برای پیجم تعریف کنم؛ اما اولین چالشی که با آن روبرو شدم پیداکردن زمان مناسب برای آپلود پست‌ها بود. پیش از این، زمان آپلود پست‌ها را با توجه به شناختی که از مخاطبان ایرانی داشتم به راحتی تنظیم می‌کردم؛ اما این بار به این سادگی‌ها نبود.

نمی‌خواستم وقتم را با آزمون و خطا هدر دهم؛ پس تصمیم گرفتم برای پیدا کردن بهترین ساعت‌های هفته، اطلاعات جامعی را در ارتباط با کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا جمع‌آوری کنم.


هر آنچه باید در مورد هشتگ‌ها بدانید

دو شنبه 23 اسفند 1395
17:43
big master

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

 

هر آنچه باید در مورد هشتگ‌ها بدانید

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۳ دی ۱۳۹۵

اگر شما در کار با رسانه های آنلاین تازه وارد به شمار می‌آیید، شاید هشتگ‌ها (همان لینک‌های کوچکی که با علامت “#” مشخص می‌شوند) را گیج‌کننده و اضافی بدانید. اما باید بدانید که این علامت‌های کوچک یکی از مهم‌ترین عناصر ارتباطات در دنیای دیجیتال به شمار می‌آیند و بنابراین شناخت آن‌ها بسیار مهم است.

در توییتر، این هشتگ‌ها برای تبدیل یک یا چند کلمه به یک لینک قابل جستجو استفاده می‌شوند. هنگامی به وجود هشتگ‌ها بیشتر پی می‌برید که قصد داشته باشید یک بحث را دنبال کرده و یا مجموعه‌ای از محتواها را در یک دسته‌بندی جای دهید. به نظر شما بدون تعریف مفهوم هشتگ، این کار چگونه انجام می‌شد؟

پیدایش و ظهور هشتگ‌ها با توییتر آغاز شد اما به زودی به تمامی پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی راه یافت. در سال ۲۰۰۷ میلادی، یک توسعه دهنده به نام کریس مسینا در یک توییت، پیشنهاد داد که توییتر برای قرار دادن موضوعات مختلف در یک دسته و دسته‌بندی محتواهای مربوط به یک رویداد، از علامت هش (hash, #) استفاده کند. توییتر این پیشنهاد را رد کرد. اما در ماه اکتبر همان سال، یک شهروند روزنامه‌نگار با توجه به پیشنهاد مسینا، از هشتگ #SanDiegoFire برای توییت‌های مربوط به آتش‌سوزی جنگل در سن دیگو استفاده کرد.

بنابراین هشتگ از این آزمون سخت با موفقیت خارج شد و امروزه برای تمامی رویدادهای مهم سیاسی، اجتماعی و … و برای تمامی اتفاقات و حوادث سرگرم کننده و ورزشی و … از هشتگ‌ها استفاده می‌شود.


برچسب‌ها: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی هر آنچه باید در مورد هشتگ‌ها بدانید هر آنچه باید در مورد هشتگ‌ها بدانید بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۳ دی ۱۳۹۵ اگر شما در کار با رسانه های آنلاین تازه وارد به شمار می‌آیید شاید هشتگ‌ها (همان لینک‌های کوچکی که با علامت “#” مشخص می‌شوند) را گیج‌کننده و اضافی بدانید اما باید بدانید که این علامت‌های کوچک یکی از مهم‌ترین عناصر ارتباطات در دنیای دیجیتال به شمار می‌آیند و بنابراین شناخت آن‌ها بسیار مهم است در توییتر این هشتگ‌ها برای تبدیل یک یا چند کلمه به یک لینک قابل جستجو استفاده می‌شوند هنگامی به وجود هشتگ‌ها بیشتر پی می‌برید که قصد داشته باشید یک بحث را دنبال کرده و یا مجموعه‌ای از محتواها را در یک دسته‌بندی جای دهید به نظر شما بدون تعریف مفهوم هشتگ این کار چگونه انجام می‌شد؟ پیدایش و ظهور هشتگ‌ها با توییتر آغاز شد اما به زودی به تمامی پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی راه یافت در سال ۲۰۰۷ میلادی یک توسعه دهنده به نام کریس مسینا در یک توییت پیشنهاد داد که توییتر برای قرار دادن موضوعات مختلف در یک دسته و دسته‌بندی محتواهای مربوط به یک رویداد از علامت هش (hash #) استفاده کند توییتر این پیشنهاد را رد کرد اما در ماه اکتبر همان سال یک شهروند روزنامه‌نگار با توجه به پیشنهاد مسینا از هشتگ #SanDiegoFire برای توییت‌های مربوط به آتش‌سوزی جنگل در سن دیگو استفاده کرد بنابراین هشتگ از این آزمون سخت با موفقیت خارج شد و امروزه برای تمامی رویدادهای مهم سیاسی اجتماعی و … و برای تمامی اتفاقات و حوادث سرگرم کننده و ورزشی و … از هشتگ‌ها استفاده می‌شود

۵ راهکار اینستاگرامی که در برندینگ شخصی شما تحول ایجاد می‌کند

پنج شنبه 19 اسفند 1395
15:0
big master

۵ راهکار اینستاگرامی که در برندینگ شخصی شما تحول ایجاد می‌کند

 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : طاده آلکسانی (نویسنده مهمان) - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

اگر از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنید یا حتی صفحه مختص به کسب‌و‌کارتان را دارید، ما اینجاییم تا ۵ راهکار مناسب برای بهبود و توسعه صفحه شما داشته باشیم.

من به شخصه علاقه‌مند به جستجو و تحقیق در رابطه با بازاریابی و بخصوص شبکه‌های اجتماعی هستم و اینها تنها پنج راهکاری هستند که من از جستجو در وب، خواندن مقالات و تجربه شخصی بدست آوردم و می‌خواهم آنها را با شما به اشتراک بگذارم؛ زیرا بسیاری از مردم درباره صفحه اینستاگرام و تعداد فالوور ها و لایک هایشان اهمیت قائل هستند :


بروزرسانی ۱۰.۹ اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب‌‌وکارها

پنج شنبه 12 اسفند 1395
17:48
big master

 

بروزرسانی ۱۰.۹ اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب‌‌وکارها

 نویسنده : رامین جابری - ۷ اسفند ۱۳۹۵

در هفته گذشته، اینستاگرام بروزرسانی ۱۰.۹ خود را عرضه کرد که با فراهم آوردن این بروزرسانی نیز یکی از امکانات مهم به این شبکه اجتماعی محبوب افزوده شد که خیلی از کاربران آن منتظرش بودند؛ امکان آپلود چندین عکس و ویدیو در یک پست اینستاگرام که شاید کمی هم به کاربرد اخیر بخش استوری این شبکه اجتماعی، آسیب وارد کند. زیرا خیلی از مخاطبان اینستاگرام اخیرا روی ساخت پست‌های سریالی خود در بخش استوری تمرکز کرده بودند. در ادامه به فرصت‌هایی اشاره می‌‌کنیم که این امکان اینستاگرام برای مخاطبان خود ایجاد کرده است و کمی هم در مورد کارکرد خود این سرویس توضیح خواهیم داد.

برای استفاده از این سرویس، در قدم اول کافیست که بروزرسانی ۱۰.۹ اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کرده و برای آپلود یک پست با چندین عکس نیز مثل گذشته روی علامت دوربین کلیک کنید و به ترتیب اهمیت عکس‌ها و ویدیوها، آنها را انتخاب کرده و در آخر روی دکمه فراخوان Next تپ کنید تا ادامه جریان آپلود صورت گیرد.


کمپین تبلیغاتی به چه معناست؟

پنج شنبه 12 اسفند 1395
17:27
big master

 

کمپین تبلیغاتی به چه معناست؟

 نویسنده : شایان شلیله

کمپین تبلیغاتی، یک دوره فشرده و خاصی از عملیات است که به‌منظور تبلیغ یک شرکت یا محصول طراحی شده و با به خدمت گرفتن دقیقِ مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی، قصد دارد مخاطبان را هدف قرار دهد.

هدف نهایی هر کمپین تبلیغاتی، افزایش آگاهی مردم راجع به یک موضوع، شرکت و یا محصول خاص و در نهایت، ایجاد نیاز برای آن است. ساختار هر کمپین تبلیغاتی نیز اغلب به ذات محصول و یا موضوع مورد تبلیغ و همچنین مخاطبان هدفی که آن کمپین برای دستیابی به آن‌ها طراحی شده، بستگی دارد.


موضوعات مرتبط: طراحی کمپین تبلیغاتی

افتتاح حساب پی پال وریفای

پنج شنبه 12 اسفند 1395
17:8
big master

افتتاح حساب پی پال

PayPal

افتتاح حساب پی پال وریفای

 

پی پال یک سیستم مالی بین المللی است که فقط بر روی بستر اینترنت کار میکند. این سیستم که جهت سهولت در خرید و فروش اینترنتی راه اندازی شده هم اکنون در سراسر دنیا فعالیت دارد و در اکثر پرداخت های اینترنتی نقش پر رنگی دارد.

امروزه چنانچه شما خرید و فروش اینترنتی دارید و یا چنانچه مایلید درآمد ارزی داشته باشید با داشتن یک حساب پی پال میتوانید این کار را انجام دهید. ایرانیکارت میتواند حساب پی پال شما را در ۱-۳ روز کاری افتتاح کند و اطلاعات آن را برای شما بفرستد.

 ایرانیکارت میتواند به شما یک اکانت وریفای شده پی پال تحویل دهد تا بتوانید با آن مراودات بین المللی خود را انجام دهید.

 

اکانت امریکایی !اکانت پی پال شما متعلق به کشور امریکا یا انگلستان خواهد بود

 

اکانت وریفای شده پی پال

اکانت پی پال که ایرانیکارت به شما تحویل میدهد از طرق زیر وریفای شده است:

۱- کارت وریفای میشود

۲- تلفن وریفای میشود


چرا کمپانی‌ها به روابط عمومی و رسانه‌ها نیاز دارند؟

یک شنبه 4 مرداد 1394
1:8
big master

Untitled-135


موضوعات مرتبط: بازاریابی و فروش

ليست دايرکتوری های معتبر

شنبه 3 مرداد 1394
1:45
big master

افزایش ترافیک وب سایت با ثبت در دایرکتوری ها

شنبه 3 مرداد 1394
1:34
big master

افزایش ترافیک وب سایت با ثبت در دایرکتوری ها

ارزش ویژهء دایرکتوری های تخصصی به وب سایت شما نیز مرتبط می شود و دلیل آن این است که یک لینک یک طرفه مرتبط به وب سایت شما به شما پیوند می شود. یکی دیگر از مزایای بزرگ آن این است که از آنجایی که جزء لیست دایرکتوری های معتبر مانند DMOZ می شوید.

اعتبار شما بیشتر شده و تبادل لینک آسانتر خواهد شد. زیرا افراد تمایل بیشتری به گرفتن لینک از وب سایت هایی دارند که اتصالات و پیوند های معتبر و مناسبی دارند.

در متن زیر 6 نکته برای کمک به ارسال و ثبت وب سایت و گرفتن لینک از دایرکتوری ها می باشد:


فهرست وب سایت‌ها (وب دایرکتوری)

جمعه 2 مرداد 1394
22:25
big master

فهرست وب سایت‌ها (وب دایرکتوری)

امروزه کاربران اینترنت برای یافتن یک وب سایت از موتورهای جستجوگر نظير گوگل استفاده می کنند. روش کار موتورهای جستجوگر بر اساس کلمات کلیدی می باشد. شما وقتی کلمه ای را جستجو می کنید، موتور جستجوگر لیستی مرتب شده از وب سایت هایی مرتبط با کلمه مورد نظر در اختیار شما می گذارد.

روش دیگری برای یافتن یک وب سایت، استفاده از فهرست وب سایت ها ويا وب دایرکتوری ها می باشد. فهرست وب سایت ها مجموعه ای طبقه بندی شده از وب سایت ها بر روی اینترنت می باشد. شما می توانید وب سایت ها را در گروه و زیرگروه های مختلف جستجو کنید و وب سایت مورد نظر خود را بیابید. استفاده از فهرست وب سایت ها برای یافتن یک وب سایت به محبوبیت استفاده از موتورهای جستجوگر نمی باشد ولی در مواردی می توانید بسیار مفید باشد.

فرض کنیم شما به دنبال لیست وب سایت های ایرانی و در ارتباط با “هنر” می باشید. شما می توانید با جستجوی این کلمه در گوگل وب سایت های مرتبط با این کلمه را مشاهده کنید. سپس از بین این وب سایت ها، آن هایی را که با موضوع مورد نظر شما بیشتر ارتباط دارد باز کرده و با بررسی مطالب آن وب سایت متوجه خواهید شد که آن وب سایت، وب سایت مورد نظر شما می باشد ویا خیر. بطور مثال اگر شما کلمه“هنر” را در گوگل جستجو کنید:


14 نکته مهم برای افزایش پیج رنک سایت و وبلاگ شما !

جمعه 2 مرداد 1394
21:12
big master
1x1.trans 14 نکته مهم برای افزایش پیج رنک سایت و وبلاگ شما !

در هفته‌ای که گذشت، اتفاق ویژه‌ای برای 7learn روی داد. تلاش‌های چند ماهه همه دوستان عزیز به بار نشست و همراه با آپدیت پیج‌رنک‌ها از سوی گوگل، 7learn هم به جمع سایت‌های با پیج‌رنک 4 پیوست.

ضمن عرض تبریک به تیم 7learn و تشکر از شما بازدیدکنندگان عزیز، اکنون کمی بیشتر با پیج‌رنک آشنا شویم.

پیج رنک چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه پیج‌رنک، الگوریتم‌های زیادی دخالت دارند که همه از سوی موتورهای جستجو اعمال می‌شوند. به عبارت دیگر، پیج‌رنک توسط تعداد لینک‌ها ، کیفیت لینک ها ، کیفیت مطالب وب سایت و ... در سایت شما محاسبه می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند شامل این 6 مورد باشند:

1. لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر
2. لینک‌های ورودی از موتورهای جستجو
3. لینک‌های داخلی
4. لینک‌های خارجی
5. لینک‌های پیرو
6. لینک‌های غیر پیرو


اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

چهار شنبه 11 مرداد 1391
2:8
big master

   راه اندازی و تأسیس فروشگاه اینترنتی یکی از به صرفه ترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنتبه شمار می رود. از همین رو طرفداران بسیاری دارد و البته در راستای همین طرفداران زیاد، بازارهای کاذب زیادی هم برای طراحی سایت فروشگاه ایجاد شده است. بازارهایی که گردانندگان آن عمدتاً افرادی با سطح پایین اطلاعات هستند که از ابتدایی ترین اصول طراحی سایت هم اطلاعی ندارند حال مبحث بازاریابی اینترنتی جای خود دارد!


کسب درآمد با گوگل ادسنس

چهار شنبه 11 مرداد 1391
1:47
big master

  سرویس ادسنس گوگل یکی از مشهورترین روشهای کسب درآمد اینترنتی است که هر وبسمتری را حتماً وادار می کند تا حداقل به کار با آن فکر کند! البته حتماً می دانید که این سرویس مانند هر سرویس دیگری، نمونه ایرانی دارد!!! اما خب نباید فراموش کنیم که ویژگیهای گوگل ادسنس و حجم پرداخت آن طوری است که شاید نمونه های ایرانی در برابر آن هیچ باشند! در ادامه فراخواهیم گرفت که چطور درآمد بیشتری از ادسنس داشته باشیم.


دو اصل مهم در فروش اینترنتی

یک شنبه 8 مرداد 1391
5:7
big master

   اینترنت به دلیل گستردگی بالا و داشتن حدود ۱۸ میلیون کاربر روزانه در ایران، یکی از بزرگترین بازارهای موجود برای هر فروشنده ای به شمار می رود از این رو، ورود به عرصهفروش اینترنتی و تأسیس فروشگاه اینترنتی، یکی از انتخابهای حرفه ای هر فروشنده ی حرفه ای محسوب می شود.


بازاریابی شبکه ای چیست؟

یک شنبه 8 مرداد 1391
4:54
big master

 

بازاریابی شبکه ای چیست؟

MLM مخفف بازاريابي چند سطحي می باشد كه بعضی مواقع بازاريابي شبكه اي نيز نامیده مي شود. همانطوري كه از نام آن پيداست چند لایه متعدد از افراد، بازاريابي يك محصول برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. يك نماينده فروش  ( همچنين، توزيع كننده ،‌عضو ،‌ وابسته ،‌شريك نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتريان ،‌ آموزش نيروهاي تازه وارد را در جهت جذب مشتريان به عهده دارد.


کسب درآمد از سایت کلیکی آسمان باکس

شنبه 24 تير 1391
7:0
big master

يکي از جديدترين سايت هاي ptc که از اسکريپت حرفه اي و پيشرفته اي برخوردار است . اين سايت جزء معدود سايت هاي است که شماره ثبت و مجوز رسمي فعاليت دارد و از تبليغات قوي و حرفه اي برخوردار مي باشد . اين سايت متعلق به شرکت نام آوران فناوري آسمان مي باشد .

براي ورود به سايت روي بنر کليک کنيد

Banner

 

عضويت در اين سايت رايگان و داراي 5 نوع عضويت standard , Silver , Diamond , Ultimate و Unlimited ميباشد . شما در عضويت استاندارد امکان داشتن 50 زيرمجموعه مستقيم و 500 زيرمجموعه اجاره اي خواهيد داشت و با ارتقاء به عضويت هاي بالاتر تا 4000 زيرمجموعه مي توانيد اجاره کنيد ! 

 


 

 

 

 


۸ روش ایجاد بک لینک رایگان

جمعه 9 تير 1391
17:51
big master

 روشهای ساخت بک لینک رایگان بدون هزینه کردن حتی یک ریال را می توانید در این پست فرا بگیرید. بک لینک یکی از معیارهای مهم در رتبه سایت در نتایج جستجو است از این رو ایجاد بک لینک های مناسب یکی از مهمترین کارهایی است که یک وبمستر باید انجام دهد. روشهای متعددی برای ایجاد بک لینک به سایت وجود دارد که در ادامه روشهای رایگان آن را معرفی خواهم نمود:

 

1. بک لینک رایگان از DMOZ

پیش از این در مقاله ای تحت نام بک لینک رایگان از odp درباره این موضوع صحبت کردم اما از آنجا که بک لینکهای odp از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، یک بار دیگر هم به آن اشاره میکنم. این فهرست راهنما که کاملاً انسانی است و هیچ روباتی در آن نقش ندارد، از مهمترین جاهایی است که باید سعی کنید لینک خود را در آن قرار دهید. مقاله ای که لینک دادم را حتماً مطالعه بفرمایید.

 

2. فروم ها

یکی دیگر از جاهایی که می توانید بک لینک به سایت خود ایجاد کنید، فروم ها هستند. در این مورد می توانید لینک سایت یا بلاگ خود را در امضایتان قرار داده و از فعالیت در انجمن های مرتبط با موضوع سایت خود، نهایت بهره را ببرید.

 

3. دایرکتوری ها

دایرکتوری های تبادل لینک نیز از جاهایی هستند که مناسب ایجاد بک لینک می باشند هرچند که این دایکتوریها لینکهایی عمدتاً کم ارزش تر می دهند.

 

4. شبکه های اجتماعی

از محبوب ترین سایتهای دنیای امروز، نباید غافل شد. تا می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده و لینکهایی به سایت خود ایجاد کنید.

 

5. social bookmarking

این سایتها که همان سایت های اشتراک گذاری اجتماعی هستند نیز از مواردی اند که نباید از قرار دادن لینک خود در آنها غافل شوید.

 

6. نوشتن مطلب برای دیگران

این روش یکی از هوشمندانه ترین راهها برای ساخت بک لینک یک طرفه به سایت خود است که ارزش بالایی نیز نزد موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل دارد. با مدیر سایتهای مرتبط با موضوع سایت خود تماس گرفته از آنها بخواهید به شما اجازه دهند تا مطلبی در سایت آنها نوشته و در آن به سایت خود لینک بدهید. این یک معامله برد-برد است.

 

7. استفاده از article marketing

این روش که زیاد نمیتوان در ایران روی آن حساب کرد، یکی دیگر از روشهای مفید برای ایجاد بک لینک است. مقاله ای نوشته و آن را در یکی از دایرکتوریهای مخصوص درج مقاله، ثبت میکنید. در قسمت مخصوص درباره نویسنده، خواهید توانست لینکی به سایت خود ایجاد نمایید.

 

8. بلاگ شخصی خود را راه اندازی کنید

بلاگ ها به دلیل ماهیت تولید کنندگی خود، از ارزش بالایی نزد گوگل بهره مند هستن در نتیجه لینکهای موجود در آنها نیز بسیار با ارزش است. با ایجاد یک بلاگ و لینک کردن سایت خود از آن، می توانید بک لینک بسیار خوبی برای خود بسازید.

 

 

تمام روشهای بالا ۱۰۰٪ رایگان هستند و نیاز به صرف هیچ هزینه ای نخواهید داشت. در زمان ایجاد بک لینک به سایت خود، توجه داشته باشید که متن لینک (anchor text) یکی از کلمات کلیدی اصلی سایت شما باشد. در ایجاد یک لینک به سایت خود، صرقه جویی نکنید مخصوصاً که می توانید از روش های ایجاد بک لینک رایگان بهره بگیرید!

بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت با شبکه های اجتماعی

جمعه 9 تير 1391
17:49
big master

 بازاریابی اینترنتی بوسیله ی شبکه های اجتماعیاز مؤثرترین روش های افزایش بازدید سایت به شمار می رود. شبکه های اجتماعی محیط هایی مجازی برای گردهمایی انسانها از سراسر جهان هستند. در این مقاله به جایگاه این شبکه ها در بازاریابی اینترنتی و پتانسیل بالای آنها در هدایت بازدید کنندگان واقعی به سایت شما صحبت خواهم کرد.

 

بازاریابی اینترنتی و جوامع مجازی

طبعاً هر بیزینسی برای سوددهی نیاز به ارائه کالا یا خدماتی خاص خود دارد و باز هم مسلماً باید افرادی که به دنبال این کالا یا خدمات هستند را یافته و محصولات خود را به آنان معرفی کند. این کار در دنیای واقعی با انواع متدها انجام می شود: بازاریابی تلفنی (که اعصاب آدم را با تماسهای مکرر بهم میریزند.)، توزیع تراکت های تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی و … . اما روشهای بازاریابی مورد استفاده در دنیای مجازی، دارای تفاوتهای بسیار با دنیای واقعی هستند. یکی از روشهای قدرتمند بازاریابی اینترنتی، حضور و فعالیت در جوامع مجازی است.

 

فعالیت در جوامع مجازی درست مثل پخش آگهی تلویزیونی است با این تفاوت که با حضور در جوامع مجازی می توانید فرد علاقه مند را مستقیماً به محصولات یا خدمات خود با استفاده از لینک آن، راهنمایی کنید. با این حساب خواهید توانست علاقه مندان به محصولات عرضه شده در سایت یا بلاگتان را مستقیماً بیابید و با آنها در ارتباط باشید.

 

ارتباط با مشتریان احتمالی این امکان را برای شما بوجود می آورد که با علائق آنها آشنا شوید و بتوانید محصولات و خدمات خود را در زمان مناسب و با شیوه مناسب به آنها معرفی کنید. با این روش، شانس فروش شما به شدت افزایش می یابد. همانطور که متوجه هستید این امکان به لطف اینترنت در اختیار شماست وگرنه یافتن مشتریان احتمالی و برقراری ارتباط با آنها در دنیای واقعی، کاری بسیار هزینه بر خواهد بود.

 

پس تا اینجا سه مزیت بزرگ جوامع مجازی در بازاریابی اینترنتی را دریافتیم:

 

  1. گستردگی این جوامع به وسعت ایران و جهان.
  2. یافتن مشتریان احتمالی و برقراری تماس با آنها.
  3. صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی.

 

با این تفاسیر، ورود به جوامع مجازی و فعالیت در آنها برای هر کسب و کار اینترنتی در هر ابعادی، کاری است که بدون شک باید انجام شود.

 

آدرس سایت؛ فیلد اصلی فرم عضویت

تقریباً تمامی جوامع مجازی، در فرم عضویت خود فیلدی به عنوان آدرس سایت دارند که شاید از هر فیلد دیگری در فرم عضویت مهم تر باشد. دقت داشته باشید که در زمان عضویت حتماً این فیلد را با آدرس صحیح سایت خود پر کنید. دلیل اصلی من برای دادن اهمیت بالا به این فیلد این است که پروفایل شما در جوامع مجازی، معرف شماست. وقتی کسی شما را در یک جامعه مجازی می بیند، اولین کارش بررسی پروفایل شماست. وی با این کا میخواهد میزان مثمر ثمر بودن این رابطه مجازی را دریابد و طبیعتاً هر کسی به دنبال آشنایی با افرادی می رود که موارد مشترکی بین خود و آنها ببیند. وقتی کسی به دنبال دیدن نظری درباره مسابقه فوتبال، وارد پروفایل فرد نویسنده نظر می شود یعنی نسبت به دانستن نظرات وی علاقه مند است و طبعاً به دنبال آدرس بلاگ یا سایت فرد برای خواندن مطالب بیشتر می گردد.

 

فرض کنید در تحقیق برای داشتن رژیم غذایی مناسب برای حفظ بدنی سالم، در یک بحث درباره مکمل های غذایی نظری می خوانید با این مضمون: بدن با رژیم غذایی معمولی نخواهد توانست تمام مواد مورد نیاز را جذب کند از این رو نیاز به مکملهای غذایی است. آیا با مطالعه این نظر به دانستن بیشتر درباره مکملهای غذایی علاقه مند نمی شوید؟ و خب اولین کاری که می کنید این است که روی نام فرد نویسنده کلیک می کنید و به دنبال سایت وی می گردید.

 

حال در نظر داشته باشید که فرد آدرس سایت خود را در پروفایلش وارد نکرده باشد، با این حساب عملاً فعالیت وی در راستای جذب بازدید کننده بی فایده است. پس تمام فعالیتها یک طرف، ثبت آدرس صحیح وب سایت یک طرف!

 

بازاریابی اینترنتی با روش های متفاوتی انجام می گیرد که در پایان هدف تمام آنها، افزایش بازدید سایت است. با استفاده از شبکه های مجازی (جوامع مجازی) بازدید های واقعی سایت خود را افزایش دهید.



۹ ویژگی لینک خوب برای فروش اینترنتی

جمعه 9 تير 1391
17:47
big master

 اگر به عنوان یک وب مستر قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید، باید توجه داشته باشید که لینکهای موجود در میان مطالب شما یکی از بهترین جاها برای فروش کالا/سرویس شما و در نتیجه کسب درآمد هستند. در این مقاله با ۹ ویژگی متمایز کننده ی یک لینک خوب آشنا می شویم.

 

1. رنگ لینک

برای لینکها از رنگهایی متفاوت با رنگ متن استفاده کنید. با این کار تشخیص لینک برای بازدیدکننده آسان تر خواهد شد. دقت داشته باشید وقتی برای صفحه خود از الگوهایی رنگی استفاده می کنید، این موضوع (استفاده از رنگهای مختلف برای لینکها) اهمیتی دوچندان می یابد.

 

2. ویژگی جهانی لینک

underline کردن، همچنان نشانه جهانی لینک است. استفاده از این روش یعنی underline کردن، درست مثل این است که با فریاد، به بازدیدکننده ی سایت، محل لینک را نشان دهیم. البته برای جلوگیری از گمراهی بازدیدکننده، بهتر است از underline کردن در سایر کلمات متن استفاده نکنیم هرچند میتوان لینک را با رنگ متفاوت از متن به همراه underline، مشخص نمود.

 

3. مرئی بودن لینک

همه لینکهای درون سایت و متن را مرئی کنید. هرگز از اسکریپت برای نمایش لینک استفاده نکنید، چرا که بازدیدکنندگانی که نمایش اسکریپت را در مرورگر خود غیرفعال کرده باشند، قادر به مشاهده لینکها نخواهند بود.

 

4. لینک متنی

بر کسی پوشیده نیست که لینکهای متنی نسبت به لینکهای تصویری (عکسهای لینکدار)، کلیک بیشتری دریافت می کنند پس از این نوع لینکها استفاده کنید. دلیل آن هم نادیده گرفته شدن بیشتر و بیشتر تبلیغات تصویری است!

البته مزیت دیگر لینکهای متنی نسبت به لینکهای تصویری، که در ایران به وضوح مشاهده می شود، این است که لینکهای متنی باعث پایین آمدن سرعت لود شدن صفحه نمی شوند که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران، مزیت بسیار بزرگی نسبت به لینکهای تصویری به شمار می رود. این مورد را حتماً مد نظر داشته باشید.

 

5. جایگاه

لینکهای مهم را در ابتدای متن قرار دهید.

 

6. فونت و سایز

برای آسان کردن مشاهده لینک، از فونت و سایزی استفاده کنید که بازدیدکننده به راحتی بتواند آن را ببیند.

 

7. لینکهای تصویری

منظور، عکسهای لینک دار است. اگر از این روش استفاده می کنید، حتماً برای لینک یک عنوان هم تعریف کنید تا وقتی بازدیدکننده، نشان گر موس خود را روی عکس می برد، متوجه شود که عکس لینک دار است. البته برچسب آلت عکس هم فراموش نشود.

 

8. تست کنید

برای هر لینک، از فونتها و رنگها و استایلهای مختلف استفاده کنید. همینطور آن را در جاهای مختلف در صفحه قرار دهید. ببینید در هر حالت، چه میزان کلیک دریافت می شود. همیشه بهترین حالت با آنچه فکر میکنید، یکسان نیست.

 

9. چشمهای زنده

از دوستان و/یا اعضای خانواده خود بخواهید تا سایت شما را ببینند. کلیکها و دیده های آنها برای شما اطلاعات با ارزشی به ارمغان خواهد آورد. با این وسیله، خواهید توانست نشانه هایی از رفتار سایر بازدیدکنندگان در سایت خود، بیابید.

 


۱۰راه برای ترکاندن فروش شما

جمعه 9 تير 1391
17:46
big master

 همه دوست داریم فروش و سود بیشتری داشته باشیم. ۱۰ راه مؤثر در ترکیدن حجم فروشتون رو ببینید… . مؤثر بوده و هست و خواهد بود.

 

1. سایت خود را طوری طراحی کنید که مرکز سیبل عده ای خاص باشد. موضوعی خاص را انتخاب نموده و کار خود را حول محور آن متمرکز کنید. در این حالت، ویزیتورهای دائمی بدست خواهید آورد که به آن موضوع علاقه مند هستند.

۲. یک سری هدایا در سایت خود ارائه دهید. اگر بازدیدکنندگان سایت شما، به دنبال چیزی که اعلام شده رایگان است، پا به سایتتان گذارده اما ببینند که خبری از آن مورد رایگان نیست، اعتماد خود را به سایت از دست می دهند.

۳. چت روم (اتاق گفتگو) یا فروم در یک سایت خاص، محلی برای گفتگوی افرادی است که همگی به یک موضوع مشترک یعنی موضوع سایت علاقه مندند. افراد، عموماً، دوست دارند با هم نظران خود در تماس باشند. پس فروم یا چت رومی به سایت خود بیافزایید.

۴. با دادن هدیه به افراد در قبال لینک دادن به سایتتان در سایت خود، آنها را برای لینک کردن خود جلب کنید. در برخی از موتورهای جستجو، از جمله در مهم ترینشان یعنی گوگل، لینک دادن به سایتتان به افزایش رنک آن کمک می کند.

۵. احساسات خوانندگان سایتتان را در تبلیغات خود تهییج کنید. برای مثال اگر محصولی درباره لاغری می فروشید، احساسشان پس از لاغر شدن را بیان نمایید.

۶. مطمئن شوید که سایتتان در تمام مرورگرها درست کار می کند. با نمایش نامناسب سایت در یک سری از مرورگرها، می توانید فروشهای بسیاری را از دست دهید.

۷. با ایمیل کردن تبلیغات تمام صفحه به اعضا خبرنامه خود، فروشتان را ارتقا بخشید. البته قبل از عضویت، به افراد این موضوع را اعلام نمایید در غیر این صورت شاید آن را اسپم دانسته و … .

۸. در تبلیغات خود از افراد سئوالهایی بپرسید که آنها را وادار به تفکر درباره مشکلاتشان کند. برای مثال: دوست دارید از نگرانیهای خود خلاص شوید؟

۹. ابعاد مشکلات پراسپکت خود را، در تبلیغاتتان گسترش دهید؛ به آنها نشان دهید که محصولات شما چگونه می تواند مشکلشان را حل کند. هرچه مشکل بزرگتر باشد، فروش شما نیز بیشتر خواهد بود.

۱۰. بخشی از سود خود را در بیزینستان سرمایه گذاری کنید. آن را برای بازاریابی، ارتقاء کیفیت محصول، خدمات به مشتریان، تبلیغات و … هزینه نمایید.

 

بنا سازی کسب و کار اینترنتی موفق کاری است سهل ممتنع!


افزايش بازديد كنندگان سايت يا وبلاگ

چهار شنبه 3 خرداد 1391
11:56
big master

 براي افزايش بازديد كنندگان سايت يا وبلاگ شما، پيشنهاد مي كنيم:

1- پله پله حركت كنيد
هيچ سايت، وبلاگ، مرجع و… از همان ابتدا كامل نبوده و نيست. هر پيشرفتي هم در يك بازه ي زماني صورت مي گيرد. پس بايد بدانيد از همان ابتدا نمي توانيد چندين پله صعود كنيد. بنابراين، پله پله جلو برويد.

2- محدود باشيد و ايده هاي نو داشته باشيد
سعي كنيد روي يك يا حداكثر چند موضوع مشخص كه تخصص داريد، فعاليت كنيد. زيرا:
الف: سايت هاي بسيار زياد و بزرگي نظير آفتاب، نيكصالحي، ايران بيست، لنز، بالاترين و… هستند كه در زمينه هاي بسيار گسترده و متعدد فعاليت مي كنند.
ب: ايده ي جديدي نيست. چرا كه خيلي ها سعي كردند وارد اين عرصه شوند و عده اي موفق شدند و نيز عده اي ناكام ماندند.
به علاوه سعي كنيد مضوعي كه در آن فعاليت مي كنيد، نو باشد و ابتكار داشته باشد. مثلا سايتفيفاآنلاين (لينك تصييح شد!) اولين سايتي هست در ايران كه مسابقات آنلاين فيفا به صورت آنلاين و كاملا رايگان برگزار مي كند و مسلما طرفداران زيادي كسب خواهد كرد.

3- اول خدمت و بعد منافع
انتظار نداشته باشيد كه از همان ابتدا بتوانيد از طريق سايتتان در آمد كسب كنيد. قبل از آن مي بايست خدمات خوب ارائه دهيد و اعتبار كسب كنيد. بعده ها از طريق تبليغات، ارائه ي سرويس هاي غير رايگان و… مي توانيد درآمد كسب كنيد.

4- مطالب سايت ها و وبلاگ هاي ديگر را به هيچ وجه كپي نكنيد
اگر مطالب سايت ها و وبلاگ هاي بزرگ را كپي كنيد، اكثر بازديد كنندگاني كه از سايت شما ديدن مي كنند، متوجه اين موضوع خواهند شد و اعتبار سايت شما زير سوال خواهد رفت.
جداي از آن كار خوبي نيست. دقيقا شبيه دزدي است و دزدي بر خلاف قانون مي باشد.
نكته: اگر مي خواهيد يكي از مطالب سايتي را كپي كنيد، حتما از صاحب امتياز آن مطلب اجازه گرفته يا لينك منبع را قرار دهيد.
به عنوان مثال بنده مي خواستم يكي از كدهاي معرفي شده از سايت جاوا اسكريپت ايران را معرفي كنم. با آقاي داوود ميرزايي مديريت محترم سايت جاوااسكريپت ايران، تماس گرفتم و در جريان گذاشتمشان. سپس بعد از كسب اجازه از ايشان، نسبت به معرفي آن كد در سايت ايران جاوا اقدام كردم.

5- قالب ساده، سبك و در عين حال زيبا داشته باشيد
با توجه به سرعت كم اينترنت در ايران، سعي كنيد قالب ساده و در عين حال زيبا و سبك براي سايت يا وبلاگ خود در نظر بگيريد.

6- نوشته ها و محتوا جزء مهمترين ركن ها هستند
سعي كنيد در نوشته هاي خود خلاقيت به كار ببريد. مثلا: رنگ آميزي، پاراگراف بندي، فونت و قرار دادن عكس خيلي مي توانند تاثير گذار باشد.
يك پيشنهاد: از فونت Tahoma و سايز 10 استفاده كنيد (مانند همين نوشته ها). رنگ نوشته را هم با توجه به قالب انتخاب كنيد و توجه داشته باشيد كه رنگ نوشته بايد ملايم باشد و چشم را آزار ندهد.
يك لينك كمكي براي اين مورد

7- منظم به روز رساني كنيد
لازم نيست در هر روز كلي مطلب در سايت/وبلاگتان معرفي كنيد!!! عده اي هستند كه روزانه بيشتر از پنج مطلب در سايت خود معرفي مي كنند و گاهي اوقات پيش مي آيد كه تا مدت چند هفته خبري از مطالب جديد در سايتشان نيست!
سايت ايران جاوا با ميانگين هر 5 روز يك مطلب، به روز رساني مي شود.
و نكته ي مهم تر اين كه اين مسئله يكي از مهمترين معيار ها در موتور هاي جستجو نظير گوگل و… هست.

8- صفحه ي اول سايت/وبلاگ شما، مي بايست خودش يك نوع يك نقشه ي دسترسي باشد
به صفحه ي اول سايت ايران جاوا (اينجانگاهي بيندازيد. اگر دقت كنيد مي بينيد كه تقريبا به تمامي قسمت هاي مهم سايت لينك داده شده است و اين مسئله هم در موتور هاي جستجو خيلي مهم است. در صورت امكان نيز مي توانيد يك نقشه ي سايت درست كرده و آن را به جستجوگر ها معرفي كنيد.

9- موتور هاي جستجو، مهمترين عامل افزاريش بازديد كننده
اگر اغراق نكرده باشيم، چيزي حدود 85 درصد بازديد كنندگان سايت، از طريق موتور هاي جستجو به سايت راه ميابند.
براي بهينه سازي سايت خود در جستجوگر ها از مواردي كه قبل توضيح داده شد كمك بگيريد.

10- تبادل لينك و تبادل بنر هم مي تواند مفيد باشد
نزديك به 10 درصد بازديد كنندگان ايران جاوا از طريق تبادل لينك و تبادل بنر است. اينجا جا دارد از تمامي كساني كه ما را لينك كردند سپاس گذاري كنيم.
نكته ي بسيار بسيار بسيار بسيار مهم: از قرار دادن لينك هاي دروغ و مجهول مانند: عكس هاي +18 ، عكس هاي تماشايي از فلان بازيگر ، شما نياتو سنت كمه و… استفاده نكنيد. زيرا در اين صورت بازديد كنندگان موقت و غير واقعي خواهيد داشت و فقط شماره ي بازديد كنندگان سايتتان افزايش خواهد يافت.

11- به بازديدكنندگان سايتتان احترام بگذاريد و به درخواست هايشان پاسخ دهيد.
در طي اين مدت مهمترين بخشي كه مورد تمركز قرار داديم، توجه به بازديد كنندگان سايتمان هست. سعي كرديم تا جايي كه امكان دارد نيازشان را بر آورده كرده و به سوالاتشان پاسخ دهيم.

12- از سايت هاي همكار خود حمايت كرده و با آن ها همكاري كنيد
از سايت هاي همكار خود حمايت كرده و با آن ها همكاري كنيد. زيرا قصد شما خدمت به كاربران است، نه كمرنگ كردن سايتي مشابه. (توجه داشته باشيد كه منكر نمي شويم، رقابت خوب نيست. اتفاقا در پيشرفت سريعتر مي تواند خيلي موثر باشد.)

13- براي كاربران و بازديد كنندگانتان محدوديت در نظر نگيريد
نظرات بازديد كنندگانتان را فيلتر يا حذف يا ويرايش نكنيد. بخش نظرات متعلق به آن هاست و بگذاريد هر آنچه كه مي خواهند بنويسند.
نكته: برخي نظرات را مي بايست حذف كرد. به عنوان مثال چند وقت پيش يك فرد نا محترمي تشريف آورده بودند و هر چه فحش بود در بخش نظرات به زمين و زمان كشيده بودند!!!! من هم بلافاصله اسپمشان كردم.

14- از سايت/وبلاگتان نسخه ي پشتيبان تهيه كنيد
از سايت/وبلاگتان نسخه ي پشتيبان تهيه كنيد تا اگر روزي به هر دليلي اطلاعات حذف شد، اعتبار شما زير سوال نرود.

15- ببينيد بازديد كنندگان چه مي خواهند
با اجراي نظرسنجي هاي مختلف، نياز بازديد كنندگانتان را بسنجيد و با توجه به خواسته ي آن ها فعاليت خود را تنظيم كنيد.

پيشنهاد ها و تجربيات كاربران (اين بخش را كاربران به روز رساني مي كنند؛ جهت ثبت راهكارهاي خود در بخش نظرات مطرح فرماييد.)

1- نگاشتن نام و زمينه ي فعاليت سايت/وبلاگ برروي كاغذ و چسباندن آن برروي شيشه هاي ماشين

2- …

منبع :  http://kod2kod.javanblog.com


سایت تبلیغاتی و کسب درآمد WAZZUB

دو شنبه 7 فروردين 1391
4:7
big master

   سایت تبلیغاتی و کسب درآمد WAZZUB

 

بدون نیاز به هیچگونه هزینه یا سرمایه در هیج زمان ! نه الان و نه درآینده (به گفته خود سایت)

این فقط یک روش و پدیده جدید است که از شیوه تقسیم سود در بین کاربران سایت استفاده میکند .

کمی وقت بگذارید و با حوصله مطالعه کنید.

درپایین صفحه همه وبلاگها و وبسایتهایی که دارم لینک دوستانی که از طریق من ثبت نام کرده اند را قرار خواهم داد. شما هم می توانید یا از طریق لینک دوستان ثبت نام کنید یا از طریق لینک خود من. (فرقی نمی کند) می خواهیم یک کار گروهی انجام بدهیم تا همه به سود برسیم. بعد از این که ثبت نام کردید و از طریق ایمیل فعال شدید. لینک خودتان را از طریق نظرات برایم ارسال کنید تا در وبلاگها و سایتها قرار دهم.

ممنون از همکاری همه ی دوستان

هروقت تعداد 10 نفر از دوستان لینک خودشان را به من دادند لینک خودم را کلاً بر میدارم و فقط برای آنها تبلیغ می کنم فرصت خوبیست برای کسانی که وبلاگ و سایت ندارند.

WAZZUB پدیده جدید در دنیای مجازی !

فقط عجله كنید چون بعد از این كه وقتش گذشت دیگر ثبت نام نمیكند و اینو تو خود سایتشون نوشته...

توجه:

قبل از هر چیز باید یادآوری کنم که:

دلیل معرفی این سایت، کاملاً بدون هزینه بودن آن است.

بطور کلی فقط نیاز به ثبت نام و دریافت لینک اختصاصی و دعوت دیگران برای پیوستن به این سایت و قرار دادن سایت به عنوان صفحه خانگی مرورگرتان، (بعد از اعلام سایت) میباشد.

توضیحات دیگر:

به گفته خود سایت؛ 
WAZZUBیکی از متفاوت ترین روشها را پیاده میکند که شیوه و الگوی خود را از گوگل الهام گرفته است !

WAZZUB   میگوید :

گوگل بیش از یک میلیارد کاربر در ماه دارد که بدون دریافت مبلغی، به آنها خدمات میدهد؛

و اینکه گوگل در سه ماه گذشته بیش از 3 میلیارد دلار سود کرده؛ فقط از طریق نمایش آگهی هایش !!!

این به این معناست که گوگل در هر ماه یک دلار، از هر کاربر، سود بدست آورده است !

بدون اینکه از کاربری که تبلیغاتش را میبیند ، پولی گرفته باشد !

سایت ادعا میکند که از این روش، به اضافه متدهای دیگری، استفاده میکند و از سودی که توسط تبلیغات بدست خواهد آورد، سهم زیادی را به کاربرانش که ما میشویم، پرداخت خواهد کرد.

دلیل این کار هم بسیار واضح است :

ما در سایت ثبت نام میکنیم و به دیگران هم پیشنهاد میکنیم در این سایت ثبت نام کنند و این روند ادامه پیدا میکند ، تا جایی که به دلیل کاربران زیاد و بازدیدهای بسیاری که کاربران انجام میدهند ، رتبه و ارزش سایت بالا میرود و سایت به راحتی میتواند سفارش تبلیغات بگیرد و سود بسیاری کسب کند و قسمتی از آن سود را به کاربران میپردازد ! 

 

 

تخمین درآمد :   



برای مثال : اگر شما فقط 5 نفر را برای عضویت رایگان دعوت کنید و آنها هم همین کار را تا 5 سطح ادامه دهند، شما می توانید هر ماه 3,905 $ کسب کنید.

نیاز نیست کاری متفاوت نسبت به آنچه هر روز انجام می دهید، انجام دهید !

چه اتفاقی میفتد اگر هر نفر فقط 10 نفر را دعوت کند؟ 

آن مقدار به 111,110 $ در ماه افزایش می یابد . و هیچ محدودیتی ندارد! (به گفته خود سایت)

توجه: تمامی این مطالب برگرفته از توضیحات خود سایت است که بصورت ساده ترجمه شده است.

پس از ثبت نام، به حساب کاربری خود وارد شوید و در قسمت بالای صفحه (سمت راست) بر روی آیکون ماشین حساب کلیک کرده و محاسبه کنید . این یعنی هر چه افراد بیشتری را دعوت کنید پول بیشتری دریافت خواهید کرد.

حتماً از طریق ایمیلی که از طرف سایت برای شما ارسال میشود(که ممکن است به اسپم هم برود) لینک خودتان را فعال کنید. 

سایت  
WAZZUB ، هفت خصیصه متفاوت بودنش را اینگونه عنوان میکند:



No Matrix = No Limits
At WAZZUB, there are no limitations. You can invite as many members as you like.

No “Jobs” to Do
At WAZZUB, just set up WAZZUB as your homepage after pre-launch – and you are done!

No Downloads
At WAZZUB there are no downloads.

No Activity
At WAZZUB, we will pay you for your lifetime based on the downline that you created during pre-launch. 

After we close pre-launch on March 31, 2012, you will keep your $FACTOR forever – guaranteed!

No Fees Means No Fees - Ever
Not at WAZZUB - WAZZUB stays free forever!

No Fake Business
At WAZZUB we do real business creating the “perfect Internet” for all members, 

displaying ads, offering services and promoting special offers; there are no requirements to buy or sell anything.

No Pyramid

At WAZZUB, all members are building the business together, After pre-launch, every pre-launch member receives his share from all profits at WAZZUB, not only from his downline. 

The more users we attract, the more profit will be there to share.

The more free members you invite during pre-launch, the higher your personal $FACTOR will grow.



( pre-launch ) سایت از اول سال میلادی جدید (2012) راه اندازی شده است.

و مرحله بعدی(افتتاح آن)  در نهم آوریل خواهد بود.

+++ WAZZUB IS IN PRE-LAUNCH +++ LAUNCH DATE APRIL 9 +++ 

WAZZUB  یک پروژه چند میلیارد دلاری است که از سال 2007 با سرمایه گذاری بیش از 2 میلیارد دلار ساخته شده است و به گفته خود سایت، "این یک پدیده کاملاً جدید در اینترنت میباشد" همان طور كه قبلا گفتیم.

حتی در ایمیلی که بعد از ثبت نام ارسال میکند، میگوید:

"شما یکی از اولین افرادی هستید که از این پروژه جدید مطلع شده اید و این بسیار مهم است که درک کاملی از ساختار آن، و موقعیت منحصر بفردی که بدست آورده اید، داشته یاشید"


شما در ازای دعوت و ثبت نام هر نفر، 1 دلار دریافت میکنید و محدودیتی هم وجود ندارد و به همان روشی که همه میدونید، در ازای هر نفری هم که از طریق زیر مجموعه های خودتان ثبت نام کنند 1 دلار میگیرید.

این جدولیست که در ایمیل ارسالی از WAZZUB فرستاده میشود:


1st. Generation 5 x $1.00 = $5.00

2nd. Generation 25 x $1.00 = $25.00

3rd. Generation 125 x $1.00 = $125.00

4th. Generation 625 x $1.00 = $625.00

5th. Generation 3125 x $1.00 = $3,125.00


سایت میگوید 10 میلیون نفر باید ثبت نام کنند و سود این مشارکت را فقط با افرادی شریک میشود که تا قبل از آوریل 2012 ثبت نام و فعالیت کنند.

در پایان همانطور که گفتیم؛ ما این سایت را معرفی کردیم چون هیچ هزینه ای برای عضویت ندارد( چه درالان و چه در آینده) و هیچ کاری هم، غیر از دعوت دیگران به عضویت با لینک مخصوص خودتان، و قرار دادن سایت به عنوان صفحه خانگی مرورگرتان، نباید انجام دهید.

یعنی هیچ ضرری برای هیچکس نخواهد داشت. در صورتی ضرر خواهید کرد که این موقعیت و فرصت را به راحتی از دست بدهید ! 

بیایید روراست باشیم ! ما هر روز ساعتها و یا حداقل ساعتی را در اینترنت میگذرانیم که اکثرا یا در فیسبوک هستیم و یا بی هدف در اینترنت چرخ میزنیم ! اگر 1% هم احتمال بدهیم که چنین چیزی واقعا وجود دارد ، ارزش آن را دارد که 5 دقیقه وقت خود را به آن اختصاص دهیم و کار خاصی هم لازم نیست انجام دهیم ، فقط و فقط ثبت نام کنیم و تمام !!!

طریقة ثبت نام : (حتما دقت كنید)

1- در قسمت Invited by عبارت 
eea8dc2e وجود داشته باشد.

2- در قسمت First Name نام واقعی خودتان را بنویسید.

3- در قسمت Last Name فامیل واقعی خودتان را بنویسید.

4- در قسمت Password رمز ورود را بنویسید.

5- در قسمت Email هم آدرس ایمیل خود را بنویسید.

6- در قسمت Country نام كشور عزیزمان ایران را از لیست انتخاب کنید.

7- خیلی مهم: باید در این قسمت اعدادی كه در كاراكتر مشاهده میكنید را با توجه به بزرگی یا كوچك بودن حروف وارد كرده و همچنین پشت سر هم حروف را بنویسید و بین آنها دكمه اسپیس كیبورد را نزنید.

8- در آخرین مرحله روی join کلیک کنید.

بعد از ثبت نام نامه ای به ایمیل شخصیتان ارسال میشود كه باید روی لینک داخل آن كلیك كرده و فعالش كنید و همچنین هر كس با لینك شما ثبت نام كند شما متوجه ثبت نامش میشوید چون باز هم ایمیلی با نام آن شخص برایتان فرستاده میشود.

توجه توجه :

دوستانی كه با لینك بنده ثبت نام كردند حتما اسم، فامیل، ایمیل و از همه مهمتر لینك ثبت نامشان را در قسمت نظرات به صورت خصوصی برایم بفرستند تا برایشان تبلیغ كنم.


دوستان عزیزم شما هم حتماً تو این فرصتی كه باقی مانده حتما از لینكتان برای دوستان و آشناهاتون تبلیغ كنید 100% همشون قبول میكنند چون سایتش عالیه و جدید.

در ضمن آماری که در سایت به صورت لحظه ای و دینامیک نشان میدهد تا الان نزدیک 4 میلیون تفر ثبت نام کرده اند.

به نظر شما سهم ایران در این پدیده جهانی چند درصد خواهد شد ؟ اگر دوست داشتید در قسمت نظرات اعلام کنید .

موفق باشید...

برای ثبت نام برروی تصویر یا لینکهای زیر کلیک نمائید :

 


http://signup.wazzub.info/?lrRef=07578b2a

حتماً از طریق ایمیل تون لینک خودتون رو فعال کنید. 


کسب درآمد اینترنتی از سایت نیازمندیهای شمالغرب کشور

جمعه 4 فروردين 1391
1:38
big master
شما می توانید با قرار دادن بنر سایت ما در وبلاگ یا وبسایت خود کسب درآمد کنید.
با قرار دادن کد بنر زیر در وبلاگ یا وب سایت خود در 2 حالت زیر اعتبار شما افزوده خواهد شد : 
1 - با کلیک کاربران وبلاگ یا وبسایت شما روی بنر سایت ما و ارجاع آن ها به این سایت اعتبار شما به مقدار قیمت مشخص شده برای هر کلیک افزایش می یابد.
2 - در صورتی که کاربر با کلیک روی بنر از سایت شما به این سایت مراجعه کند و طی مدت زمان مشخص شده آگهی ویژه ثبت و پرداخت کند , درصدی از پرداخت به شما تعلق می گیرد و به اعتبار شما افزوده می شود. ( قیمت هر کلیک , زمان مشخص شده برای ثبت و پرداخت آگهی همچنین درصد پورسانت هر آگهی ویژه در پایین این صفحه نمایش داده شده است ). 

نمونه بنر :


کد نمایش بنر 
( این کد را باید در وب سایت را وبلاگ خود قرار دهید ) :

 پس از ثبت نام در سایت به قسمت کسب درآمد رفته و کد مربوط بنر تبلیغاتی خود را دریافت کنید.

با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما همکاران گرامی


نرخ هر کلیک: 250 ريال
حداقل درآمد قابل دریافت نقدی: 100,000 ريال
پورسانت هر آگهی: 42درصد
شما تا 72 ساعت بعد از ورود کاربر به این سایت از هر آگهی ای که کاربر ایجاد کند پورسانت دریافت خواهید کرد.

تخمین درآمد: 

اگر شما به طور میانگین روزانه یک معرفی برای ثبت آگهی 3 ستاره داشته باشید، 42% از هزینه ثبت آگهی به حساب شما واریز میشود که میشود : 4200 تومان که ماهانه میشود 126000تومان !
 
نکته جالب توجه این است که در صورت تمدید آگهی ها از طرف کاربرانی که شما معرفی کرده اید باز هم همان مبلغ پورسانت به حساب شما واریز میشود ! با این حساب اگر شما 100 معرفی داشته باشید که هرماه آگهی 3 ستاره خود را تمدید نمایند درآمد ثابت شما 420000 تومان !

حال اگر این تخمین درآمد را برای آگهی 7ستاره حساب کنیم چیزی حدود 1000000 تومان میشود که با کمی تبلیغ در سایت و وبلاگتان و همچنین شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک ، یاهو ، تویتر و .. میتوان به این درآمد و حتی بیشتر دست پیدا کرد. 

در مورد درآمد از کلیک ها هم میتوانید براساس تعداد بازدیدی که وبسایت یا وبلاگتان دارد و میزان فعالیت و اشتراک گذاری لینک درآمد خود در شبکه های اجتماعی دارید ، یک تخمین درآمدی بزنید. مثلا اگر روزانه 100 کلیک از طرف بنر مربوط به شما انجام شود 2500 تومان و ماهانه 75000 تومان درآمد خواهید داشت.

در ضمن با ثبت نام در سایت نیازمندیهای شماغرب کشور 15000 تومان هدیه عضویت خواهید گرفت که میتوانید با آن ،آکهی ویژه و ستاره دار ثبت کنید.


پس همین الان ثبت نام کنید و علاوه بر درج تبلیغات ویژه رایگان ، شروع به کسب درآمد کنید....

لینک ثبت نام

با آرزوی موفقیت و شادکامی  


اولین سایت کلیکی ایران با بیش از 70 میلیون پرداختی

جمعه 4 فروردين 1391
1:19
big master

 سایت کلیکی تئو باکس (TeoBux) :

در این پست یکی از قدیمی ترین سایت های کیلیکی که جزء اولین سایت های فارسی زبان است که از این طریق در ایران شروع به کار کرده خدمتتان معرفی می گردد گفتنی است که تو باکس تا این لحظه به خوبی به کار خود ادامه داده است و  بیش از70 میلیون تومان به کاربران خود پرداخت نموده ،جهت کسب و کار اینترنتیخدمت شما دوستان علاقه مند ارائه می گردد، امید است از این سایت هم بهره لازم را ببرید .

 

روش کسب درآمد از این سایتمشاهده تبلیغات و قسمت عضویت درخواستی

نرخ کلیکها : 10 تومان به ازای هرکلیک و 5 تومان برای کلیک زیر مجموعه

حداقل پرداختی برای بار نخست : ندارد – بعد از ۱۰۰ کلیک

برای ثبت نام و فعالیت در این سایت می توانید بر روی لینک ثبت نام یا بنر مربوط به این سایت کلیک نمایید .

ثبت نام در سایت پرداخت به ازای کلیک تو باکس – Teo Bux


موضوعات مرتبط: سایتهای کلیکی ایرانی

کسب درآمد از سایت سهام Myfreeshares

جمعه 4 فروردين 1391
1:1
big master

 سایت my free shares   از سال 2003  تا حالا فعالیت داره و هدفش دیدن تبلیغات توسط شما و گرفت سهم هست نیازی نیست که کامل صفحات لود شود یا منتظر بمانید .در قسمت زیر راهای کسب سهام توضیح داده شده است.



لینک ثبت نام


 

کمتر کسی است که اسم این سایت را نشنیده باشد.ثبت نام در این سایت رایگان است.کسب درآمد در این سایت بر اساس سهام و سودی که از آن حاصل می شود است و شما با ثبت نام در این سایت 1 سهم دریافت می کنید.سود روزانه ای که این شرکت بدست می آورد تقسیم بر تعداد سهام های کاربران می شود و مسلما هر چه سهام بیشتری داشته باشید سود شما هم افزایش پیدا می کند و پرداخت از طریق سه حساب الکترونیکی:alertpay-paypal-libertyreserve انجام می گیرد و حداقل پرداخت 10دلار (10000تومان)است

روش های افزایش سهام در این سایت

 

share per clickدر این قسمت به شما تعدادی لینک می دهد و شما با کلیک کردن روی هر لینک یک صدم سهم(0،01) دریافت می کنید.سایت هایی که myfreeshare را تبلیغ می کنند تعداد لینک ها را بین 20 تا 70 نوشته اند یعنی شما روزانه از این بخش بین (0،20) بیست صدم تا (0،70) هفتاد صدم سهم می توانید برداشت کنید.نکته قابل توجه این که لازم نیست شما به طور کامل لینک ها را باز کنید،فقط باید آدرس صفحه از myfreeshares به آدرس سایتی که تبلیغ شده ، تغییر پیدا کنه و نیازی به لود شدن کامل صفحه نیست

 

share per free signup : در این قسمت 30  سایت( کسب درآمد از اینترنت ) برای ثبت نام به شما می دهد و شما با ثبت نام در هر سایت می توانید 1 سهم +(0،05)پنج سنت دریافت کنید و هر چند روز سایت های جدیدی در این قسمت قرار می گیرد.در ضمن شما حتی می توانید در سایتهایی که قبلا از طریق سایتهای دیگر ثبت نام کرده اید دوباره در این سایت ثبت نام کنید.وقتی در سایت مورد نظر از طریق myfreeshares ثبت نام کردید ، آخرین ایمیلی که دریافت می کنید و حاوی نام کاربری و پسورد شماست و به ایمیل خوش آمدگویی معروف است را باید برای myfreeshares به آدرس activity@myfreeshares.com بفرستید.اما همان طور که خودش گفته است نباید فایل را به ایمیل ATTACH کنید... یه ایمیل جدید باز کنید،آدرس و موضوع را بنویسید، بعد متن ایمیل خوش آمدگویی را کپی کنید و در این ایمیل جدید Paste کنید،خطی که شامل پسورد شما می باشد را کامل حذف کنید و در آخر ایمیل هم نام کاربری خودتان در myfreeshares را بنویسید

 

 

 : Shares per purchaseاین بخش مربوط به افرادی می شود که مبلغی پول در حساب ایگولد دارند و مایل به سرمایه گذاری هستند... ثبت نامهای این قسمت مربوط به سایتهایی می شود که برای ثبت نام و یا برای ارتقاء عضویت باید مبلغی پرداخت کرد، بابت هر ثبت نام این قسمت بین 10 تا 1000 سهم در نظر گرفته شده

 

refferal linksاگر شما از طریق لینکی که خود سایت به شما میدهد دیگران را در این سایت عضو کنید سایت ۱ سهم به عنوان جایزه به شما می دهد .  

 

نکته مهم:دراین سایت با گذشت زمان میتوانید عضویت خود را ارتقا دهید . برای ارتقاء عضویت   باید 20 دلار موجودی در myfreeshares داشته باشید تا بتوان به عضو Pro‌ تبدیل شد... در صورت موجود بودن 20 دلار و تمایل به ارتقاء عضویت در قسمت Pro Membership Info در جدول نوع پرداخت ، روی علامت ایگولد کلیک کنید.


با روش فوق و ارتقاء عضویت ، روزانه 10 سهم به سهام شخص اضافه میشود و درمدت 30 روز ، بدون انجام هیچ کاری 300 سهم خواهد داشت که روزانه بر اساس همین تعداد سهم به شخص کمیسیون پرداخت می شود.. حق عضویت پرداختی  فقط برای همین مدت یکماه اعتبار دارد و از مزایای آن استفاده میشود ، در صورت تمایل هر ماه می توان باپرداخت 20 دلار و دریافت 300 سهم ، بعد از چند ماه تعداد سهام را از 1000 سهم بیشتر کرده تا سود روزانه  هم بیشتر و بیشتر شود و علاوه بر زمان انتظار کمتر برای رسیدن به حداقل پرداخت،در هزینه تلفن و اشتراک اینترنت هم صرفه جویی کنید.برای ثبت نام در بنر زیر کلیک کنید

 


سایت کلیکی neoxsense سومین سایت برتر کلیکی دنیا

پنج شنبه 3 فروردين 1391
18:18
big master

کسب درآمد از طریق خرید شارژ همراه اول و ایرانسل

شنبه 27 اسفند 1390
22:56
big master

اولین سایت کسب درآمد از طریق خرید شارژ همراه اول و ایرانسل !

روشی جالب،جذاب و جدید برای کسب درآمد از اینترنت .

 

شما با عضویت در این سایت علاوه بر امکان خرید انواع شارژ و بهرهمندی از قیمت پایین شارژ های ارایه شده می توانید کسب درآمد کنید. 


در این سیستم به هر کاربر عضو یک لینک با کد مخصوص ارایه می شود که قابل درج در وب سایتها و وبلاگها و همچنین
در ایمیل و مسنجر می باشد.        

 http://bankcharg.com/?ref=688

 

بازاریابی در سایت بانک شارژ

سایت بانک شارژ  دارای یکی از منحصر به فرد ترین و بهترین سیستم های بازاریابی اینترنتی در ایران میباشد شما می توانید با صرف زمانی اندک در سایت  به درآمد ماهیانه مناسبی دست یابید و شارژ مورد نیاز خود را به صورت رایگان تهیه نمایید برای بازاریابی در سایت  کافیست چند گام ساده زیر را بردارید

·         1 - ابتدا ثبت نام نمایید برای این منظور کافیست آدرس ایمیل خود و یک کلمه رمز دلخواه را انتخاب نمایید

 

·         2 - بعد از ثبت نام وارد بخش حساب کاربری سایت شوید

 

·         3 - در بخش حساب کاربری لینکی وجود دارد که کافیست شما آن را در سایت - وبلاگ - انجمن - چت روم و یا هر جای دیگر که فکر می کنید قرار دهید کلیه افرادی که با کلیک بر روی این لینک وارد سایت می شوند زیر مجموعه شما قرار خواهند گرفت و از این به بعد تا زمانی که از سایت خرید می کنند سهم بازاریابی شما مطابق جدول زیر وارد حساب کاربری شما خواهد شد

 

 

ردیف

نام کالا

قیمت فروش

سهم سطح یک

سهم سطح دو

1

ایرانسل 10000

10000 ریال

100 ریال

50 ریال

2

ایرانسل 20000

20000 ریال

100 ریال

50 ریال

3

ایرانسل 50000

49500 ریال

200 ریال

100 ریال

4

ایرانسل 100000

99500 ریال

400 ریال

200 ریال

5

همراه اول 20000

20000 ریال

100 ریال

50 ریال

6

همراه اول 50000

49500 ریال

200 ریال

100 ریال

7

همراه اول 100000

99500 ریال

500 ریال

250 ریال

 

این پورسانت تازمانی که این کاربر زیر مجموعه شما از سایت ما خرید نماید به ازا هر خرید او به شما تعلق خواهد گرفت.

راهنمای عضویت و بازاریابی

لطفا موارد زیر را بدقت بخوانید

·         1 - سهم بازاریابی شما در 2 سطح محاسبه می شود و این به این معناست که اگر افراد زیر مجموعه شما هم مشغول به بازاریابی شوند شما از افراد سطح 1 آنها هم سهم خود را خواهید گرفت و مبالغ سطح 2 بازاریابی در جدول فوق مربوط به خرید های این افراد می باشد

 

·         2 -شما می توانید مبلغ موجود در حساب کاربری خود را به ازای هر 10000 ریال درخواست تسویه بدهید

 

 


بنر های بازاریابی

اگر شما دارای وب سایت و یا وبلاگ هستید می توانید با کپی کدهای هر یک از بنر های زیر که به لینک بازاریابی مخصوص شما وصل شده است بنر تبلیغاتی و لینک کسب درآمد خود را در سایت با وبلاگ خود قرار دهید.

برای ثبت نام بر روی یکی از بنرهای زیر کلیک کنید.

کسبدرآمد و بازاریابی سایت بانک شارژ

 

کسبدرآمد و بازاریابی سایت بانک شارژ

کسبدرآمد و بازاریابی سایت بانک شارژ

 


سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس iconbux

شنبه 27 اسفند 1390
22:35
big master

 


  
سایت  iconbux

 

 

کسب درآمد 0،02 دلار به ازای هر کلیک.

کسب درآمد 0،01 دلار به ازای هر کلیک ارجاع.

تضمین تبلیغات روزانه

پشتیبانی حرفه ای و اختصاصی.

پرداخت از طریق


پی پال AlertPay لیبرتی ریزروOK PAy

 

Standard Advertisements : دارای  تبلیغ استاندارد روزانه هر کدام به ارزش  0,01 دلار

Mini Advertisements : دارای  تبلیغ مینی روزانه هر کدام به ارزش  0,001 و 0,002 دلار

 

 

  برای عضو شدن در سایت بر روی یک از بنر های بالا کلیک کنید

 

 


بهترین سایت تبادل لینک در آسیا

شنبه 27 اسفند 1390
1:17
big master

 سایت p30rank.ir بهترین سایت تبادل لینک در آسیا با تبادل بازدید بیش از 50 میلیون در روز و عضویت رایگان.

توصیه میکنم حتما در این سایت عضو شوید !

واقعا میتونید باهاش رتبه سایت یا وبلاگتان را بالا ببرید.

لینک ثبت نام :

 


سایت PTCBOX

شنبه 26 اسفند 1390
23:58
big master

 

سایتPTCBOX 

من با سرچ عبارتthe best ptc buxesمتوجه شدم خیلی از سایتها و وبلاگهای انگلیسی زبان در دنیا اعتقاد دارند سایت ptcbox در کنار neo box از معتبرترین سایتهای کلیکی است.

این سایت به حساب اینترنتی paypal واریز روزانه و به alertpay واریز لحظه ای انجام میدهد!

درآمد حاصل از هر کلیک 0.5  سنت هست که از این نظر خیلی بهتر از سایت neo است که هر کلیک آن 0.1 ارزش دارد. از بنر زیر وارد سایت شوید

PTCBox

برای ثبت نام بعد ورود به سایت از قسمت sign-up وارد شده و مشخصات خودتان را وارد کنید. ایمیل شما نام کاربری شماست و پسورد را خودتان تعیین میکنید. از این به بعد با استفاده از قسمت log-in وارد سایت بشوید.

 

با کلیک روی عبارت paid-to-click که در شکل مشخص شده آدرس چند سایت دیگر را می آورد دقت کنید اگر سایت را قبلا دیده باشید عبارت visited کنار آن دیده میشود. بعد تمام شدن زمان 30 ثانیه برای هر آگهی 4 گوی رنگی سمت راست نشان میدهد و نام یک رنگ را سمت چپ. مثلا اگر نوشت blue روی گوی آبی کلیک کنید. آپلود اگهی ها خوشبختانه بسیار سریع است

از قسمت referral link لینک یا بنر زیر مجموعه گیری خودتان را دریافت کنید. با کلیک روی ماشین حساب میزان درامدتان را ببینید و از قسمتupgrade نوع عضویتتان را ارتقا دهید.

دقت کنید ارتقا در این سایت خیلی به صرفه است شما با 30 دلار برای 12 ماه نقره ای میشوید

ارزش کلیکهای خودتان 3 سنت میشود.

20 درصد درامد زیر مجموعه هایتان را میگیرید

بعلاوه 3 رفرال ازاد  و 30 سنت جایزه برای هر رفرال و 6 آگهی رایگان

عضویت طلایی 30 درصد درآمد زیر مجموعه های سطح 1 و 15 درصد سطح 2 را هم میگیرد.

در buy referral نوشته این سایت بزودی امکان خرید زیرمجموعه را راه اندازی خواهد کرد که در این صورت رو دست سایتهایی مثلneo خواهد زد.

پس تا دیر نشده و تعداد ایرانیهای کمی در این سایت عضویت دارند عجله کنید.  

مزیت دیگر این سایت این است که نیاز به vpn ندارید و در موقع ثبت نام هم میتوانید نام کشور را ایران تعیین کنید.

این مطلب منقضی شده است

 

 


کسب درآمد با نمایش تبلیغات در مانیتور

پنج شنبه 25 اسفند 1390
1:38
big master

 


کسب درآمد با نمایش تبلیغات در مانیتور

 

با درود خدمت شما هموطنان گرامی



 

کسب رتبه اول جهانی سایت dollars2surf20 در بین سایتهای cashbarرا در alexa به همه کاربران سایت تبریک عرض میکنیم.

* 20dollars2surf, the world number one cashbar *


اگر میخوای واقعا از این راه ، درآمد داشته باشی ، مطالب زیر رو با دقت بخون

حتما با واژه ی کسب درآمد اینترنتی آشنا هستید ما در این جزوه قصد معرفی سایتی به نام 20 دلارز 2 سورف(20dollars2surf) را داریم.سایت یا به عبارت دیگر شرکت 20 دلارز 2 سورف شرکت تبلیغاتی است که برای محصولات و شرکتهای بزرگی از جمله Bwin (اسپانسرمخصوص باشگاه رئال مادرید) , شرکت 888 (اسپانسر مطرح لیگ فوتبال انگلیس)سایتهای بازیهای آنلاین وهزاران و بسیاری از سایتهای و شرکتهای دیگر تبلیغ می کند.حتی سایت بزرگ ایرانی و معتبر ایران لینک باکس هم از تبلیغ دهندگان(اسپانسر)این سایته .


میتونید محبوبیتش رو تو الکسا ببینید

ثبت نام

طریقه عضویت:

بعد از اینکه وارد سایت شدید ایمیل خودتان را که بعنوان نام کاربری شما حساب می شود وارد کنید و اینتر را بزنید در صفحه ای که باز می شود باید نرم افزار شرکت تبلیغاتی 20 دلارز 2 سورف را که حجم آن 1.45 مگابایت است را دانلود کنید. بعد از نصب برنامه(توجه:هنگام نصب برنامه همچنان در اینترنت کانکت باشید) فرمی بر روی صفحه ی دسکتاپ شما ظاهر می شود شما در فرم باز شده در قسمت پایین بر روی پرچم آمریکا کلیک کنید تا زبان انگلیسی برای شما ظاهر شود در ادامه باید نام و جنسیت و زبان را وارد کنید اگر سایت یا وبلاگ هم دارید در صورت دلخواه میتوانید وارد کنید بعد از تکمیل برای شما یک ایمیل که پسورد ورود به سایت است ارسال می شود که باید بعد از ورود به سایت آنرا در قسمت Account تغییر دهید.

*توجه:

برای عضویت حتما از طریق لینک پایین و یا بنر بالای صفحه وارد سایت شوید چون افرادی که درسایت عضو شوند و سرگروه نداشته باشند بعد از مدتی خود به خود از سیستم سایت حذف می شوند

(به دلیل اینکه تمام اعضای سایت در یک زنجیره قرار دارند)


ثبت نام

وبعدش حتما بخش آموزش کامل کار با سایت رو بخون تا بهترین درآمد رو داشته باشی

---------------------------------------------------------------  


چگونگی فعالیت سایت:

شرکت تبلیغاتی 20 دلارز 2 سورف بر اساس نمایش تبلیغات در کامپیوتر شما ماهیانه پورسانت میدهد. این سایت نه تنها برای افرادی که شما مستقیماً خودتون اونها رو معرّفی میکنید ، بلکه در ازاء درآمد افرادی که بعد ها از طریق زیرمجموعه های شما در سایت عضو میشوند هم 10% کارمزد جایزه به شکل پوینت به حساب شما واریز می کند(تا10مرحله). مخصوصآ برای کسانی که اینترنت پر سرعت دارن و همیشه آنلاین هستند نه تنها مزاحمتی نیست بلکه از اینترنت هم درآمد خوبی کسب می کنند. در واقع نرم افزار کوچکی که توسط شما دانلود شده این تبلیغات را بر روی کامپیوتر شما نمایش می دهد.بعد از طی مراحل ثبت نام توسط شما اگر شما علاقه ای به مشاهده ی تبلیغات بر روی صفحه ی کامپیوترتان ندارید می توانید برنامه را اجرا نکنید در این صورت هیچ اتفاقی برای شما نمی افتد فقط از درآمدی که از طریق این نرم افزار که در اصطلاح CashBar گفته می شود محروم می شوید.

البته باز بودنش نه تنها براتون پوینت میاره و در آخر ماه Rate تبدیل پوینت به دلارتون رو بالا میبره,هیچ مزاحمتی رو برای کارهای دیگتون ایجاد نمی کنه و حجم بسیار ناچیزی از فضای اینترنتتون رو اشغال میکنه.مثلا از صبح تا شب که من آنلاینم یعنی نزدیک به 15 تا 16 ساعت 10 مگابایت دانلود داره.  

ثبت نام

نحوه ی کسب درآمد

نحوه ی درآمد زایی در این سایت بر حسب پوینت می باشد در واقع واحد پول در این سایت پوینت است. سایت در اول هر ماه پوینتهای شما را گرفته به جای آن به شما دلار می دهد در اول هر ماه میلادی پیغامی میده که این پیغام به این معنی است که پوینتهای حاصل شده از فعالیت شما در حال انجام محاسبات می باشند بعد از چند ساعت در همان روز پوینتهای شما تبدیل به دلار خواهند شد ارزش هر پوینت در برابر با دلار و ریال به این شرح است:

پوینت ها آخر هر ماه میلادی یعنی ساعت 12 شب 30ام هر ماه میلادی برای چند ساعت حذف میشن و پس از محاسبه ، تبدیل به دلار میشن . 100 پوینت : 1 سنت

یا 10.000 پوینت = 1 دلار

یا 1 پوینت = 1 ریال

با این حال ارزش دلار در برابر پوینت افزایش خواهد یافت ولی این مسئله بستگی به فعالیت اعضای سایت دارد در واقع ارزش 100 پوینت در برابر 1 سنت قیمت پایه ی سایت برای پوینتها می باشد امکان دارد در یک ماه هر 100 پوینت برابر 4 سنت هم شود(که این امر باعث می شود درآمد شما در مجموع 4 برابر شود!)

اگر شما نرم افزار تبلیغاتی را در کامپویتر شخصی اجرا کنید و روزانه 1 ساعت در اینترنت بمانید می توانید روزانه بین 50 تا 500 پوینت کسب کنید اما این درآمد به هیچ عنوان برای شما کافی نیست راهی که می توانید از آن طریق درآمد زیادی کسب کنید جمع آوری زیر مجموعه است! این سایت قابلیت زیرمجموعه گیری تا 10 لول(مرحله) را دارد و گرفتن زیرمجموعه در این سایت در هر مرحله نامحدود می باشد!

نکته ی جالب و متحیر کننده ی دیگر اینکه که شما می توانید از 10% درآمد زیرمجموعه های خود بهره مند شوید!

خواه این زیرمجموعه رده ی اول باشد خواه رده ی دهم شما از 10% درآمد زیرمجموعه های خود بهره مند خواهید شد!

فرض کنید شما فقط 5 زیرمجموعه بگیرید و تمام زیرمجموعه های شما هم فقط 5 زیر مجموعه بگیرند و این کار به همین ترتیب ادامه داشته باشد آنگاه درآمد شما برابر خواهد بود با:

Level 1 -- 5 referrals -- 5,000 points 1$

Level 2 -- 25 referrals -- 25,000 points 5$

Level 3 -- 125 referrals -- 125,000 points 25$

Level 4 -- 625 referrals -- 625,000 points 125$

Level 5 -- 3,125 referrals -- 3,125,000 points 625$

Level 6 -- 15,625 referrals -- 15,625,000 points 3,125$

Level 7 -- 78,125 referrals -- 78,125,000 points 15,625$

Level 8 -- 390,625 referrals -- 390,625,000 points 78,125$

Level 9 -- 1,953,125 referrals -- 1,953,125,000 points 390,625$

Level 10 -- 9,765,625 referrals -- 9,765,625,000 points 1,953,125$

اما...هم قبول مجموع این درآمد که به 2.5 میلیارد تومان می رسد سخت است و هم قبول کردن گرفتن9میلیون و 700 هزار زیرمجموعه!!

ولی می توان یک در آمد حداقلی از این سایت در نظر گرفت که کاملا با عقل جور در می آید و باورکردنیست.

ادامه مطلب را حتما بخوانید


راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش

چهار شنبه 24 اسفند 1390
1:10
big master

 راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش

  1. تولبار Alexa
    تولبار Alexa را در مرورگرتان نصب کنید و همیشه وضعیت الکسای خود را زیر نظر داشته باشید.
    برای اینترنت اکسپلورر: http://www.alexa.com/toolbar?browser=ie-new
    برای فایرفاکس:            http://www.alexa.com/toolbar?browser=firefox
    برای گوگل کروم:         http://www.alexa.com/toolbar?browser=chrome
    از آنجایی که افزونه های کروم برای ایران تحریم هستند، IP خود را تغییر دهید.
  2. کاهش حجم عکس ها
    سعی کنید حجم عکس های سایت خود را تا جای ممکن توسط photoshop کم کنید. عکس ها را به جای اینکه با تعیین width و height در html کوچک کنید، واقعا کوچک کنید و کیفیت را تا جایی که عکس قابل مشاهد باشد کاهش دهید.
  3. فایل استایل
    سعی کنید Style ها و Javascript ها را به بیرون از html انتقال دهید، این باعث می شود آنها هر بار لود نشوند و همچنین درخواست ها به سرور کمتر باشد. آنها را حتما به یک فایل انتقال دهید تا درخواست ها کم باشند.
  4. آپدیت منظم
    سعی کنید هر هفته حداقل 3 یا 4 مطلب و بیشتر بگذارید تا گوگل و دیگر موتورهای جستجو همیشه سایت شما را مشاهده کنند و ورودی های شما از طریق جستجو افزایش یابید.
  5. بک لینک
    برای سایت خودتان backlink دست و پا کنید. بهتر است همه این لینک ها به صفحه اصلی شما نباشد. صفحاتی که مطمئن هستید همیشه خواهید داشت را هدف لینک ها قرار دهید. در لینک ها حتما title قرار داده شده باشد. این باعث میشود سرعت بررسی سایت و تعداد نمایش آن در نتایج به طرز قابل ملاحظه ایی افزایش پیدا کند.
  6. لینک های داخلی
    تعداد لینک های داخلی را در هر صفحه زیر 100 نگاه دارید تا همه آنها توسط موتورهای جستجو بررسی شوند.
  7. اصلاح آدرس
    سعی کنید در آدرس ها، اسم مطلب نیز قرار دهید تا ورودی شما از موتورهای جستجو بیشتر شود. اینکار توسط فایل htaccess و rewrite صورت می گیرد.
  8. ساختار صفحات
    keywords و description و title در صفحات، تاثیر به سزایی در ورودی از موتورهای جستجو دارند. آنها را در همه صفحات تعیین و به درستی اعمال کنید.
  9. مکان بنرها
    بنرها را در جایی قرار دهید که به چشم بیایند. در جاهای شلوغ با رنگ های بسیار عملا بنرها گم می شوند و بازدیدکنندگان هیچگاه آنها را نمی بینند. تعداد بنرها را بسیار زیاد نکنید. 4 بنر برای هر صفحه در جاهای مناسب کفایت می کند زیرا تعداد بیشتر از این باعث می شود که بیننده بر روی هیچکدام کلیک نکند.
  10. تعداد بنرها
    سعی کنید به جای قرار دادن تعداد زیادی بنر، بر روی دو یا سه محصول در هر صفحه تمرکز کنید و اطلاعات خوبی از آنها برای کاربر فراهم کنید. به او بگویید چرا این محصولات می توانند مفید باشند و چه کمکی به آنها می کنند. صفحه نباید زیاد شلوغ باشد که حواس مشاهده کننده بر روی چندین بخش متمرکز شود. در صفحات بعدی می توانید محصولات دیگری نمایش دهید.
  11. کد پست ثابت
    سعی کنید از سه یا چهار کد پست ثابت دو تا در بالای صفحه و یکی یا دو تا در پایین صفحه استفاده کنید. در صورتی که حوصله داشته باشید می توانید مقداری به متن اضافه کنید و دلایل مفید بودن محصول را توضیح دهید.
  12. کد پاپ آپ
    سعی کنید از کد پاپ آپ یکبار نمایش داده شوند استفاده کنید. اینگونه صفحه پاپ آپ فروشگاه فقط در اولین صفحه ایی که از سایت شما مشاهده می کند باز می شود و کاربران را نسبت به سایت شما بدبین نمی کند. صفحه پاپ آپ باعث می شود کاربر بعدا فروشگاه را ببیند و احتمال خرید را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

کسب درآمد با ایران مارکت سنتر

سه شنبه 23 اسفند 1390
23:25
big master

 

کسب درآمد با ایران مارکت سنتر 

:: قابل توجه صاحبان سایتها و وبلاگها و همه کاربران اینترنت ::

 



در این سیستم سه روش درآمد زایی تعریف شده است:

روش اول کسب درآمد:

 شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات این سایت در سود فروش بیش از 1000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید.
در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 75 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.
این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود 
4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5- ارسال ایمیل تبلیغاتی 
6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

 

سیستم همکاری در فروش


ویژگی های این سیستم عبارتند از:

1- در این سیستم فروشنده برای هر محصول, درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود.
2- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج نشده، هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود.
4- با توجه به اعتبار ایران مارکت سنتر، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت.

روش دوم کسب درآمد:

 سیستم تبلیغاتی ایران برنامه جذابی برای افزایش درآمد تبلیغ کنندگان تهیه کرده است. تبلیغ کنندگان از این امکان جدید میتوانند درآمد فوق العاده ای داشته باشند و این درآمد میتواند تا سالها همراه شما باشد و سالیان سال از آن منتفع گردید. این برنامه کاملا مطابق با قوانین کشور تنظیم شده است.


در این برنامه شما علاوه بر تبلیغ برای فروش محصولات این سایت و کسب پورسانت از هر فروش، میتوانید سایر تبلیغ کنندگان را به عضویت و فعالیت در این سیستم تبلیغاتی دعوت نمایید. به این ترتیب شما در درآمد کلیه تبلیغ کنندگانی که مستقیما از طریق شما عضو سیستم تبلیغاتی شده باشند سهیم خواهید شد.


سهم شما 5 درصد از کل مبلغ پورسانت سفارشات تبلیغ کنندگانی است که شما آنها را به این سیستم دعوت نموده اید.
به طور مثال اگر شما 200 تبلیغ کننده را به عضویت در سیستم تبیلغاتی ایران دعوت نمایید و با فرض اینکه فقط 100 نفر از آنها فعال باشند و هر کدام از آنها بطور متوسط ماهیانه 100 هزار تومان درآمد کسب کنند، سهم شما از هر کدام 5 هزار تومان خواهد شد و جمعا شما هر ماه 500 هزار تومان درآمد کسب خواهید کرد که این درآمد بصورت مادام العمر برای شما منظور می شود. یعنی اگر شما در آینده هیچ فعالیتی در اینترنت نداشته باشید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم از محل درآمد تبلیغ کنندگان زیر مجموعه، میتوانید درآمد ماهیانه مناسبی داشته باشید.
این درآمد علاوه بر درآمدی است که شما از پورسانت فروش های خودتان کسب میکنید.
حال اگر تعداد تبلیغ کنندگان معرفی شده از طرف شما بیشتر شود و یا اینکه آنها فعالیت خود را بیشتر نمایند، درآمد شما باز هم افزایش خواهد یافت.

مجموعه کامل طراحی سایت 


ویژگی های این برنامه عبارتند از:

1- تبلیغ کنندگان برای کسب درآمد الزامی به دعوت سایرین ندارند و می توانند درآمد خود را فقط بر پایه کمیسیون فروش تنظیم نمایند.
2- رابطه بین هر تبلیغ کننده با تبلیغ کنندگان زیر مجموعه به یک سطح خلاصه می شود و از درآمد تبلیغ کنندگان سطح دوم و سوم و ... سهمی نخواهند داشت.
3- هر تبلیغ کننده میتواند به تعداد نامحدودی تبلیغ کننده دیگر را به عضویت در سیستم دعوت نماید و در این سیستم هیچگونه سیستم باینری یا زوجی یا درختی یا هرمی یا شبکه ای یا ماتریسی پیش بینی نشده است. بنابراین به صرف افزایش اعضا، مستقیما هیچ امتیازی به شما داده نمی شود.
4- هر تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشهای تبلیغ کنندگان زیر مجموعه را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
5- عضویت در این سیستم برای تبلیغ کنندگان کاملا رایگان است و برای کسب درآمد نیازی به خرید کالا و خدمات ندارند. بنابراین هیچ کسب درآمدی ناشی از افزایش اعضا بصورت شبکه ای یا هرمی در این سیستم وجود ندارد.

سایر توضیحات و آموزش تکمیلی در پنل اختصاصی شما وجود دارد که بعد از عضو شدن و تایید عضویت میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

روش سوم کسب درآمد:

 در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که درسایتهای مختلف مانند سایت کتاب اول و سایر سایتها و همچنین در کتابهای مرجع در اختیارتان قرار دارد محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید.

این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای بازاریابی در این سیستم عبارتند است از:

1- شما هیچ گونه رابطه مالی با خریدار محصول پیدا نمی کنید و هیچ نگرانی از بابت تخفیف گرفتن و غیره نخواهید داشت.


2- شما هیچ ارتباط مالی با فروشندگان هم ندارید، چون پورسانت شما توسط سیستم ایران مارکت سنتر به شما پرداخت می شود.


3- تنوع کالا در سیستم باعث خواهد شد که شما بتوانید برای هر شرکت، موسسه و یا هر فردی با هر سن و سالی کالایی برای فروش داشته باشید. مثلا در این سیستم شما میتوانید به زنان و دختران کالاهای جدید مخصوص به ایشان را پیشنهاد کنید و یا مثلا برای کنکوری ها و یا دانشجویان کالاهای خاص آنها را ارائه دهید. برای انواع موسسات و شرکتها، کالاهایی که میتواند در فعالیت آنها تحول ایجاد کند را پیشنهاد کنید.


4- چون تعداد فروشنده های عضو سیستم زیاد است، بنابراین قیمت کالا ها در سیستم بصورت رقابتی است و شما میتوانید روی قیمت مانور دهید.

Safe Cracker: The Ultimate Puzzle Adventure 
5- ضمنا فروشنده ها در رقابت با یکدیگر و برای فروش بیشتر، بالاترین پورسانت را برای بازاریاب یا تبلیغ کننده در نظر میگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت.


6- اگر شما در هر روز فقط با 70 نفر ارتباط بر قرار کنید و از فقط 12 نفر آنها سفارش دریافت نمایید، با فرض اینکه متوسط مبلغ سفارشات 10 هزار تومان باشد و متوسط کمیسیون هر سفارش 50 درصد باشد آنگاه شما در هر روز 60 هزار تومان و در هر ماه 1 میلیون و 800 هزار تومان درآمد خواهید داشت که رسیدن به این تعداد سفارش برای هر فردی با روابط عمومی متوسط امکان پذیر است و با کمی تجربه میتوانید چند برابر این مبلغ درآمد داشته باشید.


7- برای شروع کار میتوانید با معرفی محصولات مورد نیاز دوستان، آشنایان و همکاران، بعد از ترغیب آنها به خرید، آدرس پستی آنها را گرفته و در سیستم برای آنها و با کد خودتان ثبت سفارش نمایید.


8- سیستم ایران مارکت سنتر بطور پیوسته محصولات برتر را به شما معرفی مینماید و بازارهای هدف آن محصولات و روش بازاریابی و معرفی محصولات را به شما آموزش خواهد داد.


9- شما میتوانید یک گروه بازاریابی تشکیل داده و به عنوان مدیر گروه، 5 درصد از درآمد اعضای گروه را از ما دریافت نمایید.
برای مشاهده کالاهای نمونه و روش بازاریابی آنها بعد از ثبت نام و تایید، با استفاده از نام کاربری و پسورد خود به پنل اختصاصی مراجعه نمایید.

 


اموزش کسب درآمد از سايت clixsense

سه شنبه 23 اسفند 1390
15:57
big master

 

اموزش سايت clixsense

بهترین سایت کلیکی که  پتانسیل درآمدی بسیاربالایی دارد.البته متاسفانه کشورمان راتحریم کرده است وشما ناچار به استفاده از v-p-n هستید.
پرداخت به :
الرت پي - پي پال - ليبرتي

ویژگی های این سایت:

1- معتبرترین سایت کلیکی دنیا که حدود 4 سال سابقه فعالیت داشته وبیش از 1/2 میلیون کاربردارد. مربوط به کشور امریکا می باشد. درسیستم پرداختی سرعت فوق العاده ای داشته وسریع پول شما راپرداخت می کند.

2- به ازای هرکلیک 1 سنت( هردلار 100 سنت وهر سنت معادل 10تومان می باشد) وبه ازای هر کلیک زیرمجموعه ها نیز 100% (1سنت) به شما پرداخت می کند.این سایت دارای یک بازی شانسی هم می باشد که سقف جایزه آن 50 دلار درروز می باشد.clixgrid

3- شما می توانید بی نهایت زیرمجموعه مستقیم بگیرید. (ازویژگی های منحصربه فرد سایت)

4- حداقل پرداختی 10 دلار می باشد.

5- فقط وفقط با 10 دلار می توانید به کاربر ویژه (premium) برای یک سال تبدیل شوید. حتی زمانی که موجودی شما دراکانتتان به 10 دلار رسید می توانید به کاربر ویژه تبدیل شوید واین از ویژگی های منحصر به فرد این سایت است.

6-
کاربران ویژه تعداد بسیارزیادی  کلیک درروز دارند.این مقدار برخی موارد به 600 کلیک هم می رسد ودلیلش اعتباربالای سایت است که همه ی شرکت ها وافراد وحتی کاربران درآن تبلیغ می کنند. درآمد زیر مجموعه برای کاربران ویژه از زیر مجموعه ها هم 100% یعنی به ازای هرکلیک 1 سنت است.

وهرکدام از آنها نیر فقط 5زیر مجموعه ویژه داشته باشند واین امر تا سطح هشتم ادامه یابد ،چیزی که نصیب شما می شود 288285 دلارخواهد بود.
( به خاطرهمین ویژگی این سایت به بهترین سایت وبه خاطر سابقه وتاریخچه اش به معتبرترین سایت کلیکی دنیا تبدیل شده است.)

7- کاربران عادی به ازای ارتقاء هر زیرمجموعه مستقیم ، 2دلار دریافت خواهند کرد.

8- سایت سرعت فوق العاده ای دارد وپشتیبانی از آن عالی بوده و بسیارکم دچارمشکل می شود.نیز این شرکت پکیج وب سایت هم به فروش می رساند که آدرس سایت clixsense.net می باشد.

9-
سایت فروم یاهمان تالار گفتگو نداردو دلیلش رانمی دانم. ولی آنقدر اعتبار دارد که هیچ جای بحثی نیست.
 ( درهرجا که دوست دارید می توانیددرباره ی آن تحقیق کنید.)


نحوه ی ثبت نام دراین سایت:

همان طور که گفتیم این شرکت کشورمان راتحریم وبایکت کرده. بنابراین ناچار به استفاده از v-p-n اختصاصی هستیم.

1- ابتدا  برروی بنر این سایت کلیک کرده و وارد سایت شوید. گزینه ی register رافشاردهید.



اگر به صورت مستقیم وارد این سایت شوید، این سایت شمارا به عنوان زیر مجموعه یا به دیگر کاربران قرض وکرایه می دهد (rent) ویا شما را به عنوان زیر مجموعه به فروش می رساند که معلوم نیست فرد خریداری شده چه کسی است وچه ملیتی دارد وبدون اینکه شمامتوجه شوید از طریق شما درآمد دارد.


( باعضویت دراین سایت از طریق لینک ووآدرس ما به ازای هر 10 دلار فعالیت،2دلارهم ازما پاداش بگیرید. لیست زیرمجموعه ها مشخص می باشد.فقط کافیست آدرس paypal یا alertpay تان رابه همراه نام کاربریتان یاهمان username برای مابفرستیدتاماسریع پاداشتان راارسال کنیم.)


(همچنین اگر کاربر ویژه شوید مبلغ40 سنت یا 4/ دلار بابت خودونیز مبلغ 20 سنت یا2/ دلارهم بابت زیرمجموعه هایتان تا 7سطح خود،ازما دریافت خواهید کرد.)

2- اطلاعات خواسته شده راوارد نمایید. آدرس ایمیل خودرادرست وارد کنید چون باید verify گردد. پس ازتکمیل ثبت نام وارد ایمیلتان شوید وپیامی که از سوی سایت برایتان آمده باز کرده .روی لینک فعال سازی کلیک کرده ویاکد مربوط به verify ونیز آدرس ایمیل خودرادرقسمت های مناسب درسایت clixsense  واردکرده وایمیل خودراتاییدنمایید. حالا درقسمت login باوارد کردن username و password می توانید وارد اکنتتان شوید.

(البته قبل از آن درصفحه ای که باز می شود علاقه مندی هایتان رامشخص کنید.توصیه می کنم که همه راانتخاب کنید.)


قسمت های مختلف سایت:

زمانی که وارد اکنتتان می شیود گزینه های زیر قابل دسترس اند:

my account: دراین قسمت اطلاعات اکانتتان اعم از نام شما ونام کاربریتان،ایمیلتان، تاریخ استخدام، عادی یا ویژه بودنتان، ونیز موجودیتان (درقسمت balance) قابل مشاهده است.

همچنین مستطیل های زرد رنگ دراین صفحه موجود است:

browse ads: بافشاردادن این گزینه می توانید کلیک های خودراانجام داده وبه ازای هرکلیک موفق 1 سنت معادل 10 تومان دریافت کنید. برروی لینک های مربوط به کلیک ها که معمولا زیر صفحه هستند کلیک کرده، درصفحه ی جدید بازشده زمانی که ثانیه شماربه صفر رسید پول شماواریز خواهدشد.سپس صفحه مربوطه رابسته وهمین طور به کلیک کردن ادامه دهید.البته اگر کاربر عادی باشیدتعداد کلیک هایتان در روز زیادنخواهد بود.حتی ممکن است شما کلیکی نداشته باشید.


clixgrid: این قسمت حاوی یک صفحه می باشد که شما باید به طور اتفاقی وشانسی برروی آن کلیک کنید. اگر خوش شانس باشید بین 1سنت الی 5 دلار جایزه برنده می شوید وسریع به اکنتتان واریز می شود.بازدن هرکلیک روی شکل یک صفحه جدید باز می شود که اگر تبلیغ وسایت جدیدی بودکه هیچ.ولی اگر برنده شده باشید مبلغی راکه برده اید درآن صفحه نوشته می شود. اعضای عادی 30 کلیک واعضای ویژه 60 کلیک می توانند در روز داشته باشند.


Affiliate Banners : دراین قسمت می توانید آدرس وکد مربوط به خود رادریافت کرده ودروب سایت یاوبلاگتان بگذارید وزیر مجموعه جذب کنید.

upgrade: زمانی که موجودی شما به 10 دلار رسید دراین قسمت می توانید به کاربر ویژه تبدیل شوید.حتما این کاررابکنید. همچنین می توانید از حساب paypal خود این مبلغ را داده و ارتقا یابید. من این کارراپیشنهاد می کنم. چون تعداد کلیک ها ونیز پتانسیل درآمدی این گونه افراد محشر است. این سایت چون وچرایی نداشته وبی نظیر است. فقط افسوس که کشورمان راتحریم کرده است.

details : درقسمت details می توانید مشخصات خود رامشاهده وویرایش کنید.

affiliate programدراین قسمت می توانید آدرس مربوط به خود ونیز لیست زیر مجموعه هایتان ومیزان درآمد از آنها ونیز توضیحات مربوط به نحوه ی کسب درآمداز زیر مجموعه ها (refferals)رامشاهده نمایید.

 


آنچه که در 60 ثانیه در اینترنت اتفاق میافتد

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:19
big master

 آنچه که در 60 ثانیه در اینترنت اتفاق میافتد

محمود بشاش -

حتما شما آمارها و اعداد و ارقام متنوعی از اتفاق هایی که در اینترنت رخ می دهند را در وب سایت ها و وبلاگ های مختلف می خوانید. میزان ترافیک، تعدا کاربران، تعداد جستجوی انجام شده و هزاران نوع آمار و اعداد و ارقام جالب.

در تصویری که برای شما در نظر گرفته ایم، به صورت خیلی زیبا و ساده، چند نمونه از این آمار را به صورت تصویری می توان دید. در واقع، شما در این تصویر یک ایده از برخی از اتفاق هایی که در هر 60 ثانیه در اینترنت رخ می دهد، بدست خواهید آورد.

دیدن این تصویر، خالی از لطف نیست. برای دیدن تصویر کامل، بر روی عکس  زیر کلیک نمایید.

 

منبع : استارت سایت


12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:17
big master

 12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

صفحه اصلی وب سایت اگر مهمترین صفحه در وب سایت نباشد یکی از مهمترین ها به شمار می رود. ضروری است که صفحه اصلی وب سایت در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه و یا حتی بالفعل نقش اساسی ایفا نماید. 12 عامل کلیدی که صفحه اصلی یک وب سایت باید دارای آن باشد تا این تبدیل محقق شود مورد بررسی قرار می گیرد.

1) Headline (تیتر اصلی)

در مدت زمان سه ثانیه باید وب سایت به این سوال پاسخ گوید: "چه چیزی این وب سایت ارائه می دهد؟" تیتر اصلی را ساده و قابل فهم بیان نمایید.

2) Sub-headline (زیر تیتر اصلی)

در زیر تیتر اصلی توضیحات مختصری از محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیان کنید.

3) فواید

فواید استفاده از محصولات یا خدمات خود را در این قسمت بیان نمایید. بازدیدکنندگان تمایل به این دارند که در مورد فواید و مزیت های استفاده از محصولات و خدمات شما بیشتر بدانند.

4) CTA اولیه

CTA چیست؟

CTA مخفف عبارت Call-to-Action می باشد که به معنی درخواست انجام فعالیت است. بنر ، دکمه ، متن و یا هر گرافیک دیگری که از بازدیدکننده درخواست می نماید که فعالیتی انجام دهد را در بر می گیرد. مثال ها در این مورد درخواست برای دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار ، درخواست برای تماس با شماره تلفن ، درخواست برای دانلود رزومه شرکت توسط بازدید کننده و از این قبیل می باشند.

بعد از بیان فواید ، چندین مورد درخواست انجام فعالیت قرار دهید تا بازدید کننده تشویق گردد تا از آن ها استفاده نماید و فعالیتی انجام دهد.

5) ویژگی ها

علاوه بر فواید ، چندین ویژگی محصولات و خدمات خود را نیز بیان نمایید تا بازدیدکنندگان بیشتر با آن ها آشنا شوند.

6) اثبات از طریق مشتریان

در این قسمت چند جمله کوتاه از مشتریان خود که از محصولات و خدمات شما استفاده و اعلام رضایت کرده اند را بیان نمایید. این مورد به منظور اعتماد سازی مهم می باشد.

7) شاخص های موفقیت

جوایز و برتری های خود نسبت به دیگر رقبا را بیان نمایید به عنوان مثال برترین شرکت از لحاظ تولید با کیفیت محصول یا با سابقه ترین و یا هر برتری دیگری که دارید را بیان نمایید.

8) منوی وب سایت

به منظور کاهش نرخ خروج پس از ورود (Bounce rate) بازدید کنندگان ، منوی وب سایت باید ساده طراحی گردد به طوری که صفحات دیگر به راحتی قابل دسترس باشند.

نرخ خروج پس ار ورود بدین معنی است که بازدید کننده پس از ورود ، از صفحه دیگری در وب سایت بازدید نمی نماید و از آن خارج می شود.

9) استفاده از تصویر

بسیاری از بازدید کنندگان افرادی بصری و علاقمند به تصاویر هستند. سعی کنید از تصویر یا ویدئوی کوتاهی که محصولات و خدمات وب سایت شما را معرفی می کند برای این منظور استفاده نمایید.

10) پیشنهاد استفاده از محتوا

سعی کنید پیشنهاد استفاده از محتوا در قالب دانلود کتاب الکترونیکی رایگان ، راهنماها و یا غیره باشد که در این خصوص بازدید کننده برای تبدیل به مشتری بالقوه نزدیک تر می شود.

11) منابع

تقریبا 96 درصد بازدید کنندگان وب سایت شما برای خرید آمادگی لازم را ندارند. از این مورد اطمینان حاصل کنید که لینکی در صفحه اصلی قرار دهید تا بازدید کنندگان با مراجعه به صفحه مقصد ، اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات و خدمات به دست آورند.

12) CTA ثانویه

در پایین صفحه هم درخواست انجام فعالیت ها را قرار دهید تا بازدید کنندگان بعد از خواندن مطالب موجود در صفحه از آن ها استفاده نمایند و به مشتری بالقوه برای شما تبدیل شوند.

علاوه بر 12 مورد فوق توصیه می گردد در صورت امکان ، از لینک صفحات اجتماعی و خدماتی که این گونه شبکه ها ارائه می دهند نیز استفاده نمایید.

منبع : بازاریابی آنلاین


Call-to-Action چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:13
big master

 


Call-to-Action چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

 

CTA مخفف عبارت Call-to-Action می باشد که به معنی در خواست انجام فعالیت است. بنر ، دکمه ، متن و یا هر گرافیک دیگری که از بازدید کننده در خواست می نماید که فعالیتی انجام دهد را در بر می گیرد. در طراحی درخواست انجام فعالیت مناسب ، باید نکاتی رعایت شود که در ادامه بررسی می گردد.

1) اندازه درخواست انجام فعالیت باید بزرگ باشد.

هدف درخواست انجام فعالیت ، جلب توجه بازدید کننده است و یکی از راه های انجام این کار بزرگنمایی می باشد.

2) برای درخواست انجام فعالیت فضای کافی در نظر بگیرید.

درخواست انجام فعالیت خود را به گونه ای طراحی کنید که فضای کافی برای هدف اصلی که جلب توجه بازدید کننده و انجام فعالیتی در این خصوص می باشد فراهم گردد و از شلوغ کردن آن بپرهیزید. ترکیب درخواست انجام فعالیت با دیگر المان ها در صفحه نیز فاکتور بسیار مهمی می باشد.

3) درخواست انجام فعالیت را در فضایی بالای صفحه قرار دهید.

درخواست انجام فعالیت باید در مکانی در صفحه قرار گیرد تا بازدید کنندگان بدون مراجعه به پایین صفحه آن را مشاهده نمایند. نتایج تحقیقی در این خصوص نشان می دهد که بهترین مکان برای قرار دهی تبلیغات در صفحه مکان بالا و سمت چپ صفحه می باشد.

4) در درخواست انجام فعالیت از تضاد رنگی استفاده نمایید.

کنتراست یا تضاد رنگی یکی از بهترین عواملی است که توسط آن می توان جلب توجه نمود. می توانید برای متن یا دکمه خود ، رنگی مخالف رنگ پیش زمینه در نظر بگیرید تا توجه بازدید کنندگان را به آن بیشتر جلب نمایید.

5) جلوه خاص پس از قرار گیری ماوس بر روی درخواست انجام فعالیت اضافه نمایید.

 حتما تا کنون درخواست های انجام فعالیتی را که پس از قرار گیری ماوس بر روی آن ها عملی مانند تغییر رنگ دکمه انجام می شود را دیده اید. اضافه کردن این جلوه خاص بازدید کننده را یک قدم به انجام فعالیت نزدیک تر می کند.

6) از اشکال غیر معمول در درخواست انجام فعالیت استفاده نمایید.

اغلب درخواست های انجام فعالیت شکلی شبیه به یکدیگر دارند که معمولا مستطیل شکل هستند. در صورتی که درخواست انجام فعالیت گرافیکی دارای گوشه های دایره ای و خمیده باشد توجه بازدید کننده را بیشتر به خود جلب می کند .گرافیک ها با گوشه های مربعی شکل و تیز بازدید کننده را به یاد تبلیغات می اندازد که نرخ کلیک بر روی آن در این صورت کاهش می یابد.

7) از جهت ها در درخواست انجام فعالیت استفاده نمایید.

یکی از انواع موفق درخواست های انجام فعالیت موردی است که در آن از فلش ها استفاده می شود و به جهات توجه ویژه ای می شود. در تحقیقی که در این خصوص صورت گرفته است توصیه می گردد تا در صورتی که از عکس انسان در درخواست انجام فعالیت استفاده می نمایید چهره فرد به جای قرارگیری به صورت مستقیم در مقابل مخاطب ، به نوعی قرار گیرد که به المان اصلی برای انجام فعالیت اشاره نماید.

8) در ایجاد درخواست انجام فعالیت ، به جای تمرکز بر روی گرافیک بر روی متن تمرکز کنید.

تحقیقات نشان داده است که بازدید کنندگان از وب سایت ، محتویات متنی را بیشتر از محتویات گرافیکی می خوانند. افرادی که به دنبال اطلاعات هستند به متن ، بیشتر از عکس توجه می کنند.

9) به درخواست های انجام فعالیت اولویت دهی کنید.

ممکن است در صفحه وب سایت خود چندین درخواست انجام فعالیت مانند عضویت در خبرنامه ، عضویت در وب سایت و یا دانلود کتاب آموزشی رایگان را قرار داده باشید. اطمینان حاصل کنید که درخواست های انجام فعالیت مهم تر ، از لحاظ اندازه ، بزرگ تر و از لحاظ مکان در موقعیت بالاتری قرار گیرند.

 

 

 منبع : صفحات call to action


لینک دهی به صفحات داخلی به منظور بهبود وضعیت سئو وب سایت

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:9
big master

 لینک دهی به صفحات داخلی به منظور بهبود وضعیت سئو وب سایت

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

تولید محتوا و جذب لینک های بازگشتی بیشتر ، از مهمترین عوامل در استراتژی پیاده سازی سئو  می باشد. در این مقاله اهمیت لینک دهی به صفحات داخلی در بهبود وضعیت سئو مورد بررسی قرار می گیرد.

چرا لینک دهی به صفحات داخلی مهم است

هدف اصلی از جستجو در موتورهای جستجو یافتن بهترین نتیجه در مورد موضوعی خاص می باشد. با در نظر گیری این عامل متخصصان سئو در تلاشند تا هر چه بیشتر تعداد لینک های بازگشتی از وب سایت های دیگر به وب سایت خود را افزایش دهند اما در این میان نباید از لینک دهی به صفحات داخلی غافل شد. قرارگیری لینک وب سایت شما در وب سایت های دیگر مانند این است که وب سایت های دیگر به وب سایت شما مهر تایید زده اند و موتورهای جستجو نیز به اهمیت مطالب وب سایت شما پی می برند اما لینک دهی به صفحات داخلی مانند این است که شما خود به مطالب خود اولویت داده اید و موتورهای جستجو به اهمیت صفحه مورد نظر از دیدگاه شما پی می برند.

3 روش به منظور بهبود وضعیت لینک دهی به صفحات داخلی در وب سایت

1) شمایی از وب سایت خود ترسیم نمایید.

شکل کلی از وب سایت خود و نحوه لینک دهی صفحات به یکدیگر ترسیم نمایید. یک راه ساده برای این کار استفاده از گوگل وبمستر تولز است. نحوه لینک دهی به صفحات داخلی و تعداد لینک ها در این سرویس گوگل مشخص است. علاوه بر لینک دهی به صفحات داخلی ، تعداد لینک هایی که از وب سایت های دیگر به وب سایت شما وجود دارد نیز قابل مشاهده است.

2) به موضوعاتی که در خصوص آن ها مطلب می نویسید توجه خاص داشته باشید.

در تولید محتوا و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود سعی کنید برای هر مقاله صفحه ای جداگانه اختصاص دهید. بدین معنی که توضیح مختصری از مطلب مورد نظر را در صفحه اصلی وبلاگ قرار دهید و شرح آن بعد از کلیک ، در ادامه مطلب قابل مشاهده باشد. نکته ی حائز اهمیت این است که در صفحه ای که به مطلب اختصاص می یابد به صفحه اصلی که توضیح مختصری از آن قرار دارد لینک وجود داشته باشد و بدین ترتیب تعداد لینک های داخلی به صفحه اصلی افزایش می یابد.

3) صفحات داخلی خود را با یکدیگر مرتبط کنید.

در صورتی که در تولید محتوا ، مطلبی قبلا در خصوص مطلبی که در حال ایجاد آن هستید نوشته اید در مطلب جدید لینک مطلب دیگر را قرار دهید و آن ها را به یکدیگر مرتبط کنید و لینک های داخلی بین صفحات را افزایش دهید.

 

 منبع : بهینه سازی لینک های داخلی


چرا کسب و کار اینترنتی ، چرا کسب درآمد از اینترنت ؟

یک شنبه 21 اسفند 1390
2:44
big master

 

چرا کسب و کار اینترنتی ، چرا کسب درآمد از اینترنت ؟

 

 

با رشد روز افزون اینترنت و شبکه های کامپیوتری در ایران و به تبع آن رشد سایت ها و صنعت تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین مکان هایی که می توان در آن با بی شمار بیننده و بازدید کننده به صورت همزمان و بسیار ارزان دست یافت اینترنت است ، مطمئننا در اینترنت با خیل عظیمی از انسانهایی رو به رو هستیم که در دنیای خارج از اینترنت نیازمند محصولات و خدمات ما هستند و این یعنی اینکه مشتریان بالقوه ما در سطح اینترنت در پی محصولات و خدمات ما می باشند و این دیگر با ماست که بتوانیم این مشتریان بالقوه را به مشتریات بالفعل تبدیل کنیم یا نه ؟

 

 گفتنی است که تمامیه کسب و کارهای موجود در دنیای واقعی به انواع مستقیم یا غیر مستقیم قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار اینترنتی را دارند و اصل صحبت ما اینجاست عرضه تمامیه تجربیات و دانسته ها از طریق اینترنت به صورتی که درآمد هم داشته باشد ، چقدر با این موضوع آشنایی دارید و چقدر با این موضوع موافقید ؟

به چند مزیت کسب و کار آنلاین یا همان کسب و کار اینترنتی مختصر اشاره می کنیم تا  اهمیت موضوع بهتر جا بیافتد :

به ادامه مطلب توجه بفرمایید :

 

*. در اینترنت شما به جا و مکان فیزیکی نیازی ندارید پس عملا نیازی به پرداخت پول آب و برق و …. ندارید .

*. در اینترنت با تعداد نا محدودی بیننده که مشتریان بالقوه شما محسوب می شوند رو به رو هستید .

*. در مقایسه با دنیای واقعی نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی متنوعی در دسترس شماست .

*. مبلغی را که صرف تبلیغات می کنید در مقایسه با سایر روش های تبلیغی بسیار به صرفه و ثمر بخش تراست .

*. با تلاشی اندک در ابتدای امر  می توانید تا مدت های مدیدی بهره ببرید .

*. می توانید با مشتریان خود خیلی ساده تر در ارتباط باشید و در نتیجه خدمات بهتری ارائه دهید و ….

با توجه به نکات اشاره شده و بسیاری نکات  تخصصی دیگر و با توجه به این مطلب که کسب و کار اینترنتی در کشور ما در حال رشد است هرکس کار خود را زود تر به اینترنتی شدن نزدیک  کند در آینده نه چندان دور موفقیت از آن اوست پس به شما بازدید کننده محترم توصیه می کنیم هر کسب و کاری دارید برای اینترنتی کردن آن و پیدا کردن راه و چاه آن  اقدام نموده و در ادامه نیز با ما همراه باشید !

Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.comSave Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com

در ابتدا : بر روی اینترنتی کردن کسب و کار خود و نحوه ارائه مطلوب آن از طریق اینترنت فکر کنید و برای شروع می توانید از همین وبسایت آغاز کنید مطالب این وبسایت را مطالعه نمایید و  فکر و ایده خود را از طریق این وبسایت تخصصی با دوستان خود به اشتراک بگذارید مسلما این وبسایت محل مناسبی است برای شروع و معرفی کسب و کار شما به صورت اینترنتی !

موفق و کامیاب باشید.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد