کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

افزایش ترافیک وب سایت با ثبت در دایرکتوری ها

شنبه 3 مرداد 1394
1:34
big master

افزایش ترافیک وب سایت با ثبت در دایرکتوری ها

ارزش ویژهء دایرکتوری های تخصصی به وب سایت شما نیز مرتبط می شود و دلیل آن این است که یک لینک یک طرفه مرتبط به وب سایت شما به شما پیوند می شود. یکی دیگر از مزایای بزرگ آن این است که از آنجایی که جزء لیست دایرکتوری های معتبر مانند DMOZ می شوید.

اعتبار شما بیشتر شده و تبادل لینک آسانتر خواهد شد. زیرا افراد تمایل بیشتری به گرفتن لینک از وب سایت هایی دارند که اتصالات و پیوند های معتبر و مناسبی دارند.

در متن زیر 6 نکته برای کمک به ارسال و ثبت وب سایت و گرفتن لینک از دایرکتوری ها می باشد:


فهرست وب سایت‌ها (وب دایرکتوری)

جمعه 2 مرداد 1394
22:25
big master

فهرست وب سایت‌ها (وب دایرکتوری)

امروزه کاربران اینترنت برای یافتن یک وب سایت از موتورهای جستجوگر نظير گوگل استفاده می کنند. روش کار موتورهای جستجوگر بر اساس کلمات کلیدی می باشد. شما وقتی کلمه ای را جستجو می کنید، موتور جستجوگر لیستی مرتب شده از وب سایت هایی مرتبط با کلمه مورد نظر در اختیار شما می گذارد.

روش دیگری برای یافتن یک وب سایت، استفاده از فهرست وب سایت ها ويا وب دایرکتوری ها می باشد. فهرست وب سایت ها مجموعه ای طبقه بندی شده از وب سایت ها بر روی اینترنت می باشد. شما می توانید وب سایت ها را در گروه و زیرگروه های مختلف جستجو کنید و وب سایت مورد نظر خود را بیابید. استفاده از فهرست وب سایت ها برای یافتن یک وب سایت به محبوبیت استفاده از موتورهای جستجوگر نمی باشد ولی در مواردی می توانید بسیار مفید باشد.

فرض کنیم شما به دنبال لیست وب سایت های ایرانی و در ارتباط با “هنر” می باشید. شما می توانید با جستجوی این کلمه در گوگل وب سایت های مرتبط با این کلمه را مشاهده کنید. سپس از بین این وب سایت ها، آن هایی را که با موضوع مورد نظر شما بیشتر ارتباط دارد باز کرده و با بررسی مطالب آن وب سایت متوجه خواهید شد که آن وب سایت، وب سایت مورد نظر شما می باشد ویا خیر. بطور مثال اگر شما کلمه“هنر” را در گوگل جستجو کنید:


14 نکته مهم برای افزایش پیج رنک سایت و وبلاگ شما !

جمعه 2 مرداد 1394
21:12
big master
1x1.trans 14 نکته مهم برای افزایش پیج رنک سایت و وبلاگ شما !

در هفته‌ای که گذشت، اتفاق ویژه‌ای برای 7learn روی داد. تلاش‌های چند ماهه همه دوستان عزیز به بار نشست و همراه با آپدیت پیج‌رنک‌ها از سوی گوگل، 7learn هم به جمع سایت‌های با پیج‌رنک 4 پیوست.

ضمن عرض تبریک به تیم 7learn و تشکر از شما بازدیدکنندگان عزیز، اکنون کمی بیشتر با پیج‌رنک آشنا شویم.

پیج رنک چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه پیج‌رنک، الگوریتم‌های زیادی دخالت دارند که همه از سوی موتورهای جستجو اعمال می‌شوند. به عبارت دیگر، پیج‌رنک توسط تعداد لینک‌ها ، کیفیت لینک ها ، کیفیت مطالب وب سایت و ... در سایت شما محاسبه می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند شامل این 6 مورد باشند:

1. لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر
2. لینک‌های ورودی از موتورهای جستجو
3. لینک‌های داخلی
4. لینک‌های خارجی
5. لینک‌های پیرو
6. لینک‌های غیر پیرو


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد