کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

چرا کسب و کار اینترنتی ، چرا کسب درآمد از اینترنت ؟

یک شنبه 21 اسفند 1390
2:44
big master

 

چرا کسب و کار اینترنتی ، چرا کسب درآمد از اینترنت ؟

 

 

با رشد روز افزون اینترنت و شبکه های کامپیوتری در ایران و به تبع آن رشد سایت ها و صنعت تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین مکان هایی که می توان در آن با بی شمار بیننده و بازدید کننده به صورت همزمان و بسیار ارزان دست یافت اینترنت است ، مطمئننا در اینترنت با خیل عظیمی از انسانهایی رو به رو هستیم که در دنیای خارج از اینترنت نیازمند محصولات و خدمات ما هستند و این یعنی اینکه مشتریان بالقوه ما در سطح اینترنت در پی محصولات و خدمات ما می باشند و این دیگر با ماست که بتوانیم این مشتریان بالقوه را به مشتریات بالفعل تبدیل کنیم یا نه ؟

 

 گفتنی است که تمامیه کسب و کارهای موجود در دنیای واقعی به انواع مستقیم یا غیر مستقیم قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار اینترنتی را دارند و اصل صحبت ما اینجاست عرضه تمامیه تجربیات و دانسته ها از طریق اینترنت به صورتی که درآمد هم داشته باشد ، چقدر با این موضوع آشنایی دارید و چقدر با این موضوع موافقید ؟

به چند مزیت کسب و کار آنلاین یا همان کسب و کار اینترنتی مختصر اشاره می کنیم تا  اهمیت موضوع بهتر جا بیافتد :

به ادامه مطلب توجه بفرمایید :

 

*. در اینترنت شما به جا و مکان فیزیکی نیازی ندارید پس عملا نیازی به پرداخت پول آب و برق و …. ندارید .

*. در اینترنت با تعداد نا محدودی بیننده که مشتریان بالقوه شما محسوب می شوند رو به رو هستید .

*. در مقایسه با دنیای واقعی نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی متنوعی در دسترس شماست .

*. مبلغی را که صرف تبلیغات می کنید در مقایسه با سایر روش های تبلیغی بسیار به صرفه و ثمر بخش تراست .

*. با تلاشی اندک در ابتدای امر  می توانید تا مدت های مدیدی بهره ببرید .

*. می توانید با مشتریان خود خیلی ساده تر در ارتباط باشید و در نتیجه خدمات بهتری ارائه دهید و ….

با توجه به نکات اشاره شده و بسیاری نکات  تخصصی دیگر و با توجه به این مطلب که کسب و کار اینترنتی در کشور ما در حال رشد است هرکس کار خود را زود تر به اینترنتی شدن نزدیک  کند در آینده نه چندان دور موفقیت از آن اوست پس به شما بازدید کننده محترم توصیه می کنیم هر کسب و کاری دارید برای اینترنتی کردن آن و پیدا کردن راه و چاه آن  اقدام نموده و در ادامه نیز با ما همراه باشید !

Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com Save Money Box by SUCK UK   DesignRulz.comSave Money Box by SUCK UK   DesignRulz.com

در ابتدا : بر روی اینترنتی کردن کسب و کار خود و نحوه ارائه مطلوب آن از طریق اینترنت فکر کنید و برای شروع می توانید از همین وبسایت آغاز کنید مطالب این وبسایت را مطالعه نمایید و  فکر و ایده خود را از طریق این وبسایت تخصصی با دوستان خود به اشتراک بگذارید مسلما این وبسایت محل مناسبی است برای شروع و معرفی کسب و کار شما به صورت اینترنتی !

موفق و کامیاب باشید.


راه کارهای افزایش فروش

یک شنبه 21 اسفند 1390
2:35
big master

 راه کارهای افزایش فروش 

افزايش بازديد کننده و هدايت ترافيک به سمت سايت، عامل اصلي افزايش فروش بوده که اين امر ميتواند به وسيله ابزارهاي زيادي که براي توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود. ولي بعد از ورود بازديد کننده،...

وب سايت شما، تنها ابزار براي ترغیب بازديدکننده به خريد کالاي شماست. به عبارت ديگر، وب سايت شما تنها مجري فروش (فروشنده) در وب مي باشد و بايد وظيفه يک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ايفا نمايد. 
   چگونه مي توان يک بازديدکننده از وب سايت را به خريدار واقعي تبديل کرد؟ در این رابطه موارد زير مي تواند کمک شاياني به توسعه وب سايت شما و افزايش ميزان فروش شما نمايد.
 1)توضيح جامع و کامل از محصول ارائه شده:
   در توضيحات هر محصول ويژگيها و فوايد اصلي آن را با استفاده از جملات جالب و تصاوير با کيفيت برجسته تر کنيد. کاربران بايد از کيفيت محصولات شما مطمئن شوند و اين وظيفه بر عهده شماست. از سبد خريدي انتخاب کنيد که امکان شرح کامل محصول را در اختيار شما بگذارد. از توضيحات کوتاه براي نوشتن يک پيام تبليغاتي جالب و يک تعريف مناسب براي شرح دقيق ويژگيهاي محصول و فوايد خريد آن استفاده کنيد.
 2) پيشنهاد محصولات مشابه:
   در هنگام نمايش يک محصول خاص ، محصولات مشابه آن را نيز به کاربر معرفي کنيد . همچنين ميتوانيد در سبد خريد فروشگاه ، محصولات برگزيده يا پر فروش خود را معرفي و به کاربر پيشنهاد نماييد.
 3) آسان کردن مراحل خريد:
   زمان ثبت مشخصات و پر کردن فرمها و فرآيند خريد محصولات در فروشگاه را به حداقل برسانيد و به بازديد کنندگان اين امکان را بدهيد که وقت گرانبهاي خود را بيشتر در آگاهي از محصولاتتان بگذرانند تا برای پرکردن فرم هاي ثبت سفارش.
 4) دسته بندي و تفکيک مشتريان:
   خريداراني که براي بار دوم به سراغ شما مي آيند سرمايه هاي گرانبهاي شما هستند. اين حسن انتخاب و وفاداري آنها را با اعطاء هديه و تخفيفات ويژه به آنها پاسخ دهيد. مشتريان دائم خود را به نوشتن نظراتشان در مورد کالا و کيفيت خريد از فروشگاهتان تشويق کنيد و از اين نظرات براي بهبود عملکرد خود استفاده نماييد.



روشهاي كسب در آمد از اينترنت

یک شنبه 21 اسفند 1390
1:42
big master

روشهاي كسب در آمد از اينترنت: 

با توجه به وجود روشهاي متعدد كسب در آمد از اينترنت به طور خلاصه 5 روش از بهترين و پرسودترين روشها را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1- راه اندازي سايت های پر بازديد همانند سایت نيازمندي، دانلود، سرويسهاي رايگان و ...  و كسب درآمد از طریق تبلیغات در سایت.

سایت نمونه :  

 جامع ترین سایت نیازمندیهای شمالغرب کشور

  2- تبليغات كليكي ايراني و خارجي (قرار دادن تبليغات در سايت خود و دريافت پورسانت بر اساس كليك بر روي آگهي ها)پورسانت بر اساس كليك بر روي آگهي ها)

نمونه خارجی :

Neobux

  

 

 

 کسب درآمد از سایت امپریال (Imperial Get Cash                                              ثبت نام در سایت ImerialGetCash

 

نمونه سایت ایرانی

سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (takbux.ir)

 تک باکس

 

سایت کسب درآمد از اینترنت ای باکس (Ebux.ir                     ای باکس

 

 3- مشاغل اينترنتي: با حرفه و استعداد خود كسب درآمد كنيد. (فروش هاست، طراحي سايت، پشتيباني و مشاغل وابسته ... )

  4- مشاركت در فروش شركتهاي ديگر و دريافت پورسانت مثل(برای توضیحات بیشتر روی بنر کلیک کنید) :

 

  5- فروش محصولات خود در بازار ايران وجهان (راه اندازي فروشگاه اينترنتي) و غيره كه ما در اينجا به آنها اشاره نمي كنيم.

پاساژ آنلاین همه چیز :

   در ليست بالا 5 روش از بهترين و پركاربردترين راههاي كسب در آمد از اينترنت نام برده شد، ولي با اين همه روش هاي مختلف كدام را انتخاب كنيد؟ با هر کدام از اين روش ها در آمد معینی عاید شما خواهد شد، اما پر درآمد ترین، بهترين، پايدارترين و سريع ترين روش كسب درآمد از اينترنت در ايران فروش و بازاريابي محصولات و خدمات از طريق اينترنت می باشد. چه سرمايه داشته باشيد چه نداشته باشيد، چه سايت داشته باشيد و چه نداشته باشيد، چه فروشگاه داشته باشيد و چه نداشته باشيد.

   و این یعنی مشاركت در فروش شركتهاي ديگر و دريافت پورسانت (Affiliate Marketing) از فروش محصولات فروشگاه هاي دیگر تا 40 درصد محصول.و دريافت پورسانت (Affiliate Marketing) از فروش محصولات فروشگاه هاي دیگر تا 40 درصد محصول.

      اگر زمان و ابزار لازم را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل ندارید این روش بهترین گزینه می باشد زیرا در اين روش شما احتياج به سرمایه، تهیه محصول، لوازم بسته بندي و پرداخت حق عضويت سيستم پستي و یا حتی تهیه فروشگاه نداريد. شما فقط تبليغ و بازاریابی مي نماييد و محصولات دیگران را مي فروشيد و پور سانت دریافت می نمایید. 


صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد