کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

کسب درآمد از طریق خرید شارژ همراه اول و ایرانسل

شنبه 27 اسفند 1390
22:56
big master

اولین سایت کسب درآمد از طریق خرید شارژ همراه اول و ایرانسل !

روشی جالب،جذاب و جدید برای کسب درآمد از اینترنت .

 

شما با عضویت در این سایت علاوه بر امکان خرید انواع شارژ و بهرهمندی از قیمت پایین شارژ های ارایه شده می توانید کسب درآمد کنید. 


در این سیستم به هر کاربر عضو یک لینک با کد مخصوص ارایه می شود که قابل درج در وب سایتها و وبلاگها و همچنین
در ایمیل و مسنجر می باشد.        

 http://bankcharg.com/?ref=688

 

بازاریابی در سایت بانک شارژ

سایت بانک شارژ  دارای یکی از منحصر به فرد ترین و بهترین سیستم های بازاریابی اینترنتی در ایران میباشد شما می توانید با صرف زمانی اندک در سایت  به درآمد ماهیانه مناسبی دست یابید و شارژ مورد نیاز خود را به صورت رایگان تهیه نمایید برای بازاریابی در سایت  کافیست چند گام ساده زیر را بردارید

·         1 - ابتدا ثبت نام نمایید برای این منظور کافیست آدرس ایمیل خود و یک کلمه رمز دلخواه را انتخاب نمایید

 

·         2 - بعد از ثبت نام وارد بخش حساب کاربری سایت شوید

 

·         3 - در بخش حساب کاربری لینکی وجود دارد که کافیست شما آن را در سایت - وبلاگ - انجمن - چت روم و یا هر جای دیگر که فکر می کنید قرار دهید کلیه افرادی که با کلیک بر روی این لینک وارد سایت می شوند زیر مجموعه شما قرار خواهند گرفت و از این به بعد تا زمانی که از سایت خرید می کنند سهم بازاریابی شما مطابق جدول زیر وارد حساب کاربری شما خواهد شد

 

 

ردیف

نام کالا

قیمت فروش

سهم سطح یک

سهم سطح دو

1

ایرانسل 10000

10000 ریال

100 ریال

50 ریال

2

ایرانسل 20000

20000 ریال

100 ریال

50 ریال

3

ایرانسل 50000

49500 ریال

200 ریال

100 ریال

4

ایرانسل 100000

99500 ریال

400 ریال

200 ریال

5

همراه اول 20000

20000 ریال

100 ریال

50 ریال

6

همراه اول 50000

49500 ریال

200 ریال

100 ریال

7

همراه اول 100000

99500 ریال

500 ریال

250 ریال

 

این پورسانت تازمانی که این کاربر زیر مجموعه شما از سایت ما خرید نماید به ازا هر خرید او به شما تعلق خواهد گرفت.

راهنمای عضویت و بازاریابی

لطفا موارد زیر را بدقت بخوانید

·         1 - سهم بازاریابی شما در 2 سطح محاسبه می شود و این به این معناست که اگر افراد زیر مجموعه شما هم مشغول به بازاریابی شوند شما از افراد سطح 1 آنها هم سهم خود را خواهید گرفت و مبالغ سطح 2 بازاریابی در جدول فوق مربوط به خرید های این افراد می باشد

 

·         2 -شما می توانید مبلغ موجود در حساب کاربری خود را به ازای هر 10000 ریال درخواست تسویه بدهید

 

 


بنر های بازاریابی

اگر شما دارای وب سایت و یا وبلاگ هستید می توانید با کپی کدهای هر یک از بنر های زیر که به لینک بازاریابی مخصوص شما وصل شده است بنر تبلیغاتی و لینک کسب درآمد خود را در سایت با وبلاگ خود قرار دهید.

برای ثبت نام بر روی یکی از بنرهای زیر کلیک کنید.

کسبدرآمد و بازاریابی سایت بانک شارژ

 

کسبدرآمد و بازاریابی سایت بانک شارژ

کسبدرآمد و بازاریابی سایت بانک شارژ

 


سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس iconbux

شنبه 27 اسفند 1390
22:35
big master

 


  
سایت  iconbux

 

 

کسب درآمد 0،02 دلار به ازای هر کلیک.

کسب درآمد 0،01 دلار به ازای هر کلیک ارجاع.

تضمین تبلیغات روزانه

پشتیبانی حرفه ای و اختصاصی.

پرداخت از طریق


پی پال AlertPay لیبرتی ریزروOK PAy

 

Standard Advertisements : دارای  تبلیغ استاندارد روزانه هر کدام به ارزش  0,01 دلار

Mini Advertisements : دارای  تبلیغ مینی روزانه هر کدام به ارزش  0,001 و 0,002 دلار

 

 

  برای عضو شدن در سایت بر روی یک از بنر های بالا کلیک کنید

 

 


بهترین سایت تبادل لینک در آسیا

شنبه 27 اسفند 1390
1:17
big master

 سایت p30rank.ir بهترین سایت تبادل لینک در آسیا با تبادل بازدید بیش از 50 میلیون در روز و عضویت رایگان.

توصیه میکنم حتما در این سایت عضو شوید !

واقعا میتونید باهاش رتبه سایت یا وبلاگتان را بالا ببرید.

لینک ثبت نام :

 


سایت PTCBOX

شنبه 26 اسفند 1390
23:58
big master

 

سایتPTCBOX 

من با سرچ عبارتthe best ptc buxesمتوجه شدم خیلی از سایتها و وبلاگهای انگلیسی زبان در دنیا اعتقاد دارند سایت ptcbox در کنار neo box از معتبرترین سایتهای کلیکی است.

این سایت به حساب اینترنتی paypal واریز روزانه و به alertpay واریز لحظه ای انجام میدهد!

درآمد حاصل از هر کلیک 0.5  سنت هست که از این نظر خیلی بهتر از سایت neo است که هر کلیک آن 0.1 ارزش دارد. از بنر زیر وارد سایت شوید

PTCBox

برای ثبت نام بعد ورود به سایت از قسمت sign-up وارد شده و مشخصات خودتان را وارد کنید. ایمیل شما نام کاربری شماست و پسورد را خودتان تعیین میکنید. از این به بعد با استفاده از قسمت log-in وارد سایت بشوید.

 

با کلیک روی عبارت paid-to-click که در شکل مشخص شده آدرس چند سایت دیگر را می آورد دقت کنید اگر سایت را قبلا دیده باشید عبارت visited کنار آن دیده میشود. بعد تمام شدن زمان 30 ثانیه برای هر آگهی 4 گوی رنگی سمت راست نشان میدهد و نام یک رنگ را سمت چپ. مثلا اگر نوشت blue روی گوی آبی کلیک کنید. آپلود اگهی ها خوشبختانه بسیار سریع است

از قسمت referral link لینک یا بنر زیر مجموعه گیری خودتان را دریافت کنید. با کلیک روی ماشین حساب میزان درامدتان را ببینید و از قسمتupgrade نوع عضویتتان را ارتقا دهید.

دقت کنید ارتقا در این سایت خیلی به صرفه است شما با 30 دلار برای 12 ماه نقره ای میشوید

ارزش کلیکهای خودتان 3 سنت میشود.

20 درصد درامد زیر مجموعه هایتان را میگیرید

بعلاوه 3 رفرال ازاد  و 30 سنت جایزه برای هر رفرال و 6 آگهی رایگان

عضویت طلایی 30 درصد درآمد زیر مجموعه های سطح 1 و 15 درصد سطح 2 را هم میگیرد.

در buy referral نوشته این سایت بزودی امکان خرید زیرمجموعه را راه اندازی خواهد کرد که در این صورت رو دست سایتهایی مثلneo خواهد زد.

پس تا دیر نشده و تعداد ایرانیهای کمی در این سایت عضویت دارند عجله کنید.  

مزیت دیگر این سایت این است که نیاز به vpn ندارید و در موقع ثبت نام هم میتوانید نام کشور را ایران تعیین کنید.

این مطلب منقضی شده است

 

 


کسب درآمد با نمایش تبلیغات در مانیتور

پنج شنبه 25 اسفند 1390
1:38
big master

 


کسب درآمد با نمایش تبلیغات در مانیتور

 

با درود خدمت شما هموطنان گرامی



 

کسب رتبه اول جهانی سایت dollars2surf20 در بین سایتهای cashbarرا در alexa به همه کاربران سایت تبریک عرض میکنیم.

* 20dollars2surf, the world number one cashbar *


اگر میخوای واقعا از این راه ، درآمد داشته باشی ، مطالب زیر رو با دقت بخون

حتما با واژه ی کسب درآمد اینترنتی آشنا هستید ما در این جزوه قصد معرفی سایتی به نام 20 دلارز 2 سورف(20dollars2surf) را داریم.سایت یا به عبارت دیگر شرکت 20 دلارز 2 سورف شرکت تبلیغاتی است که برای محصولات و شرکتهای بزرگی از جمله Bwin (اسپانسرمخصوص باشگاه رئال مادرید) , شرکت 888 (اسپانسر مطرح لیگ فوتبال انگلیس)سایتهای بازیهای آنلاین وهزاران و بسیاری از سایتهای و شرکتهای دیگر تبلیغ می کند.حتی سایت بزرگ ایرانی و معتبر ایران لینک باکس هم از تبلیغ دهندگان(اسپانسر)این سایته .


میتونید محبوبیتش رو تو الکسا ببینید

ثبت نام

طریقه عضویت:

بعد از اینکه وارد سایت شدید ایمیل خودتان را که بعنوان نام کاربری شما حساب می شود وارد کنید و اینتر را بزنید در صفحه ای که باز می شود باید نرم افزار شرکت تبلیغاتی 20 دلارز 2 سورف را که حجم آن 1.45 مگابایت است را دانلود کنید. بعد از نصب برنامه(توجه:هنگام نصب برنامه همچنان در اینترنت کانکت باشید) فرمی بر روی صفحه ی دسکتاپ شما ظاهر می شود شما در فرم باز شده در قسمت پایین بر روی پرچم آمریکا کلیک کنید تا زبان انگلیسی برای شما ظاهر شود در ادامه باید نام و جنسیت و زبان را وارد کنید اگر سایت یا وبلاگ هم دارید در صورت دلخواه میتوانید وارد کنید بعد از تکمیل برای شما یک ایمیل که پسورد ورود به سایت است ارسال می شود که باید بعد از ورود به سایت آنرا در قسمت Account تغییر دهید.

*توجه:

برای عضویت حتما از طریق لینک پایین و یا بنر بالای صفحه وارد سایت شوید چون افرادی که درسایت عضو شوند و سرگروه نداشته باشند بعد از مدتی خود به خود از سیستم سایت حذف می شوند

(به دلیل اینکه تمام اعضای سایت در یک زنجیره قرار دارند)


ثبت نام

وبعدش حتما بخش آموزش کامل کار با سایت رو بخون تا بهترین درآمد رو داشته باشی

---------------------------------------------------------------  


چگونگی فعالیت سایت:

شرکت تبلیغاتی 20 دلارز 2 سورف بر اساس نمایش تبلیغات در کامپیوتر شما ماهیانه پورسانت میدهد. این سایت نه تنها برای افرادی که شما مستقیماً خودتون اونها رو معرّفی میکنید ، بلکه در ازاء درآمد افرادی که بعد ها از طریق زیرمجموعه های شما در سایت عضو میشوند هم 10% کارمزد جایزه به شکل پوینت به حساب شما واریز می کند(تا10مرحله). مخصوصآ برای کسانی که اینترنت پر سرعت دارن و همیشه آنلاین هستند نه تنها مزاحمتی نیست بلکه از اینترنت هم درآمد خوبی کسب می کنند. در واقع نرم افزار کوچکی که توسط شما دانلود شده این تبلیغات را بر روی کامپیوتر شما نمایش می دهد.بعد از طی مراحل ثبت نام توسط شما اگر شما علاقه ای به مشاهده ی تبلیغات بر روی صفحه ی کامپیوترتان ندارید می توانید برنامه را اجرا نکنید در این صورت هیچ اتفاقی برای شما نمی افتد فقط از درآمدی که از طریق این نرم افزار که در اصطلاح CashBar گفته می شود محروم می شوید.

البته باز بودنش نه تنها براتون پوینت میاره و در آخر ماه Rate تبدیل پوینت به دلارتون رو بالا میبره,هیچ مزاحمتی رو برای کارهای دیگتون ایجاد نمی کنه و حجم بسیار ناچیزی از فضای اینترنتتون رو اشغال میکنه.مثلا از صبح تا شب که من آنلاینم یعنی نزدیک به 15 تا 16 ساعت 10 مگابایت دانلود داره.  

ثبت نام

نحوه ی کسب درآمد

نحوه ی درآمد زایی در این سایت بر حسب پوینت می باشد در واقع واحد پول در این سایت پوینت است. سایت در اول هر ماه پوینتهای شما را گرفته به جای آن به شما دلار می دهد در اول هر ماه میلادی پیغامی میده که این پیغام به این معنی است که پوینتهای حاصل شده از فعالیت شما در حال انجام محاسبات می باشند بعد از چند ساعت در همان روز پوینتهای شما تبدیل به دلار خواهند شد ارزش هر پوینت در برابر با دلار و ریال به این شرح است:

پوینت ها آخر هر ماه میلادی یعنی ساعت 12 شب 30ام هر ماه میلادی برای چند ساعت حذف میشن و پس از محاسبه ، تبدیل به دلار میشن . 100 پوینت : 1 سنت

یا 10.000 پوینت = 1 دلار

یا 1 پوینت = 1 ریال

با این حال ارزش دلار در برابر پوینت افزایش خواهد یافت ولی این مسئله بستگی به فعالیت اعضای سایت دارد در واقع ارزش 100 پوینت در برابر 1 سنت قیمت پایه ی سایت برای پوینتها می باشد امکان دارد در یک ماه هر 100 پوینت برابر 4 سنت هم شود(که این امر باعث می شود درآمد شما در مجموع 4 برابر شود!)

اگر شما نرم افزار تبلیغاتی را در کامپویتر شخصی اجرا کنید و روزانه 1 ساعت در اینترنت بمانید می توانید روزانه بین 50 تا 500 پوینت کسب کنید اما این درآمد به هیچ عنوان برای شما کافی نیست راهی که می توانید از آن طریق درآمد زیادی کسب کنید جمع آوری زیر مجموعه است! این سایت قابلیت زیرمجموعه گیری تا 10 لول(مرحله) را دارد و گرفتن زیرمجموعه در این سایت در هر مرحله نامحدود می باشد!

نکته ی جالب و متحیر کننده ی دیگر اینکه که شما می توانید از 10% درآمد زیرمجموعه های خود بهره مند شوید!

خواه این زیرمجموعه رده ی اول باشد خواه رده ی دهم شما از 10% درآمد زیرمجموعه های خود بهره مند خواهید شد!

فرض کنید شما فقط 5 زیرمجموعه بگیرید و تمام زیرمجموعه های شما هم فقط 5 زیر مجموعه بگیرند و این کار به همین ترتیب ادامه داشته باشد آنگاه درآمد شما برابر خواهد بود با:

Level 1 -- 5 referrals -- 5,000 points 1$

Level 2 -- 25 referrals -- 25,000 points 5$

Level 3 -- 125 referrals -- 125,000 points 25$

Level 4 -- 625 referrals -- 625,000 points 125$

Level 5 -- 3,125 referrals -- 3,125,000 points 625$

Level 6 -- 15,625 referrals -- 15,625,000 points 3,125$

Level 7 -- 78,125 referrals -- 78,125,000 points 15,625$

Level 8 -- 390,625 referrals -- 390,625,000 points 78,125$

Level 9 -- 1,953,125 referrals -- 1,953,125,000 points 390,625$

Level 10 -- 9,765,625 referrals -- 9,765,625,000 points 1,953,125$

اما...هم قبول مجموع این درآمد که به 2.5 میلیارد تومان می رسد سخت است و هم قبول کردن گرفتن9میلیون و 700 هزار زیرمجموعه!!

ولی می توان یک در آمد حداقلی از این سایت در نظر گرفت که کاملا با عقل جور در می آید و باورکردنیست.

ادامه مطلب را حتما بخوانید


راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش

چهار شنبه 24 اسفند 1390
1:10
big master

 راهنمای افزایش ترافیک سایت و فروش

  1. تولبار Alexa
    تولبار Alexa را در مرورگرتان نصب کنید و همیشه وضعیت الکسای خود را زیر نظر داشته باشید.
    برای اینترنت اکسپلورر: http://www.alexa.com/toolbar?browser=ie-new
    برای فایرفاکس:            http://www.alexa.com/toolbar?browser=firefox
    برای گوگل کروم:         http://www.alexa.com/toolbar?browser=chrome
    از آنجایی که افزونه های کروم برای ایران تحریم هستند، IP خود را تغییر دهید.
  2. کاهش حجم عکس ها
    سعی کنید حجم عکس های سایت خود را تا جای ممکن توسط photoshop کم کنید. عکس ها را به جای اینکه با تعیین width و height در html کوچک کنید، واقعا کوچک کنید و کیفیت را تا جایی که عکس قابل مشاهد باشد کاهش دهید.
  3. فایل استایل
    سعی کنید Style ها و Javascript ها را به بیرون از html انتقال دهید، این باعث می شود آنها هر بار لود نشوند و همچنین درخواست ها به سرور کمتر باشد. آنها را حتما به یک فایل انتقال دهید تا درخواست ها کم باشند.
  4. آپدیت منظم
    سعی کنید هر هفته حداقل 3 یا 4 مطلب و بیشتر بگذارید تا گوگل و دیگر موتورهای جستجو همیشه سایت شما را مشاهده کنند و ورودی های شما از طریق جستجو افزایش یابید.
  5. بک لینک
    برای سایت خودتان backlink دست و پا کنید. بهتر است همه این لینک ها به صفحه اصلی شما نباشد. صفحاتی که مطمئن هستید همیشه خواهید داشت را هدف لینک ها قرار دهید. در لینک ها حتما title قرار داده شده باشد. این باعث میشود سرعت بررسی سایت و تعداد نمایش آن در نتایج به طرز قابل ملاحظه ایی افزایش پیدا کند.
  6. لینک های داخلی
    تعداد لینک های داخلی را در هر صفحه زیر 100 نگاه دارید تا همه آنها توسط موتورهای جستجو بررسی شوند.
  7. اصلاح آدرس
    سعی کنید در آدرس ها، اسم مطلب نیز قرار دهید تا ورودی شما از موتورهای جستجو بیشتر شود. اینکار توسط فایل htaccess و rewrite صورت می گیرد.
  8. ساختار صفحات
    keywords و description و title در صفحات، تاثیر به سزایی در ورودی از موتورهای جستجو دارند. آنها را در همه صفحات تعیین و به درستی اعمال کنید.
  9. مکان بنرها
    بنرها را در جایی قرار دهید که به چشم بیایند. در جاهای شلوغ با رنگ های بسیار عملا بنرها گم می شوند و بازدیدکنندگان هیچگاه آنها را نمی بینند. تعداد بنرها را بسیار زیاد نکنید. 4 بنر برای هر صفحه در جاهای مناسب کفایت می کند زیرا تعداد بیشتر از این باعث می شود که بیننده بر روی هیچکدام کلیک نکند.
  10. تعداد بنرها
    سعی کنید به جای قرار دادن تعداد زیادی بنر، بر روی دو یا سه محصول در هر صفحه تمرکز کنید و اطلاعات خوبی از آنها برای کاربر فراهم کنید. به او بگویید چرا این محصولات می توانند مفید باشند و چه کمکی به آنها می کنند. صفحه نباید زیاد شلوغ باشد که حواس مشاهده کننده بر روی چندین بخش متمرکز شود. در صفحات بعدی می توانید محصولات دیگری نمایش دهید.
  11. کد پست ثابت
    سعی کنید از سه یا چهار کد پست ثابت دو تا در بالای صفحه و یکی یا دو تا در پایین صفحه استفاده کنید. در صورتی که حوصله داشته باشید می توانید مقداری به متن اضافه کنید و دلایل مفید بودن محصول را توضیح دهید.
  12. کد پاپ آپ
    سعی کنید از کد پاپ آپ یکبار نمایش داده شوند استفاده کنید. اینگونه صفحه پاپ آپ فروشگاه فقط در اولین صفحه ایی که از سایت شما مشاهده می کند باز می شود و کاربران را نسبت به سایت شما بدبین نمی کند. صفحه پاپ آپ باعث می شود کاربر بعدا فروشگاه را ببیند و احتمال خرید را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

کسب درآمد با ایران مارکت سنتر

سه شنبه 23 اسفند 1390
23:25
big master

 

کسب درآمد با ایران مارکت سنتر 

:: قابل توجه صاحبان سایتها و وبلاگها و همه کاربران اینترنت ::

 



در این سیستم سه روش درآمد زایی تعریف شده است:

روش اول کسب درآمد:

 شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات این سایت در سود فروش بیش از 1000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید.
در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 75 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.
این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود 
4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5- ارسال ایمیل تبلیغاتی 
6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

 

سیستم همکاری در فروش


ویژگی های این سیستم عبارتند از:

1- در این سیستم فروشنده برای هر محصول, درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود.
2- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج نشده، هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود.
4- با توجه به اعتبار ایران مارکت سنتر، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت.

روش دوم کسب درآمد:

 سیستم تبلیغاتی ایران برنامه جذابی برای افزایش درآمد تبلیغ کنندگان تهیه کرده است. تبلیغ کنندگان از این امکان جدید میتوانند درآمد فوق العاده ای داشته باشند و این درآمد میتواند تا سالها همراه شما باشد و سالیان سال از آن منتفع گردید. این برنامه کاملا مطابق با قوانین کشور تنظیم شده است.


در این برنامه شما علاوه بر تبلیغ برای فروش محصولات این سایت و کسب پورسانت از هر فروش، میتوانید سایر تبلیغ کنندگان را به عضویت و فعالیت در این سیستم تبلیغاتی دعوت نمایید. به این ترتیب شما در درآمد کلیه تبلیغ کنندگانی که مستقیما از طریق شما عضو سیستم تبلیغاتی شده باشند سهیم خواهید شد.


سهم شما 5 درصد از کل مبلغ پورسانت سفارشات تبلیغ کنندگانی است که شما آنها را به این سیستم دعوت نموده اید.
به طور مثال اگر شما 200 تبلیغ کننده را به عضویت در سیستم تبیلغاتی ایران دعوت نمایید و با فرض اینکه فقط 100 نفر از آنها فعال باشند و هر کدام از آنها بطور متوسط ماهیانه 100 هزار تومان درآمد کسب کنند، سهم شما از هر کدام 5 هزار تومان خواهد شد و جمعا شما هر ماه 500 هزار تومان درآمد کسب خواهید کرد که این درآمد بصورت مادام العمر برای شما منظور می شود. یعنی اگر شما در آینده هیچ فعالیتی در اینترنت نداشته باشید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم از محل درآمد تبلیغ کنندگان زیر مجموعه، میتوانید درآمد ماهیانه مناسبی داشته باشید.
این درآمد علاوه بر درآمدی است که شما از پورسانت فروش های خودتان کسب میکنید.
حال اگر تعداد تبلیغ کنندگان معرفی شده از طرف شما بیشتر شود و یا اینکه آنها فعالیت خود را بیشتر نمایند، درآمد شما باز هم افزایش خواهد یافت.

مجموعه کامل طراحی سایت 


ویژگی های این برنامه عبارتند از:

1- تبلیغ کنندگان برای کسب درآمد الزامی به دعوت سایرین ندارند و می توانند درآمد خود را فقط بر پایه کمیسیون فروش تنظیم نمایند.
2- رابطه بین هر تبلیغ کننده با تبلیغ کنندگان زیر مجموعه به یک سطح خلاصه می شود و از درآمد تبلیغ کنندگان سطح دوم و سوم و ... سهمی نخواهند داشت.
3- هر تبلیغ کننده میتواند به تعداد نامحدودی تبلیغ کننده دیگر را به عضویت در سیستم دعوت نماید و در این سیستم هیچگونه سیستم باینری یا زوجی یا درختی یا هرمی یا شبکه ای یا ماتریسی پیش بینی نشده است. بنابراین به صرف افزایش اعضا، مستقیما هیچ امتیازی به شما داده نمی شود.
4- هر تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشهای تبلیغ کنندگان زیر مجموعه را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
5- عضویت در این سیستم برای تبلیغ کنندگان کاملا رایگان است و برای کسب درآمد نیازی به خرید کالا و خدمات ندارند. بنابراین هیچ کسب درآمدی ناشی از افزایش اعضا بصورت شبکه ای یا هرمی در این سیستم وجود ندارد.

سایر توضیحات و آموزش تکمیلی در پنل اختصاصی شما وجود دارد که بعد از عضو شدن و تایید عضویت میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

روش سوم کسب درآمد:

 در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که درسایتهای مختلف مانند سایت کتاب اول و سایر سایتها و همچنین در کتابهای مرجع در اختیارتان قرار دارد محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید.

این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای بازاریابی در این سیستم عبارتند است از:

1- شما هیچ گونه رابطه مالی با خریدار محصول پیدا نمی کنید و هیچ نگرانی از بابت تخفیف گرفتن و غیره نخواهید داشت.


2- شما هیچ ارتباط مالی با فروشندگان هم ندارید، چون پورسانت شما توسط سیستم ایران مارکت سنتر به شما پرداخت می شود.


3- تنوع کالا در سیستم باعث خواهد شد که شما بتوانید برای هر شرکت، موسسه و یا هر فردی با هر سن و سالی کالایی برای فروش داشته باشید. مثلا در این سیستم شما میتوانید به زنان و دختران کالاهای جدید مخصوص به ایشان را پیشنهاد کنید و یا مثلا برای کنکوری ها و یا دانشجویان کالاهای خاص آنها را ارائه دهید. برای انواع موسسات و شرکتها، کالاهایی که میتواند در فعالیت آنها تحول ایجاد کند را پیشنهاد کنید.


4- چون تعداد فروشنده های عضو سیستم زیاد است، بنابراین قیمت کالا ها در سیستم بصورت رقابتی است و شما میتوانید روی قیمت مانور دهید.

Safe Cracker: The Ultimate Puzzle Adventure 
5- ضمنا فروشنده ها در رقابت با یکدیگر و برای فروش بیشتر، بالاترین پورسانت را برای بازاریاب یا تبلیغ کننده در نظر میگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت.


6- اگر شما در هر روز فقط با 70 نفر ارتباط بر قرار کنید و از فقط 12 نفر آنها سفارش دریافت نمایید، با فرض اینکه متوسط مبلغ سفارشات 10 هزار تومان باشد و متوسط کمیسیون هر سفارش 50 درصد باشد آنگاه شما در هر روز 60 هزار تومان و در هر ماه 1 میلیون و 800 هزار تومان درآمد خواهید داشت که رسیدن به این تعداد سفارش برای هر فردی با روابط عمومی متوسط امکان پذیر است و با کمی تجربه میتوانید چند برابر این مبلغ درآمد داشته باشید.


7- برای شروع کار میتوانید با معرفی محصولات مورد نیاز دوستان، آشنایان و همکاران، بعد از ترغیب آنها به خرید، آدرس پستی آنها را گرفته و در سیستم برای آنها و با کد خودتان ثبت سفارش نمایید.


8- سیستم ایران مارکت سنتر بطور پیوسته محصولات برتر را به شما معرفی مینماید و بازارهای هدف آن محصولات و روش بازاریابی و معرفی محصولات را به شما آموزش خواهد داد.


9- شما میتوانید یک گروه بازاریابی تشکیل داده و به عنوان مدیر گروه، 5 درصد از درآمد اعضای گروه را از ما دریافت نمایید.
برای مشاهده کالاهای نمونه و روش بازاریابی آنها بعد از ثبت نام و تایید، با استفاده از نام کاربری و پسورد خود به پنل اختصاصی مراجعه نمایید.

 


اموزش کسب درآمد از سايت clixsense

سه شنبه 23 اسفند 1390
15:57
big master

 

اموزش سايت clixsense

بهترین سایت کلیکی که  پتانسیل درآمدی بسیاربالایی دارد.البته متاسفانه کشورمان راتحریم کرده است وشما ناچار به استفاده از v-p-n هستید.
پرداخت به :
الرت پي - پي پال - ليبرتي

ویژگی های این سایت:

1- معتبرترین سایت کلیکی دنیا که حدود 4 سال سابقه فعالیت داشته وبیش از 1/2 میلیون کاربردارد. مربوط به کشور امریکا می باشد. درسیستم پرداختی سرعت فوق العاده ای داشته وسریع پول شما راپرداخت می کند.

2- به ازای هرکلیک 1 سنت( هردلار 100 سنت وهر سنت معادل 10تومان می باشد) وبه ازای هر کلیک زیرمجموعه ها نیز 100% (1سنت) به شما پرداخت می کند.این سایت دارای یک بازی شانسی هم می باشد که سقف جایزه آن 50 دلار درروز می باشد.clixgrid

3- شما می توانید بی نهایت زیرمجموعه مستقیم بگیرید. (ازویژگی های منحصربه فرد سایت)

4- حداقل پرداختی 10 دلار می باشد.

5- فقط وفقط با 10 دلار می توانید به کاربر ویژه (premium) برای یک سال تبدیل شوید. حتی زمانی که موجودی شما دراکانتتان به 10 دلار رسید می توانید به کاربر ویژه تبدیل شوید واین از ویژگی های منحصر به فرد این سایت است.

6-
کاربران ویژه تعداد بسیارزیادی  کلیک درروز دارند.این مقدار برخی موارد به 600 کلیک هم می رسد ودلیلش اعتباربالای سایت است که همه ی شرکت ها وافراد وحتی کاربران درآن تبلیغ می کنند. درآمد زیر مجموعه برای کاربران ویژه از زیر مجموعه ها هم 100% یعنی به ازای هرکلیک 1 سنت است.

وهرکدام از آنها نیر فقط 5زیر مجموعه ویژه داشته باشند واین امر تا سطح هشتم ادامه یابد ،چیزی که نصیب شما می شود 288285 دلارخواهد بود.
( به خاطرهمین ویژگی این سایت به بهترین سایت وبه خاطر سابقه وتاریخچه اش به معتبرترین سایت کلیکی دنیا تبدیل شده است.)

7- کاربران عادی به ازای ارتقاء هر زیرمجموعه مستقیم ، 2دلار دریافت خواهند کرد.

8- سایت سرعت فوق العاده ای دارد وپشتیبانی از آن عالی بوده و بسیارکم دچارمشکل می شود.نیز این شرکت پکیج وب سایت هم به فروش می رساند که آدرس سایت clixsense.net می باشد.

9-
سایت فروم یاهمان تالار گفتگو نداردو دلیلش رانمی دانم. ولی آنقدر اعتبار دارد که هیچ جای بحثی نیست.
 ( درهرجا که دوست دارید می توانیددرباره ی آن تحقیق کنید.)


نحوه ی ثبت نام دراین سایت:

همان طور که گفتیم این شرکت کشورمان راتحریم وبایکت کرده. بنابراین ناچار به استفاده از v-p-n اختصاصی هستیم.

1- ابتدا  برروی بنر این سایت کلیک کرده و وارد سایت شوید. گزینه ی register رافشاردهید.



اگر به صورت مستقیم وارد این سایت شوید، این سایت شمارا به عنوان زیر مجموعه یا به دیگر کاربران قرض وکرایه می دهد (rent) ویا شما را به عنوان زیر مجموعه به فروش می رساند که معلوم نیست فرد خریداری شده چه کسی است وچه ملیتی دارد وبدون اینکه شمامتوجه شوید از طریق شما درآمد دارد.


( باعضویت دراین سایت از طریق لینک ووآدرس ما به ازای هر 10 دلار فعالیت،2دلارهم ازما پاداش بگیرید. لیست زیرمجموعه ها مشخص می باشد.فقط کافیست آدرس paypal یا alertpay تان رابه همراه نام کاربریتان یاهمان username برای مابفرستیدتاماسریع پاداشتان راارسال کنیم.)


(همچنین اگر کاربر ویژه شوید مبلغ40 سنت یا 4/ دلار بابت خودونیز مبلغ 20 سنت یا2/ دلارهم بابت زیرمجموعه هایتان تا 7سطح خود،ازما دریافت خواهید کرد.)

2- اطلاعات خواسته شده راوارد نمایید. آدرس ایمیل خودرادرست وارد کنید چون باید verify گردد. پس ازتکمیل ثبت نام وارد ایمیلتان شوید وپیامی که از سوی سایت برایتان آمده باز کرده .روی لینک فعال سازی کلیک کرده ویاکد مربوط به verify ونیز آدرس ایمیل خودرادرقسمت های مناسب درسایت clixsense  واردکرده وایمیل خودراتاییدنمایید. حالا درقسمت login باوارد کردن username و password می توانید وارد اکنتتان شوید.

(البته قبل از آن درصفحه ای که باز می شود علاقه مندی هایتان رامشخص کنید.توصیه می کنم که همه راانتخاب کنید.)


قسمت های مختلف سایت:

زمانی که وارد اکنتتان می شیود گزینه های زیر قابل دسترس اند:

my account: دراین قسمت اطلاعات اکانتتان اعم از نام شما ونام کاربریتان،ایمیلتان، تاریخ استخدام، عادی یا ویژه بودنتان، ونیز موجودیتان (درقسمت balance) قابل مشاهده است.

همچنین مستطیل های زرد رنگ دراین صفحه موجود است:

browse ads: بافشاردادن این گزینه می توانید کلیک های خودراانجام داده وبه ازای هرکلیک موفق 1 سنت معادل 10 تومان دریافت کنید. برروی لینک های مربوط به کلیک ها که معمولا زیر صفحه هستند کلیک کرده، درصفحه ی جدید بازشده زمانی که ثانیه شماربه صفر رسید پول شماواریز خواهدشد.سپس صفحه مربوطه رابسته وهمین طور به کلیک کردن ادامه دهید.البته اگر کاربر عادی باشیدتعداد کلیک هایتان در روز زیادنخواهد بود.حتی ممکن است شما کلیکی نداشته باشید.


clixgrid: این قسمت حاوی یک صفحه می باشد که شما باید به طور اتفاقی وشانسی برروی آن کلیک کنید. اگر خوش شانس باشید بین 1سنت الی 5 دلار جایزه برنده می شوید وسریع به اکنتتان واریز می شود.بازدن هرکلیک روی شکل یک صفحه جدید باز می شود که اگر تبلیغ وسایت جدیدی بودکه هیچ.ولی اگر برنده شده باشید مبلغی راکه برده اید درآن صفحه نوشته می شود. اعضای عادی 30 کلیک واعضای ویژه 60 کلیک می توانند در روز داشته باشند.


Affiliate Banners : دراین قسمت می توانید آدرس وکد مربوط به خود رادریافت کرده ودروب سایت یاوبلاگتان بگذارید وزیر مجموعه جذب کنید.

upgrade: زمانی که موجودی شما به 10 دلار رسید دراین قسمت می توانید به کاربر ویژه تبدیل شوید.حتما این کاررابکنید. همچنین می توانید از حساب paypal خود این مبلغ را داده و ارتقا یابید. من این کارراپیشنهاد می کنم. چون تعداد کلیک ها ونیز پتانسیل درآمدی این گونه افراد محشر است. این سایت چون وچرایی نداشته وبی نظیر است. فقط افسوس که کشورمان راتحریم کرده است.

details : درقسمت details می توانید مشخصات خود رامشاهده وویرایش کنید.

affiliate programدراین قسمت می توانید آدرس مربوط به خود ونیز لیست زیر مجموعه هایتان ومیزان درآمد از آنها ونیز توضیحات مربوط به نحوه ی کسب درآمداز زیر مجموعه ها (refferals)رامشاهده نمایید.

 


آنچه که در 60 ثانیه در اینترنت اتفاق میافتد

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:19
big master

 آنچه که در 60 ثانیه در اینترنت اتفاق میافتد

محمود بشاش -

حتما شما آمارها و اعداد و ارقام متنوعی از اتفاق هایی که در اینترنت رخ می دهند را در وب سایت ها و وبلاگ های مختلف می خوانید. میزان ترافیک، تعدا کاربران، تعداد جستجوی انجام شده و هزاران نوع آمار و اعداد و ارقام جالب.

در تصویری که برای شما در نظر گرفته ایم، به صورت خیلی زیبا و ساده، چند نمونه از این آمار را به صورت تصویری می توان دید. در واقع، شما در این تصویر یک ایده از برخی از اتفاق هایی که در هر 60 ثانیه در اینترنت رخ می دهد، بدست خواهید آورد.

دیدن این تصویر، خالی از لطف نیست. برای دیدن تصویر کامل، بر روی عکس  زیر کلیک نمایید.

 

منبع : استارت سایت


12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:17
big master

 12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

صفحه اصلی وب سایت اگر مهمترین صفحه در وب سایت نباشد یکی از مهمترین ها به شمار می رود. ضروری است که صفحه اصلی وب سایت در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه و یا حتی بالفعل نقش اساسی ایفا نماید. 12 عامل کلیدی که صفحه اصلی یک وب سایت باید دارای آن باشد تا این تبدیل محقق شود مورد بررسی قرار می گیرد.

1) Headline (تیتر اصلی)

در مدت زمان سه ثانیه باید وب سایت به این سوال پاسخ گوید: "چه چیزی این وب سایت ارائه می دهد؟" تیتر اصلی را ساده و قابل فهم بیان نمایید.

2) Sub-headline (زیر تیتر اصلی)

در زیر تیتر اصلی توضیحات مختصری از محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیان کنید.

3) فواید

فواید استفاده از محصولات یا خدمات خود را در این قسمت بیان نمایید. بازدیدکنندگان تمایل به این دارند که در مورد فواید و مزیت های استفاده از محصولات و خدمات شما بیشتر بدانند.

4) CTA اولیه

CTA چیست؟

CTA مخفف عبارت Call-to-Action می باشد که به معنی درخواست انجام فعالیت است. بنر ، دکمه ، متن و یا هر گرافیک دیگری که از بازدیدکننده درخواست می نماید که فعالیتی انجام دهد را در بر می گیرد. مثال ها در این مورد درخواست برای دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار ، درخواست برای تماس با شماره تلفن ، درخواست برای دانلود رزومه شرکت توسط بازدید کننده و از این قبیل می باشند.

بعد از بیان فواید ، چندین مورد درخواست انجام فعالیت قرار دهید تا بازدید کننده تشویق گردد تا از آن ها استفاده نماید و فعالیتی انجام دهد.

5) ویژگی ها

علاوه بر فواید ، چندین ویژگی محصولات و خدمات خود را نیز بیان نمایید تا بازدیدکنندگان بیشتر با آن ها آشنا شوند.

6) اثبات از طریق مشتریان

در این قسمت چند جمله کوتاه از مشتریان خود که از محصولات و خدمات شما استفاده و اعلام رضایت کرده اند را بیان نمایید. این مورد به منظور اعتماد سازی مهم می باشد.

7) شاخص های موفقیت

جوایز و برتری های خود نسبت به دیگر رقبا را بیان نمایید به عنوان مثال برترین شرکت از لحاظ تولید با کیفیت محصول یا با سابقه ترین و یا هر برتری دیگری که دارید را بیان نمایید.

8) منوی وب سایت

به منظور کاهش نرخ خروج پس از ورود (Bounce rate) بازدید کنندگان ، منوی وب سایت باید ساده طراحی گردد به طوری که صفحات دیگر به راحتی قابل دسترس باشند.

نرخ خروج پس ار ورود بدین معنی است که بازدید کننده پس از ورود ، از صفحه دیگری در وب سایت بازدید نمی نماید و از آن خارج می شود.

9) استفاده از تصویر

بسیاری از بازدید کنندگان افرادی بصری و علاقمند به تصاویر هستند. سعی کنید از تصویر یا ویدئوی کوتاهی که محصولات و خدمات وب سایت شما را معرفی می کند برای این منظور استفاده نمایید.

10) پیشنهاد استفاده از محتوا

سعی کنید پیشنهاد استفاده از محتوا در قالب دانلود کتاب الکترونیکی رایگان ، راهنماها و یا غیره باشد که در این خصوص بازدید کننده برای تبدیل به مشتری بالقوه نزدیک تر می شود.

11) منابع

تقریبا 96 درصد بازدید کنندگان وب سایت شما برای خرید آمادگی لازم را ندارند. از این مورد اطمینان حاصل کنید که لینکی در صفحه اصلی قرار دهید تا بازدید کنندگان با مراجعه به صفحه مقصد ، اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات و خدمات به دست آورند.

12) CTA ثانویه

در پایین صفحه هم درخواست انجام فعالیت ها را قرار دهید تا بازدید کنندگان بعد از خواندن مطالب موجود در صفحه از آن ها استفاده نمایند و به مشتری بالقوه برای شما تبدیل شوند.

علاوه بر 12 مورد فوق توصیه می گردد در صورت امکان ، از لینک صفحات اجتماعی و خدماتی که این گونه شبکه ها ارائه می دهند نیز استفاده نمایید.

منبع : بازاریابی آنلاین


Call-to-Action چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:13
big master

 


Call-to-Action چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

 

CTA مخفف عبارت Call-to-Action می باشد که به معنی در خواست انجام فعالیت است. بنر ، دکمه ، متن و یا هر گرافیک دیگری که از بازدید کننده در خواست می نماید که فعالیتی انجام دهد را در بر می گیرد. در طراحی درخواست انجام فعالیت مناسب ، باید نکاتی رعایت شود که در ادامه بررسی می گردد.

1) اندازه درخواست انجام فعالیت باید بزرگ باشد.

هدف درخواست انجام فعالیت ، جلب توجه بازدید کننده است و یکی از راه های انجام این کار بزرگنمایی می باشد.

2) برای درخواست انجام فعالیت فضای کافی در نظر بگیرید.

درخواست انجام فعالیت خود را به گونه ای طراحی کنید که فضای کافی برای هدف اصلی که جلب توجه بازدید کننده و انجام فعالیتی در این خصوص می باشد فراهم گردد و از شلوغ کردن آن بپرهیزید. ترکیب درخواست انجام فعالیت با دیگر المان ها در صفحه نیز فاکتور بسیار مهمی می باشد.

3) درخواست انجام فعالیت را در فضایی بالای صفحه قرار دهید.

درخواست انجام فعالیت باید در مکانی در صفحه قرار گیرد تا بازدید کنندگان بدون مراجعه به پایین صفحه آن را مشاهده نمایند. نتایج تحقیقی در این خصوص نشان می دهد که بهترین مکان برای قرار دهی تبلیغات در صفحه مکان بالا و سمت چپ صفحه می باشد.

4) در درخواست انجام فعالیت از تضاد رنگی استفاده نمایید.

کنتراست یا تضاد رنگی یکی از بهترین عواملی است که توسط آن می توان جلب توجه نمود. می توانید برای متن یا دکمه خود ، رنگی مخالف رنگ پیش زمینه در نظر بگیرید تا توجه بازدید کنندگان را به آن بیشتر جلب نمایید.

5) جلوه خاص پس از قرار گیری ماوس بر روی درخواست انجام فعالیت اضافه نمایید.

 حتما تا کنون درخواست های انجام فعالیتی را که پس از قرار گیری ماوس بر روی آن ها عملی مانند تغییر رنگ دکمه انجام می شود را دیده اید. اضافه کردن این جلوه خاص بازدید کننده را یک قدم به انجام فعالیت نزدیک تر می کند.

6) از اشکال غیر معمول در درخواست انجام فعالیت استفاده نمایید.

اغلب درخواست های انجام فعالیت شکلی شبیه به یکدیگر دارند که معمولا مستطیل شکل هستند. در صورتی که درخواست انجام فعالیت گرافیکی دارای گوشه های دایره ای و خمیده باشد توجه بازدید کننده را بیشتر به خود جلب می کند .گرافیک ها با گوشه های مربعی شکل و تیز بازدید کننده را به یاد تبلیغات می اندازد که نرخ کلیک بر روی آن در این صورت کاهش می یابد.

7) از جهت ها در درخواست انجام فعالیت استفاده نمایید.

یکی از انواع موفق درخواست های انجام فعالیت موردی است که در آن از فلش ها استفاده می شود و به جهات توجه ویژه ای می شود. در تحقیقی که در این خصوص صورت گرفته است توصیه می گردد تا در صورتی که از عکس انسان در درخواست انجام فعالیت استفاده می نمایید چهره فرد به جای قرارگیری به صورت مستقیم در مقابل مخاطب ، به نوعی قرار گیرد که به المان اصلی برای انجام فعالیت اشاره نماید.

8) در ایجاد درخواست انجام فعالیت ، به جای تمرکز بر روی گرافیک بر روی متن تمرکز کنید.

تحقیقات نشان داده است که بازدید کنندگان از وب سایت ، محتویات متنی را بیشتر از محتویات گرافیکی می خوانند. افرادی که به دنبال اطلاعات هستند به متن ، بیشتر از عکس توجه می کنند.

9) به درخواست های انجام فعالیت اولویت دهی کنید.

ممکن است در صفحه وب سایت خود چندین درخواست انجام فعالیت مانند عضویت در خبرنامه ، عضویت در وب سایت و یا دانلود کتاب آموزشی رایگان را قرار داده باشید. اطمینان حاصل کنید که درخواست های انجام فعالیت مهم تر ، از لحاظ اندازه ، بزرگ تر و از لحاظ مکان در موقعیت بالاتری قرار گیرند.

 

 

 منبع : صفحات call to action


لینک دهی به صفحات داخلی به منظور بهبود وضعیت سئو وب سایت

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:9
big master

 لینک دهی به صفحات داخلی به منظور بهبود وضعیت سئو وب سایت

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

تولید محتوا و جذب لینک های بازگشتی بیشتر ، از مهمترین عوامل در استراتژی پیاده سازی سئو  می باشد. در این مقاله اهمیت لینک دهی به صفحات داخلی در بهبود وضعیت سئو مورد بررسی قرار می گیرد.

چرا لینک دهی به صفحات داخلی مهم است

هدف اصلی از جستجو در موتورهای جستجو یافتن بهترین نتیجه در مورد موضوعی خاص می باشد. با در نظر گیری این عامل متخصصان سئو در تلاشند تا هر چه بیشتر تعداد لینک های بازگشتی از وب سایت های دیگر به وب سایت خود را افزایش دهند اما در این میان نباید از لینک دهی به صفحات داخلی غافل شد. قرارگیری لینک وب سایت شما در وب سایت های دیگر مانند این است که وب سایت های دیگر به وب سایت شما مهر تایید زده اند و موتورهای جستجو نیز به اهمیت مطالب وب سایت شما پی می برند اما لینک دهی به صفحات داخلی مانند این است که شما خود به مطالب خود اولویت داده اید و موتورهای جستجو به اهمیت صفحه مورد نظر از دیدگاه شما پی می برند.

3 روش به منظور بهبود وضعیت لینک دهی به صفحات داخلی در وب سایت

1) شمایی از وب سایت خود ترسیم نمایید.

شکل کلی از وب سایت خود و نحوه لینک دهی صفحات به یکدیگر ترسیم نمایید. یک راه ساده برای این کار استفاده از گوگل وبمستر تولز است. نحوه لینک دهی به صفحات داخلی و تعداد لینک ها در این سرویس گوگل مشخص است. علاوه بر لینک دهی به صفحات داخلی ، تعداد لینک هایی که از وب سایت های دیگر به وب سایت شما وجود دارد نیز قابل مشاهده است.

2) به موضوعاتی که در خصوص آن ها مطلب می نویسید توجه خاص داشته باشید.

در تولید محتوا و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود سعی کنید برای هر مقاله صفحه ای جداگانه اختصاص دهید. بدین معنی که توضیح مختصری از مطلب مورد نظر را در صفحه اصلی وبلاگ قرار دهید و شرح آن بعد از کلیک ، در ادامه مطلب قابل مشاهده باشد. نکته ی حائز اهمیت این است که در صفحه ای که به مطلب اختصاص می یابد به صفحه اصلی که توضیح مختصری از آن قرار دارد لینک وجود داشته باشد و بدین ترتیب تعداد لینک های داخلی به صفحه اصلی افزایش می یابد.

3) صفحات داخلی خود را با یکدیگر مرتبط کنید.

در صورتی که در تولید محتوا ، مطلبی قبلا در خصوص مطلبی که در حال ایجاد آن هستید نوشته اید در مطلب جدید لینک مطلب دیگر را قرار دهید و آن ها را به یکدیگر مرتبط کنید و لینک های داخلی بین صفحات را افزایش دهید.

 

 منبع : بهینه سازی لینک های داخلی


چرا کسب و کار اینترنتی ، چرا کسب درآمد از اینترنت ؟

یک شنبه 21 اسفند 1390
2:44
big master

 

چرا کسب و کار اینترنتی ، چرا کسب درآمد از اینترنت ؟

 

 

با رشد روز افزون اینترنت و شبکه های کامپیوتری در ایران و به تبع آن رشد سایت ها و صنعت تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین مکان هایی که می توان در آن با بی شمار بیننده و بازدید کننده به صورت همزمان و بسیار ارزان دست یافت اینترنت است ، مطمئننا در اینترنت با خیل عظیمی از انسانهایی رو به رو هستیم که در دنیای خارج از اینترنت نیازمند محصولات و خدمات ما هستند و این یعنی اینکه مشتریان بالقوه ما در سطح اینترنت در پی محصولات و خدمات ما می باشند و این دیگر با ماست که بتوانیم این مشتریان بالقوه را به مشتریات بالفعل تبدیل کنیم یا نه ؟

 

 گفتنی است که تمامیه کسب و کارهای موجود در دنیای واقعی به انواع مستقیم یا غیر مستقیم قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار اینترنتی را دارند و اصل صحبت ما اینجاست عرضه تمامیه تجربیات و دانسته ها از طریق اینترنت به صورتی که درآمد هم داشته باشد ، چقدر با این موضوع آشنایی دارید و چقدر با این موضوع موافقید ؟

به چند مزیت کسب و کار آنلاین یا همان کسب و کار اینترنتی مختصر اشاره می کنیم تا  اهمیت موضوع بهتر جا بیافتد :

به ادامه مطلب توجه بفرمایید :

 

*. در اینترنت شما به جا و مکان فیزیکی نیازی ندارید پس عملا نیازی به پرداخت پول آب و برق و …. ندارید .

*. در اینترنت با تعداد نا محدودی بیننده که مشتریان بالقوه شما محسوب می شوند رو به رو هستید .

*. در مقایسه با دنیای واقعی نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی متنوعی در دسترس شماست .

*. مبلغی را که صرف تبلیغات می کنید در مقایسه با سایر روش های تبلیغی بسیار به صرفه و ثمر بخش تراست .

*. با تلاشی اندک در ابتدای امر  می توانید تا مدت های مدیدی بهره ببرید .

*. می توانید با مشتریان خود خیلی ساده تر در ارتباط باشید و در نتیجه خدمات بهتری ارائه دهید و ….

با توجه به نکات اشاره شده و بسیاری نکات  تخصصی دیگر و با توجه به این مطلب که کسب و کار اینترنتی در کشور ما در حال رشد است هرکس کار خود را زود تر به اینترنتی شدن نزدیک  کند در آینده نه چندان دور موفقیت از آن اوست پس به شما بازدید کننده محترم توصیه می کنیم هر کسب و کاری دارید برای اینترنتی کردن آن و پیدا کردن راه و چاه آن  اقدام نموده و در ادامه نیز با ما همراه باشید !

Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.comSave Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com

در ابتدا : بر روی اینترنتی کردن کسب و کار خود و نحوه ارائه مطلوب آن از طریق اینترنت فکر کنید و برای شروع می توانید از همین وبسایت آغاز کنید مطالب این وبسایت را مطالعه نمایید و  فکر و ایده خود را از طریق این وبسایت تخصصی با دوستان خود به اشتراک بگذارید مسلما این وبسایت محل مناسبی است برای شروع و معرفی کسب و کار شما به صورت اینترنتی !

موفق و کامیاب باشید.


راه کارهای افزایش فروش

یک شنبه 21 اسفند 1390
2:35
big master

 راه کارهای افزایش فروش 

افزايش بازديد کننده و هدايت ترافيک به سمت سايت، عامل اصلي افزايش فروش بوده که اين امر ميتواند به وسيله ابزارهاي زيادي که براي توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود. ولي بعد از ورود بازديد کننده،...

وب سايت شما، تنها ابزار براي ترغیب بازديدکننده به خريد کالاي شماست. به عبارت ديگر، وب سايت شما تنها مجري فروش (فروشنده) در وب مي باشد و بايد وظيفه يک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ايفا نمايد. 
   چگونه مي توان يک بازديدکننده از وب سايت را به خريدار واقعي تبديل کرد؟ در این رابطه موارد زير مي تواند کمک شاياني به توسعه وب سايت شما و افزايش ميزان فروش شما نمايد.
 1)توضيح جامع و کامل از محصول ارائه شده:
   در توضيحات هر محصول ويژگيها و فوايد اصلي آن را با استفاده از جملات جالب و تصاوير با کيفيت برجسته تر کنيد. کاربران بايد از کيفيت محصولات شما مطمئن شوند و اين وظيفه بر عهده شماست. از سبد خريدي انتخاب کنيد که امکان شرح کامل محصول را در اختيار شما بگذارد. از توضيحات کوتاه براي نوشتن يک پيام تبليغاتي جالب و يک تعريف مناسب براي شرح دقيق ويژگيهاي محصول و فوايد خريد آن استفاده کنيد.
 2) پيشنهاد محصولات مشابه:
   در هنگام نمايش يک محصول خاص ، محصولات مشابه آن را نيز به کاربر معرفي کنيد . همچنين ميتوانيد در سبد خريد فروشگاه ، محصولات برگزيده يا پر فروش خود را معرفي و به کاربر پيشنهاد نماييد.
 3) آسان کردن مراحل خريد:
   زمان ثبت مشخصات و پر کردن فرمها و فرآيند خريد محصولات در فروشگاه را به حداقل برسانيد و به بازديد کنندگان اين امکان را بدهيد که وقت گرانبهاي خود را بيشتر در آگاهي از محصولاتتان بگذرانند تا برای پرکردن فرم هاي ثبت سفارش.
 4) دسته بندي و تفکيک مشتريان:
   خريداراني که براي بار دوم به سراغ شما مي آيند سرمايه هاي گرانبهاي شما هستند. اين حسن انتخاب و وفاداري آنها را با اعطاء هديه و تخفيفات ويژه به آنها پاسخ دهيد. مشتريان دائم خود را به نوشتن نظراتشان در مورد کالا و کيفيت خريد از فروشگاهتان تشويق کنيد و از اين نظرات براي بهبود عملکرد خود استفاده نماييد.



روشهاي كسب در آمد از اينترنت

یک شنبه 21 اسفند 1390
1:42
big master

روشهاي كسب در آمد از اينترنت: 

با توجه به وجود روشهاي متعدد كسب در آمد از اينترنت به طور خلاصه 5 روش از بهترين و پرسودترين روشها را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1- راه اندازي سايت های پر بازديد همانند سایت نيازمندي، دانلود، سرويسهاي رايگان و ...  و كسب درآمد از طریق تبلیغات در سایت.

سایت نمونه :  

 جامع ترین سایت نیازمندیهای شمالغرب کشور

  2- تبليغات كليكي ايراني و خارجي (قرار دادن تبليغات در سايت خود و دريافت پورسانت بر اساس كليك بر روي آگهي ها)پورسانت بر اساس كليك بر روي آگهي ها)

نمونه خارجی :

Neobux

  

 

 

 کسب درآمد از سایت امپریال (Imperial Get Cash                                              ثبت نام در سایت ImerialGetCash

 

نمونه سایت ایرانی

سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (takbux.ir)

 تک باکس

 

سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (Ebux.ir                     ای باکس

 

 3- مشاغل اينترنتي: با حرفه و استعداد خود كسب درآمد كنيد. (فروش هاست، طراحي سايت، پشتيباني و مشاغل وابسته ... )

  4- مشاركت در فروش شركتهاي ديگر و دريافت پورسانت مثل(برای توضیحات بیشتر روی بنر کلیک کنید) :

 

  5- فروش محصولات خود در بازار ايران وجهان (راه اندازي فروشگاه اينترنتي) و غيره كه ما در اينجا به آنها اشاره نمي كنيم.

پاساژ آنلاین همه چیز :

   در ليست بالا 5 روش از بهترين و پركاربردترين راههاي كسب در آمد از اينترنت نام برده شد، ولي با اين همه روش هاي مختلف كدام را انتخاب كنيد؟ با هر کدام از اين روش ها در آمد معینی عاید شما خواهد شد، اما پر درآمد ترین، بهترين، پايدارترين و سريع ترين روش كسب درآمد از اينترنت در ايران فروش و بازاريابي محصولات و خدمات از طريق اينترنت می باشد. چه سرمايه داشته باشيد چه نداشته باشيد، چه سايت داشته باشيد و چه نداشته باشيد، چه فروشگاه داشته باشيد و چه نداشته باشيد.

   و این یعنی مشاركت در فروش شركتهاي ديگر و دريافت پورسانت (Affiliate Marketing) از فروش محصولات فروشگاه هاي دیگر تا 40 درصد محصول.و دريافت پورسانت (Affiliate Marketing) از فروش محصولات فروشگاه هاي دیگر تا 40 درصد محصول.

      اگر زمان و ابزار لازم را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل ندارید این روش بهترین گزینه می باشد زیرا در اين روش شما احتياج به سرمایه، تهیه محصول، لوازم بسته بندي و پرداخت حق عضويت سيستم پستي و یا حتی تهیه فروشگاه نداريد. شما فقط تبليغ و بازاریابی مي نماييد و محصولات دیگران را مي فروشيد و پور سانت دریافت می نمایید. 


افتتاح حساب اینترنتی زرین پال (Zarin Pal)

جمعه 19 اسفند 1390
23:31
big master

 

افتتاح حساب اینترنتی زرین پال (Zarin Pal) :

 

دوستان با توجه به تغییراتی که در سیستم بانک پاسارگاد ایجاد شده که علت هم معلوم نیست پرداخت های این بانک از طریق ساتنا محدودیت دارد و دیگر سایت های تبلیغی  کلیکی قادر به پرداخت پول از طریق سیستم ساتنا نیستند از این رو باز کردن حساب زرین پال برای دریافت کارکرد شما ضروری است بنابر این حتما به افتتاح این حساب اقدام نمایید با کلیک بر روی لینک زیرین  :

افتتاح رایگان حساب زرین پال

دوستان عزیز سایت به زبان فارسی است پس نیازی به توضیحات اضافه نیست فقط اطلاعات رو درست مطابقبا کارت ملی و شناسنامه خود وارد کنید و برای ادامه فرآیند ثبت نام ایمیل خود را چک کنید و از قسمتحساب های متصل حساب بانکی خود را وارد نمایید، از این پس می توانید تراکنش های مالی خود را از طریق زرین پال به راحتی انجام دهید !  

ادامه مطلب را بخوانید...


افتتاح حساب لایبرتی رزرو – لیبرتی رزرو ( Libertyreserve)

جمعه 19 اسفند 1390
23:27
big master

 

افتتاح حساب لایبرتی رزرو – لیبرتی رزرو ( Libertyreserve) :

نوشته شده توسط م حسین زاده در ۲۴ بهمن ۹۰ - ۵:۵۴ ب.ظ 

امروز قصد داریم علی رغم وجود حساب معتبر اینترنتی پرفکت مانی (Perfect Money) که به نظر بنده همچنانبهترین حساب اینترنتی برای ایرانیان محسوب میشود به معرفی حساب دیگری بپردازیم که در ادامه دلایل این کار را خدمتتان ارائه خواهیم داد بنابراین توصیه می کنیم برای گسترش کار خود حتما این حساب را هم افتتاح کنید تا در کنار پرفکت مانی از این حساب هم استفاده نمایید.

افتتاح حساب لیبرتی رزرو

چند دلیل برای معرفی حساب لایبرتی رزرو (Liberty Reserve) :

1- دوستانی خواستار معرفی حسابی معتبر و گسترده تر از پرفکت مانی بودند و همین طور مناسب برای ایرانیان بنا به خواسته این عزیزان این بانک اینترنتی که از پرفکت مانی گسترده تر است خدمتشان ارائه میشود تا در جایی که امکان استفاده از Perfect Money  نیست دوستان بتوانند از این حساب استفاده کنند و تبادلات ارزی داشته باشند (البته توجه کنید نام ایران در لیست کشور های سایت مربوطه باشد )

۲-دوستان زیادی با این حساب در ایران کار می کنند و گزارشی از بسته شدن حساب ایرانی ها موجود نیست

۳-این بانک در کشوری است که با ایران مشکلی ندارد ،پس میشود به آن اعتماد کرد

۴-این حساب از امنیت بالایی برخوردار است و مقدار  فی دریافتی آن به ازای تبادلات ارزی بسیار منصفانه است که به صرفه است

به ادامه مطلب توجه فرمایید :


آموزش تصویری ثبت نام و کسب درآمد هدفمند در نئوباکس Neobux

جمعه 19 اسفند 1390
22:20
big master

 

آموزش تصویری ثبت نام در نئوباکس Neobux

 

نکته بسیار مهم : 

دوستان من اگر نمی خواهید در این سایت فعالیتی کنید و یا اگر میخواهید برای ۱ روز یا نهایتاً یک هفته فعالیت کنید و بعد از آن تبدیل به یک کاربر غیر فعال شوید ثبت نام نکنید! 

به دلیل این که میزان جا محدود هست و با این کار شما حق دیگر هم وطنان خود را که میتوانستند بهتر از شما فعالیت کنند و درآمد زیادی کسب کنند را زیر پا گذاشتید .

این سایت برای سرگرمی نیست ! برای کسب درآمد است ! پس برای سرگرمی یا کنجکاوی عضو سایت نشوید!

تمام کسانی که از طریق این سایت به نئوباکس معرفی و ثبت نام کنند و در نئوباکس به فعالیت بپردازند از مشاوره ، راهنمایی و پشتیبانی کاملاً رایگانتوسط من برخوردار خواهند بود.

 

 

در این وبلاگ ابتدا به بررسی کلی وضعیت درآمد از اینترنت در جهان و معرفی روش ها و مزیت های آن می پردازیم ، سپس به سراغ سر فصل های زیر میرویم :

1 - آموزش کسب درآمد از وبسایت بزرگ نئوباکس ، بدون صرف حتی 1 ریال هزینه و تنها با 15 دقیقه وقت گذاشتن در روز

2 - آموزش ثبت نام رایگان و تصویری در سایت نئوباکس

3 - توضیحاتی کامل و تصویری درباره خدمات سایت نئوباکس

4 - توضیحاتی درباره انواع کاربران مختلف در سایت نئوباکس

5 - نحوه برداشت پول از این سایت ها و تبدیل آن به ریال

6 - بررسی سیستم ها پرداخت پول به ازای کلیک

7 - بررسی میزا ن درآمد شما از این سایت

8 - ارائه جدول ها و راهکارهای اصولی و برنامه ریزی شده برای کسب درآمد از نئوباکس

9 - مقایسه این سایت نئوباکس با سایر سایت های مشابه ولی تقلبی (مقایسه با سایت های تقلبی مثلtendollarclick و یا fineptc و ....)

10 - بخش آموزش و پشتیبانی سایت شامل : (آموزش کلیک کردن روی تبلیغات به صورت تصویری ، بخش پشتیبانی و راهنمایی که محل ارتباط کاربران سایت با من هست ، رمز و امنیت بیشتر ، انجمن ها و چت روم ها و ....)

و هزاران نکته مفید و آموزشی دیگه که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

خوب به طور کلی اول با هم ببینیم که سیستم پرداخت پول به ازای کلیک به چی میگن :

در این سیستم شما در ازای هر کلیک بر روی تبلیغات پول دریافت خواهید کرد.

لطفاً عجله نکنید و این سیستم را با آنچه بعنوان شیاد و کلاهبردار شنیده اید مقایسه نکنید. کمی شکیبا باشید تا ما در ادامه این مطالب به شما اثبات کنیم که این برترین روش کسب درآمد در منزل است که حتی در نوع خود از سایت بزرگ گوگل هم جلوتر است. مطمئن باشید که من اعتبار خود را برای کسب درآمد بیشتر هیچگاه زیر پا نخواهم گذاشت. من تمام مطالب و امکانات این سایت را تائید کرده و تضمین میکنیم.

تجارت آنلاین سال به سال بزرگتر و سودمند تر میشود به علت:
هزینه های کم، رسانه قوی تر و مشتریانی که تنها یک کلیک با محصولات تجاری شما فاصله دارند.

آیا از سیستم ادسنس گوگل چیزی شنیده اید که در ازای هر کلیک که بازدیدکنندگان سایت یا بلاگتان بر روی تبلیغات گوگل در بین مطالب شما میکنند به شما پول پرداخت میکند؟

جالب است بدانید که گوگل این پول را از جیب خود نمیپردازد و بیش از آن را از افرادی که تبلیغاتشان را به گوگل سپرده اند تا برایشان تبلیغ کند، در ازای هر کلیک در برنامه  اد ورد خود پول میگیرد.

به این سیستم های هوشمند تبلیغاتی در دنیای اینترنت PTC که به معنای PAY TO CLICK یا همان پول به ازای هر کلیک است میگویند، که یکی از موثرترین روشهای روز تبلیغات در کنار ایمیل مارکتینگ است.

چرا تجارت ها به این نوع تبلیغات روی میاورند؟

اول: بخاطر گرفتن بازدیدکننده یا مشتری مستقیم از سایر سایتهای پر بازدید
دوم:
 بالا رفتن در نتایج گوگل بعلت داشتن حجم بالای ترافیکی
سوم: بخاطر گرانقیمت تر شدن تبلیغاتشان برای سایر سایت ها

مانند بسیاری از سایتهای کلیکی (که در بخش مقایسه ها ذکر خواهیم کرد) این سایت کاملاً استاندارد و دارای انواع گواهینامه های بین المللی با بیش از 3 میلیون کاربر عضو از سراسر جهان است.

سایت کلیکی که ما معرفی میکنیم بطور کامل برای نیازهای کاربران و تبلیغات کنندگان در نهایت دقت و استاندارد طراحی و برنامه ریزی شده است.

 

نئوباکس بهترین و معتبرترین سایت کسب درآمد

 

 

اگر واقعا به دنبال پول هستید عضویت در این سایت رو به هیچ وجه از دست ندید

حتما ادامه مطلب را بخوانید


افتتاح حساب پرفکت مانی (PerfectMoney) :

جمعه 19 اسفند 1390
22:16
big master

 

افتتاح حساب پرفکت مانی (PerfectMoney) :

 

 ثبت نام در بانک پرفکت مانی

 در این پست می خواهیم راهی مناسب برای رهایی از تحریم ایران برای کار با برخی از سایت های خارجی مطرح کنیم و آن معرفی بانک اینترنتی پرفکت مانی است . گفتنی است که تعداد بانک های اینترنتی که می توان در آنها حساب اینترنتی داشت بی شمارند که از این بانک ها می توان بهAlertpay، E-Gold  ، Paypal  ، Liberty Reserve و… نام برد که متاسفانه در ایران به علت تحریم امکان استفاده از این بانک های اینترنتی وجود ندارد (جدیدا از Liberty Reserve  هم بدون پروکسی و ف شکن نمی شود استفاده کرد ) در این میان سایت هایی هستند ، که با روش هایی می توان از آن استفاده کرد اما پرفکت مانی که در ادامه معرفی می شود نه تنها نام ایران در بین کشور های آن وجود دارد بلکه به هنگام ورود به سایت با منویی به زبان فارسی رو به رو می شویم که در نوع خود نکته جالبی است و دلیل مناسبی برای اطمینان به این بانک اینترنتی است که شک و تردید برخی از دوستان را نسبت به کار با سایت های خارجی تا حد زیادی مرتفع می کند ، درست است که این بانک تقریبا از بانک های جدید به حساب می آید اما جای پیشرفت آن و اعتماد به آن ، خصوصا از جانب کشور هایی که در تحریم هستند مانند کشور خودمان بسیار است از این رو تو صیه می کنیم کسانی که از سایر حساب ها استفاده می کنند یک حساب پرفکت مانی هم برای فعالیت مطمئن تر داشته باشند و برای خود از الان یک حساب اینترنتی در این بانک رزرو کنند چراکه در ادامه فعالیت های این وبگاه سعی خواهد شد که به معرفی سایت های خارجی معتبری بپردازیم که از این بانک پشتیبانی کرده و به آن پرداخت دارند.

همانطور که گفته شد این سایت که در واقع یک بانک اینترنتی است به زبان فارسی می باشد پس فکر نکنم نیازی به آموزش و نحوه ثبت نام باشد.

فقط یک تفاوت مهم در این بانک نسبت به سایر بانک ها هست و آن این است که در هنگام Login  کردن به سایت پرفکت مانی بایستی E-Mail ای را که به سایت داده اید را چک کنید چون علاوه بر User  و Passwrod  ای که وارد می کنید رمز Pin هم از شما خواسته می شود که در همان لحظه به E-mail  شما فرستاده می شود و برای هر بار لاگین کردن و ورود به سایت رمز پین جدیدی به شما تخصیص می دهد . (باز اگر سوالی بود در خدمتم).

برای ثبت نام در این بانک مناسب برای ایرانیان بر روی لینک ثبت نام زیر کلیک کنین :

                   افتتاح حسابPerfect Money


روش های افزایش بازدید سایت

جمعه 19 اسفند 1390
21:59
big master

 

چگونگی معرفی سایت یا وبلاگ به موتور های جستجو:

 

شاید مطلبی رو که قصد داریم خدمتتون ارائه بدیم زیاد جدید و به روز نباشه مخصوصا برای صاحبان وبلاگ ها و سایت های کهنه کار اما با توجه به اهمیت این موضوع و رابطه بسیار زیاد اون با کسب درآمد اینترنتی از طریق افزایش بازدید(مخصوصا سایت و وبلاگ های های فروشگاهی)لازم دیدم این مطلب رو یاد آوری کنم چراکه این موضوع به خود من در ابتدای امر که وبلاگ نویسی می کردم کمک شایانی کرد بنابر این امید وارم دوستان کهنه کار از ما خرده نگیرن و دوستان وبلاگ نویس تازه کار هم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرن، هر چند خواندن این مطلب برای دوستان با تجربه هم احتمالا خالی از لطف نباشه با توجه به این مقدمه می خواهیم نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت به موتور های جستجو رو آموزش بدیم در ابتدا طریقه معرفی به موتور جستجوی Google و Msn  رو به صورت معمول بیان می کنیم و در ادامه نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت رو به بیش از ۱۵۰ موتور جستجوی موجود در دنیای بزرگ نت به صورت اتوماتیک ارائه خواهیم داد فقط این نکته رو یاد آور بشم که بعد از معرفی وبلاگ یا وبسایت خود به موتور های جستجو چند روزی طول می کشه تا مطالب وبلاگ یا وبسایتتون ایندکس بشه

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

معرفی به موتور جستجوی Google :

در ابتدا به آدرس زیر رفته

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

بعد مانند شکل در قسمت URL  آدرس وبلاگ یا وبسایت خود را به صورت کامل همراه با //:http  بنویسید در قسمت Comment  توضیحی مختصر راجع به سایت یا وبلاگ خود بنویسید(این قسمت اختیاری است) در انتها کلمه نمایش داده شده برای تست انسان شناسی رو وارد کرده و دکمه Add Url  را بفشارید.

معرفی به موتور جستجوی Msn :

در ابتدا به آدرس زیر رفته

http://search.msn.com/docs/submit.aspx?FORM=WSDD2

سپس مانند شکل کلمه نوشته شده در تصویر را در قسمت Characters وارد کنید بعد در قسمت Type the URL of your homepage نام کامل وبلاگ یا وبسایت خود را وارد کرده و در آخر دکمه Submit URL  را بفشارید .

   تا این لحظه شما موفق شدید وبلاگ یا وبسایت خود را به دو موتور جستجو معرفی کنید در ادامه روشی را ارائه خواهیم کرد که دیگر به طی این مراحل نیازی ندارد و به راحتی می توانید Homepage  خود را به بیش از ۱۵۰ موتور جستجو معرفی کنید برای این منظور به آدر زیر رفته سپس

http://www.searchengineoptimizationcompany.ca/tools/search-engine-submitter

فقط کافی است در قسمت URL  نام وبلاگ یا وبسایت خود را بدهید ودر قسمت EMAIL  یک ایمیل وارد کنید و در آخر دکمه ADD URL  را بفشارید حال مدتی طول می کشد تا Home page  شما در این موتور های جستجو لیست گردد . امید است که این مطلب به درد دوستان بخوره در آخر یه چند نکته مفید راجع به این مطلب :

* با تایپ site:yoursitename در گوگل می توانید بفهمید که مطالب شما ایندکس شده یا نه ؟ در دیگر موتور ها هم از طریق تایپ نام وبلاگ یا وبسایت می تونید به این موضوع پی ببرید

* برای کسب موقعیت بهتر در موتور های جستجو زمانی اقدام به معرفی سایت و یا وبلاگ خود نمایید که حداقل ۵ پست (مطلب) در آن داشته باشید .

* از معرفی متعدد و بی دلیل سایت و وبلاگ خود به موتور های جستجو پرهیز کنید چراکه اینکار هیچ کمکی به بالا رفتن رتبه شما نمی کند بهتر است به جای این کار روی غنی تر کردن محتوا تمرکز کنید

* تبادل لینک هنوز هم راهی مناسب برای رسیدن به موقعیت بهتر در موتور هایی همچون گوگل است سعی کنید با سایت ها و وبلاگ های همکار تبادل لینک داشته باشید


کسب درآمد از سایت امپریال (Imperial Get Cash)

جمعه 19 اسفند 1390
21:41
big master

کسب درآمد از سایت امپریال (Imperial Get Cash) :

 

ثبت نام در سایت ImerialGetCash

سایتی که در این پست خدمتتان ارائه می گردد از لحاظ پرداخت از نظر اکثر سایت های مانیتورینگ دارای رنکLegit می باشد که بمعنی در حال پرداخت است و چون به لیبرتی رزو پرداخت دارد و  از همه مهمتر اینکه به نظر می رسد با ایران موردی ندارد از این رو تصمیم گرفتیم این سایت را خدمتتان معرفی کنیم حداقل پرداخت این سایت ۵ $ است از مزایای دیگر این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مزایا :

  • تعداد تبلیغات نا محدود
  • پرداخت بیش از ۹۹۰۰ $ تا این لحظه
  • ۱ $ جایزه عضویت که به محض ثبت نام در حساب شماست
  • بیش از ۲۰۰۰۰ عضو فعال
  • داشتن فروم فعال و پرداختی های بروز
  • پرداخت به لیبرتی رزرو
  • به محض کلیک بر روی تبلیغ ثانیه شمار فعال می شود و نیازی به لود کامل سایت نیست که دیدن تبلیغات بیشتری را در زمان کمتر میسر می کند .

نحوه کسب درآمد : از قسمت Ads به مشاهده تبلیغات بپردازید

برای ثبت نام می توانید بر روی لینک زیرین کلیک نمایید :

ثبت نام در سایت امیریال ( Imperial Get Cash)

مانیتورینگ سایت نت بیزینس تیم :

Closed: بسته شده
Scam : کلاهبردار یا از رده خارج
Doubtful:مشکوک
New: تازه
Promising: امید بخش ، امیدوار کننده
Legit: قابل اعتماد و قانونی
Invest Only : فقط جهت سرمایه گذاری

 


موضوعات مرتبط: سایتهای کلیکی

سیستم همکاری در فروش اکسین ادز oxinads

جمعه 19 اسفند 1390
21:11
big master

 

سایت کسب درآمد اوکسین ادز (Oxinads) :

 

 

 

امروز با معرفی یکی از قدیمی ترین  و با ثبات ترین سایت های کسب درآمد در خدمتتان هستیم با توجه به دو منظوره بودن این سایت توصیه می کنیم در این سایت عضو شده و از هر دو روش به کسب درآمد اینترنتیبپردازید اولین روش مخصوص صاحبان وبلاگ یا وبسایت (وبمسترین عزیز) و دومین روش کسب درآمد از طریق همکاری در فروش می باشد که در مطالب آینده به طور مفصل به کسب درامد از این طریق خواهیم پرداخت ، با توجه به گذشت چند سالی که از فعالیت اینترنتی ما می گذرد سایت های بسیاری از این دست آمده و رفته اند و می شود گفت یکی از سایتهایی که همچنان با قدرت به کار خود در این زمینه ادامه داده است سایت اوکسین ادز می باشد این سایت در اوایل فقط به صورت تبلیغات برای وبمسترهای عزیز فعالیت می کرد که با گذشت زمان فعالیت خود را گسترش داده و همان طور که اشاره شد در حال حاضر از طریق همکاری در فروشهم می توان از این سایت به کسب درآمد از اینترنت پرداخت.

روش کسب درآمد از اکسین ادز : بعد از ثبت نام در این سایت به شما کد هایی داده می شود که می توانید آن را به دلخواه در قالب سایت یا وبلاگ خود قرارا دهید ، با کلیک برای روی تبلیغات این سایت به حساب شما مبلغی اضافه می گردد ، به صورت همکاری در فروش هم در صورتی به حساب شما مبلغی اضافه می گردد که از طریق بازدید خریدی انجام پذیرد .

نمونه محصول:


آموزش تکنیکهای تست زنی در کنکور

آموزش کشف گزینه صحیح

شما تا 25% بيشتر از كساني كه به اين روش آگاهي ندارند تست خواهيد زد.

حتي اگر يك روز به كنكور مانده فرصت را از دست ندهيد

به همراه هدیه نفیس تقویت حافظه استاد نصرت

مطمئن باشید با تکنیک هایی که در این بسته معرفی می شوند در هر سطح علمی و تحصیلی که باشید در روز آزمون بیش از معلومات علمی خود نتیجه خواهید گرفت .
براي اثبات كارآيي اين روشها به اختصار اشاره ‏مي‏كنيم كه اگر شما در كنكور امسال 80% را بر مبناي دانش خويش درست علامت بزنيد و 20% بقيه را با روشهای ارایه شده در این مجموعه علامت بزنيد، امتياز شما به جاي 80% به رقم باور نكردني 6/99% خواهد رسيد.

همينطور اگر به 50% سوالات درست جواب داده باشيد و نصف ديگر را با كمك تكنيك هاي ارایه شده علامت بزنيد رتبه شما از 50% به 7/84% افزايش ‏مي ‏يابد. 
دكتر عباسپور (رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس) : گذشت زمان و متحول نشدن روش آزمون باعث شد كه نتيجه آن تغيير يابد و كساني در كنكور پذيرفته شوند كه مهارت هاي بيشتري صرفاً در تست زني داشته باشند. اخيراً برخي مؤسسات صرفاً با همين روش، يعني افزايش مهارت هاي تست زني ضريب پذيرفته شدن داوطلبان را افزايش داده اند.
روزنامه کیهان دوشنبه 2 مرداد 1385 سال شصت و چهارم-شماره 18574
این روش معجزه نمی کند بلکه از روی اصول عمل می کند.
محتوای این مجموعه در زیر توضیح داده شده است. توجه کنید که مطالب این مجموعه را نمی توانید در بسته های دیگر پیدا کنید.
محتوای مجموعه :
استراتژي ها و تاكتيك هاي تست زني با كمترين معلومات
به كمك روشهاي هفت گانه كشف گزينه صحيح
با استفاده از اصول مهندسي معكوس و منطق فازي
آشنايي كامل با روانشناسي طراحان سوالات كنكور
آشنايي كامل با روشهاي صحيح تست زني
تشخيص تفاوت بين تست هاي استاندارد و غير استاندارد
روشهاي كاهش اظطراب و استرس
افزايش سرعت عمل و سرعت انتقال تا 50%
آموزش مديريت زمان و تقسيم بندي زماني صحيح
همراه با بيان اسرار موفقيت N.L.P
آموزش بصورت گویا و قابل فهم
بهمراه حل نمونه سوالات كنكورهاي سالهاي قبل با اين روش
و ................


 


موضوعات مرتبط: سیستم همکاری در فروش

سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (takbux.ir)

جمعه 19 اسفند 1390
20:29
big master

 

 

تک باکس

 

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی تك باكس شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

همچنین بسیار ساده و با قیمت مناسب میتوانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید؛ ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در نتیجه مشتری و فروش بیشتری را برای خود تضمین کنید!

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

¨        درآمدی تا 100 تومان برای هر عضویت.

¨        درآمدی تا 21 تومان برای هر کلیک.

¨        درآمدی تا 9 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.

¨        دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.

¨        روشها و امکانات متعدد جهت تبلیغات در سایت.

¨        سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب.

¨        امکانات مدیریتی آسان بر روی آگهی ها

¨        انتخاب ساعت دلخواه نمایش تبلیغات

¨        مشاهده جزئیات و آمار دقیق تبلیغات در حین و بعد از نمایش تبلیغات

¨        و...


روش کسب درآمد از این سایت : مشاهده آگهی های کلیکی و قسمت درخواست عضویت

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۲۰۰۰ تومان

برای ثبت نام و فعالیت در این سایت می توانید بر روی لینک ثبت نام یا بنر مربوط به این سایت کلیک نمایید .

 

ثبت نام در سایت پرداخت به ازای کلیک تک باکس – Tak Bux

 

مانیتورینگ : در حال پرداخت

وضعیت تك باكس تا 19 اسفند

 

تعداد کل اعضا 6885
کاربران آنلاین 102
مجموع پرداختی ها 14224000 تومان
مجموع کلیک ها 458486
کلیک های امروز 3806

پرداخت به حسابهای :

 

چرا تجارت در اینترنت بهترین روش برای کسب درآمد است؟

اگر شما از اینترنت برای چت ، دانلود ، تفریح و سرگرمی استفاده می کنید باید گفت وقت خود را بیهوده تلف می کنید زیرا یکی از بهترین منابع مالی را از دست داده اید هم اکنون افراد بسیار زیادی در ایران هستند که از طریق اینترنت کسب درآمد و امرار معاش می کنند شما با استفاده از این بسته می توانید با مفاهیم کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید و پول در آوردن از اینترنت آن قدر برایتان آسان می شود که به راحتی در کمترین زمان درآمدی فوق العاده را در اختیار خواهید داشت بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری ، مدرک ، پیشینه ی علمی یا تسلط بر زبانی خاص ، در هر سنی و در هر مکان و زمانی که باشید می توانید کسب و کار کنید و از فرصت های نامحدود اینترنت به خوبی استفاده کنید.

 

 

 


سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (Ebux.ir)

جمعه 19 اسفند 1390
15:54
big master

 

سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (Ebux.ir) :

 


ای باکس

 

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی اي باكس شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

همچنین بسیار ساده و با قیمت مناسب میتوانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید؛ ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در نتیجه مشتری و فروش بیشتری را برای خود تضمین کنید!

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

درآمدی تا 110 تومان برای هر عضویت.

درآمدی تا 22 تومان برای هر کلیک.

درآمدی تا 9 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.

دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.

روشها و امکانات متعدد جهت تبلیغات در سایت.

سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب.

امکانات مدیریتی آسان بر روی آگهی ها

انتخاب ساعت دلخواه نمایش تبلیغات

مشاهده جزئیات و آمار دقیق تبلیغات در حین و بعد از نمایش تبلیغات

و...

شعار سایت :

تبلیغات هزینه نیست؛ سرمایه گذاریست!

ما تنها وسیله ای برای ارتباط راحت تر بین تبلیغ کننده و مصرف کننده میباشیم.

 

روش کسب درآمد از این سایت : مشاهده آگهی های کلیکی و قسمت درخواست عضویت

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۲۰۰۰ تومان

برای ثبت نام و فعالیت در این سایت می توانید بر روی لینک ثبت نام یا بنر مربوط به این سایت کلیک نمایید .

ثبت نام در سایت پرداخت به ازای کلیک ای باکس – EBUX

 

مانیتورینگ : اسکم (عدم پرداخت)

  

وضعیت اي باكس در 29 اسفند

 

تعداد کل اعضا 19600
کاربران آنلاین 144
مجموع پرداختی ها 53364335.6 تومان
مجموع کلیک ها 843900
کلیک های امروز 4223

پرداخت به :

 


موضوعات مرتبط: سایتهای کلیکی