کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

۵ راهکار اینستاگرامی که در برندینگ شخصی شما تحول ایجاد می‌کند

پنج شنبه 19 اسفند 1395
15:0
big master

۵ راهکار اینستاگرامی که در برندینگ شخصی شما تحول ایجاد می‌کند

 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : طاده آلکسانی (نویسنده مهمان) - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

اگر از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنید یا حتی صفحه مختص به کسب‌و‌کارتان را دارید، ما اینجاییم تا ۵ راهکار مناسب برای بهبود و توسعه صفحه شما داشته باشیم.

من به شخصه علاقه‌مند به جستجو و تحقیق در رابطه با بازاریابی و بخصوص شبکه‌های اجتماعی هستم و اینها تنها پنج راهکاری هستند که من از جستجو در وب، خواندن مقالات و تجربه شخصی بدست آوردم و می‌خواهم آنها را با شما به اشتراک بگذارم؛ زیرا بسیاری از مردم درباره صفحه اینستاگرام و تعداد فالوور ها و لایک هایشان اهمیت قائل هستند :


بروزرسانی ۱۰.۹ اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب‌‌وکارها

پنج شنبه 12 اسفند 1395
17:48
big master

 

بروزرسانی ۱۰.۹ اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب‌‌وکارها

 نویسنده : رامین جابری - ۷ اسفند ۱۳۹۵

در هفته گذشته، اینستاگرام بروزرسانی ۱۰.۹ خود را عرضه کرد که با فراهم آوردن این بروزرسانی نیز یکی از امکانات مهم به این شبکه اجتماعی محبوب افزوده شد که خیلی از کاربران آن منتظرش بودند؛ امکان آپلود چندین عکس و ویدیو در یک پست اینستاگرام که شاید کمی هم به کاربرد اخیر بخش استوری این شبکه اجتماعی، آسیب وارد کند. زیرا خیلی از مخاطبان اینستاگرام اخیرا روی ساخت پست‌های سریالی خود در بخش استوری تمرکز کرده بودند. در ادامه به فرصت‌هایی اشاره می‌‌کنیم که این امکان اینستاگرام برای مخاطبان خود ایجاد کرده است و کمی هم در مورد کارکرد خود این سرویس توضیح خواهیم داد.

برای استفاده از این سرویس، در قدم اول کافیست که بروزرسانی ۱۰.۹ اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کرده و برای آپلود یک پست با چندین عکس نیز مثل گذشته روی علامت دوربین کلیک کنید و به ترتیب اهمیت عکس‌ها و ویدیوها، آنها را انتخاب کرده و در آخر روی دکمه فراخوان Next تپ کنید تا ادامه جریان آپلود صورت گیرد.


کمپین تبلیغاتی به چه معناست؟

پنج شنبه 12 اسفند 1395
17:27
big master

 

کمپین تبلیغاتی به چه معناست؟

 نویسنده : شایان شلیله

کمپین تبلیغاتی، یک دوره فشرده و خاصی از عملیات است که به‌منظور تبلیغ یک شرکت یا محصول طراحی شده و با به خدمت گرفتن دقیقِ مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی، قصد دارد مخاطبان را هدف قرار دهد.

هدف نهایی هر کمپین تبلیغاتی، افزایش آگاهی مردم راجع به یک موضوع، شرکت و یا محصول خاص و در نهایت، ایجاد نیاز برای آن است. ساختار هر کمپین تبلیغاتی نیز اغلب به ذات محصول و یا موضوع مورد تبلیغ و همچنین مخاطبان هدفی که آن کمپین برای دستیابی به آن‌ها طراحی شده، بستگی دارد.


موضوعات مرتبط: طراحی کمپین تبلیغاتی
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد